Pregătiri pentru dezmăț

11 1 1
                                    

Cap.1 pregătiri pentru dezmăț

Bună! Eu sunt Grace Hein, iar în momentul de față sunt în culmea bucuriei. E prima petrecere la care m-am dus. Pe lângă faptul că abia am ieșit din casă, încă de când mi-a ieșit primul coș, mama l-a convins pe tata să mă lase la prima petrecere.
Nicioadată nu m-am plâns că fac doar ce vor părinții. Oricum pănă la finalul clasei a 12 eu o să fiu majoră.
Clopoțelul a sunat iar eu acum alergam pe hol ca nebuna pentru ai da vestea lui Erika, prietena mea. Cu toate că părinții nu au fost de acord cu prietenia noastră la început, încet încet și-au dat seama că în privința asta nu au nimic de comentat.
-Erika!am sărit la ea în brațe și aceasta m-a cuprins.
-Ce e chica?
-Părinții! Mă lasă la petrecere.!aceasta îmi dă drumul și începem să chițăim și să sărim în sus de bucurie .
-Îți trebuie o rochie ! Una frumoasă!continuă Erika exatziată.

****
Mă aflam în fața casei , după ce Erika a parcat mașina. Am intrat în casă și am văzut-o pe mama călcând haine. Provin dintr-o familia foarte credinciosă de Evanghelici.
-Mamă, mi-am cumpărat o rochie!
-Hai s-o văd!spune mama.
Iau plasa de carton de la un magazin oarecare. Nu pot să spun ca nu avem bani, dar tata preferă să fie econom.
Din plasă scot o rochie neagră fără bretele, lungă, cu spatele gol și un picior gol până aproape la coapse.Mama a bulbucat ochii , speriată probabil sa nu vină tata a aruncat rochia înapoi in plasă.
-Cine a ales așa ceva?
-Mamă, sunt clasa a12 a cred ca pot să port asa ceva!
-Nu! Am ales deja o rochie , eu si tatăl tău.
Mama se apropie de șifonierul de pe holul mic și îngust și scoate o rochie verzuie, cu mâneci lungi și peste genunchi cu o palmă peste genunchi.
-E superbă ! Am și tocuri asortate!chităie mama si scoate o pereche de tocuri de babă negre.e clar o să mor singură și nefericită, cu nouă pisici și o biblie.

*****
-Părinții tăi sunt nașpa ! Măine e petrecerea și nu poți să mergi îmbrăcată în haine de biserică.spuse Erika îmbufnată la mine în pat.
- Și ce ai vrea să fac?
Erika se ridica de pe pat și cu un zâmbet șiret adaugă:
-Poate nu trebuie să mergi așa. Adică, doar ei să creadă că mergi așa când tu defapt mergi cu rochia meagră.Le spui că dormi la mine. Și așa e Weekend.
- E o idee genială! Mamă!am sărit din pat și m-am dus jos la mama care era în Bucătărie iar la masă era Justin fratele meu mai mare cu doi ani, și Bryan fratele meu de 10 ani. Justin vorbea prin mesaje iar Bryan își făcea temele. Mama gătea de zor.
-Mamă, o să port rochia verde, dar vreau să dorm la Erika.
-Foarte bine. Te iubesc, scumpo!
-Și eu!am spus în timp ce urcam scările .
-Mă lasă.spun simplu și îmi iau un ghiozdan și îndes în el hainele și încărcătorul și rochia verde pe care am băgat-o doar pentru că mama a trecut pe acolo. Mi-am pus ghiozdanul în spate și am luat-o pe Erika cu mine. Mi-am pupat părintii și am plecat.

****
Am intrat in casa Erikăi și am întâlnit-o pe mama sa. Eu și Erika eram diferite , eu roscovană, ea o brunetă cu o viață intimă foarte încărcată în timp ce eu încă sint virgină. Părintii ei au luat o "pauză" adică fiecare aduce pe cine vrea și face ce vrea aici. Ea e si fură la părinți iar eu am încă 3 frati unul e la facultate in Michigan.
-Grace intră! Susan mama Erikăi tot timpul m-a îndrăgit este o scumpete. Care e baiul acum?Susan știe că eu vin aici să scap de părinți.
-Kate ii da o rochie de babă la petrecere. Și mai e și o petrecere mai elegantă.
-Pff... Nu vrea să înțeleagă dacă ii spun sa mai lase coarda, e prea strictă.
-Mamă noi ne culcăm Paa! Îi spume Erika mamei sale și ma trage in cameră. De-abia aștept petrecerea.

Hei.....această colaborare este făcută cu o prietenă de-a mea, i-am promis c-o să facem colaborare. La fiecare capitol voi scrie "Amy@Timii" vă pup Ceau frumoșilor 😂🙈

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 20, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tătic în devenire Where stories live. Discover now