Revederea

72 2 0
                                    

Ziua asta a fost ok,eram destul de fericita deoarece urma sa o revad pe cea mai buna prietena a mea din copilarie,Mira,care e foarte tare,nu am vazut-o de muuuult timp.Am ajuns la New York si wow,e chiar mai frumos decat credeam .Noua noastra casa e la fel de tare + are chiar si o camera de muzica(Kyaaa ce bn).Ne-am instalat destul de repede asa ca am sunat-o imediat pe Mira.

Eu:-Hello girl!!N-o sa-ti vina sa crezi ce vesti bune am.

M:-Hey sal,lasa-ma sa ghicesc,ai facut rost de bani ca sa-ti cumperi o motocicleta?!

Eu:-Neah,as vrea eu.Ne-am mutat iar :P . Ghiceste unde..

M:-Mmmm Verona?

Eu:-Nope,in New York!!!!

M:-Ceee????Vorbesti serios?

Eu:-Te-as minti eu pe tine?

M:-Mda bine zis.Ce bine.Vrei sa-ti dau adresa?

Eu:-Dap.

M:-MainStreet Avenue 33,apropo vii pe jos?

Eu:-Cu bicicleta.

M:-Cum vrei dulcica,hai ca ne vedem,bye!

Eu:-Pa!

Bun am mers jos si..wtf??Lena si Justin se cearta??Ce naiba?Astia 2 nu s-au mai certat de muuult timp.

Eu:-Ce-i cu voi??

L:-E un idiot,m-am saturat de prostia lui.

J:-Tu esti idioata si nu-mi vorbi asa,sunt mai mare ca tine!

L:-Si asta iti permite sa te porti ca un bou cu mine??

Eu:-Hey gata!!!Terminati odata!Ce s-a intamplat??

L:-Pai eu vorbeam cu un prieten de-al meu prin mesaje si m-am dus in bucatarie sa beau niste apa iar idiotul asta si-a bagat nasu-n convorbirea mea,nu numai ca a citit mesajele da a mai si trimis unul in care-l injura + ca l-a mancat undeva sa-i spuna tatei.

J:-Pai i-am aratat deoarece nu faci numai ce vrei Lena + ca baiatu ala nu-mi place asa ca iese din discutie sa fi iubita lui!!

Eu:-Hey hey termina Justin nu esti tata,ea are 14 ani e normal sa se indragosteasca si sa aiba iubit.Asa am patit si eu mai stii?Desi esti fratele ei mai mare asta nu-ti da dreptul sa-i incalci spatiul personal.Gata am incheiat discutia.

L:-Si tata??Ce fac?E nervos rau de tot.

Eu:-Ahh da-l naibii o sa se calmeze el.Ma duc s-o vad pe Mira,pa!

Offf de parca nu-i de-ajuns ca trebuia sa-i impac pe cei 2 dar acum nu mai gasesc strada,une e MainStreet Avenue 33??Ma uit in jur si nici macar un idicator...offf asta-i rau de tot

Necunoscut:-Ai nevoie de ajutor roscato?

Eu:-Huh??A da,stii unde-i  MainStreet Avenue 33?

Necunoscut:-Da.Urmeaza-ma.

Eu:-Ok apropo misto bicla.

Necunoscut:-Mda,numele tau?

Eu:-Helen,tu?

D:-Dakota,dar imi poti spune Dake.

L-am urmat pe Dake si dupa vreo 15 minute am ajuns in fata unui bloc mare...

Eu:-La naiba!!!

D:-Ce e?

Eu:-Mi-am uitat telefonul acasa...

D:-Asa si?

Eu:-Stii o fata pe nume Mira Kraverwood?

D:-Mmmm,Kraverwood?Aaaaa da,e iubita mea :D !

Eu:-la ce etaj sta

D:-5,e o usa alba pe care scrie „KW”

Eu:-Multumesc!

Urc la etajul 5,ciocnesc la usa si...

Eu:-Hey Mira!!!

Partea a-3-a vine saptamana viitoare

Ps:fetele din poza sunt Mira si Helen in clasa a-7-a(cea cu par mov e Mira)

Aventuri La New YorkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum