Kapitola I - Seznámení ☑️

823 47 1
                                    

Mé cestování jiným světem začalo už v raném dětství. Již v té době jsem byla jiná než ostatní děti mého věku. Jediný rozdíl mezi mnou a jinými dětmi je ten, že jsem dcerou elfího krále Lokrase.

 Jediný rozdíl mezi mnou a jinými dětmi je ten, že jsem dcerou elfího krále Lokrase

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Můj příběh započal jednoho běžného rána.

Silla
Z tvrdého spánku mne vytrhl hlas služebné Erity. Jakožto má takzvaná chůva, byla nucena mne každé ráno náročným procesem dostat z postele. Můj otec nesnáší mé pozdní příchody, a tak se Erita musí velice snažit, aby vše bylo přichystáno ve správný čas.

Sedím na židli a koukám do velkého zrcadla před sebou. Ještě v polospánku mi Erita oznamuje, můj pozdní příchod do velkého sálu. Dnes se uskuteční oslavy Blahodárné Země.

Erita mi přichystala pánský oděv, do kterého jsem se rychle oblékla a vydala se k velkému sálu. Rozrazila jsem dveře a oznámila otci s úsměvem svůj příchod. Otec se na mne jen pohoršeně podíval a opět se otočil k návrhům oslavy. Oslava blahodárné země je jeden z příjemných, ale náročných dní na přípravu. Vždy jsem tento den musela s otcem strávit celý. V den oslav se sejdou všichni šlechtici z celého království.

Netrvalo dlouho a nastal čas oběda. Vedle otce byla volná dvě místa. Po jeho levici místo patřilo matce, která již zemřela. Usedla jsem tedy k otci a společně jsme hodovaly. Mezi šlechtici jsem občas zaslechla své jméno. Bylo mi jasné o čem se baví. Elfka, která neovládá magii a je více klukem nežli dívkou. V den oslav jsem se před 110 lety narodila. To znamená že oslava se týkala i mé zkoušky dospělosti, společně s dalšími urozenými.
Byli jsme odvedeni z velkého sálu, abychom se připravili. Poté jsme se přesunuli na balkóny z nich bylo vidět na velký dvůr hradu. Jeden po druhém jsme byli zváni abychom si pomocí magie ze svého srdce přivolali zvíře, které nás bude doprovázet po zbytek života. Společně ucítíme sílu i bolest toho druhého. Naše mysl bude propojena od prvního dne.

Mé jméno bylo vyvoláno a já se ocitla před zrakem desítek vážených. Snažila jsem se soustředit, ale to vědomí tolika očí mě velice rozptylovalo. Stála jsem tam bez hnutí, strnule. Snažíc se vyvolat ze svého nitra onoho společníka. Nepamatuji si co se stalo, ale po nabytí vědomí jsem ve svých rukou ucítila velkou tíhu. Obrovské bílé mládě rysa na mě koulelo své oči. Ihned jak jsem ji uviděla, vniklo  mi do hlavy jméno.

Tygra

Tygra

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Tygra

Uviděla jsem ji. Hned jak jsem otevřela oči jsem cítila její sílu jenž mne s ní propojovala. Vkradla jsem se jí do mysli a vložila jí tam myšlenku svého jména. A tak mě poznala. Jakmile jej vyslovila nahlas, naše pouto se potvrdilo navěky. Jsem si naprosto jistá, že ji nikdy nebudu chtít opustit. V její mysli jsou vzpomínky na její rodinu. Je tak sama. Musím tu být pro ni.

Zánik: Dívka DrakKde žijí příběhy. Začni objevovat