10.Bölüm "Ayakkabıyla eve girme!"

89.5K 1.6K 18
                                    





"Biz kadınlar yükseklerde olmayı seviyoruz." Derin Poyraz'a göz kırptığında Poyraz kahkaha attı.

"Öyleyse şurada ki kadın senden yüksekte." Adam bacak boyuyla aynı yükseklikte bir topuklu giymiş olan kadını gösterdiğinde Derin yüzünü buruşturdu. "O kadar yüksekler iyi değil. Üşürsün."

***

"Geriye iç çamaşırı ve gecelik kaldı ha?" Poyraz sinsi bir gülümsemeyle konuştuğunda Derin bu tonlamadan bile utanabilirdi. Adam bundan yılın günahını işleyeceklermiş gibi bahsediyordu. Bu da kızı daha da utandırıyordu.

"Aslında gerek yok. Bili- "

"Gerek var. Çıplak olmak da iyi fikir ama dışarı çıkarken yapabileceğimiz bir şey yok." Poyraz kızın sözünü keserek konuştuğunda keyfi gayet yerindeydi. Fark etmese de git gide kıza karşı tahammül sınırı genişliyordu.

Kız adamın edepsiz sözleri karşısında cevap bile vermeden köşedeki iç çamaşırı mağazasına attı kendini. Adam elleri ceplerinde, yavaş adımlarla peşinden gittiğinde, o gelmeden iç çamaşırı alıp çıkmak gibi gerçekleşmesi imkansız bir hayali olan kızı, kapıdan girişiyle bozguna uğratmıştı.

İlk olarak erkek reyonuna ilerlediklerinde saat gereğiyle olsa ki mağaza bomboştu. Derin bir kez daha şansını deneyerek; "Aslında gerek yok. Boşuna masraf yapmayalım." Dediğinde Poyraz sahte bir şaşkınlıkla ona baktı.

"Annemin listesini çiğneyemeyiz. O listeye yazdıysa gerek vardır." Adam kızı kendi sözleriyle vururken her geçen saniye daha da keyfi yerine geliyordu.

Derin kızgınlıkla Poyraz'ın yanından ayrılıp bayan reyonuna geçtiğinde iç çamaşırlarını incelemeye başlamıştı.

Eline sade, gösterişsiz ve kendi tabiriyle "Usturuplu" olan beş iç çamaşırı alarak müstakbel kocasının yanına giderken gördüğü şeyle duraksadı. Kendisine "Gel beni al!" diye bağıran çamaşırın yanına giderek onu da eline aldığında müstakbel kocasının yanına ulaştı. Elindeki iç çamaşırını adamın eline verdiğinde "Çok güzel. Bence almalıyız." Dedi.

Poyraz elindeki pembe renkli, üzerinde "I'm very sexy" yazan baksıra baktığında hemen onu elinden bıraktı.

Sol tarafına dönerek biraz ilerisindeki bölüme ilerledi ve eline aldığı transparan iç çamaşırını Derin'in üzerine tuttu.

"Asıl bunu almalıyız! Sana çok yakışacak." Derin gözlerini büyüterek, saçlarıyla aynı renge sahip olan yanaklarına ellerini koydu.

"Çok terbiyesizsin! Biraz utanma olsun!"

"Ne? Zaten çıkaracağın için iç çamaşırı o kadar önemli değil mi? Haklısın karıcığım." Poyraz arkalarından geçen bayan elemanı fark ettiğinde yine yapacağını yapmıştı. Derin o an yerin yarılmasını isterken yanakları daha da bir kırmızı olmuştu.

"İnanmıyorum sana!"

"Asıl ben sana inanmıyorum. O elindekiler ne?" Poyraz Derin'in elindeki çamaşırları almış, yerine koymuştu.

Reyonlar arasında gezinip en açık, en seksi iç çamaşırlarını bulmaya uğraşıyordu. "Bedenin ne senin?"

 "Bedenin ne senin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aşkı BilmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin