Buraya bölüm atmayalı 8484848383 yıl oldu ama olsundu djehsiehs Wattpadi telefonumdwn silmiştim ve şimdi tekrar yüklediğim için bölüm yazmaya karar verdim. Bu arada ailemiz büyümüş okuyan herkese teşekkürler *-*
--------------------------------------------
Hala bu duruma pek alışık değildim. Hayranların çoğu beni sevse de -kendileri gibi bir hayran Niall'la çıktığı için- beni sevmeyen kişi sayısı da küçümsenecek bir miktar değildi. Ve kötü yorumları görmemek için bu aralar Twitter'da pek takılmıyordum. Niall ilişkimizi açıklayalı yaklaşık 3 ay olmuştu. Ve evet, hala Niall'la çıkıyordum. Harry olayı hâlâ kapanmamış olsa da şimdilik idare edebiliyorduk. Aslında galiba idare edemiyorduk çünkü yaklaşık 2 hafta önce Niall'la Harry'le ilgili bir kavga daha etmiştik. Harry'den kıskanıyordu ve birazcık haklıydı ama yine de 'Bir daha Harry ile konuşmayacaksın!' demeye kesinlikle hakkı yoktu. Bende fırsattan istifade ederek LA'ya ailemi ziyarete gitmiştim. Grup bu ara yoğundu zaten, ordan oraya koşturup duruyorlardı ve Niall'la konuşamıyorduk. LA'ya geldiğimi bile 4 gün sonra öğrenmişti. Haberlerden. Ben de gıcıklık olsun diye Londra'ya hala dönmedim. Orada cidden çok hayran vardı.Ve yine de acilen -gerçekten acil- Londra'ya dönmem ve iş bulmam gerekiyordu. Üniversite masraflıydı ve babamın parasını harcadığımda kendimi biraz kötü hissediyordum, her ne kadar daha çok Niall'dan geçinsem de... Bu yüzden her ne kadar istemesem de yarın sabah için Londra'ya bilet ayırtmıştım. Niall ile ne yapacağım konusunda bir fikrim yoktu. Gittiğimde görecektim.
Tam lambamı kapatıp uyuyacağım sırada telefonum titredi. Niall olmadığından emindim ama o olmasını istiyordum.Herie: Angie? (11.43)
Ben: Selam Herie (11.43)
Herie: Hey ne zaman Londra'ya dönmeyi düşünüyorsun? (11.44)
Ben: Aslında bir kaç gün daha kalmak istiyordum (11.45)
Ben: Arkadaşlarımla çok vakit geçiremedim :/ (11.45)
Herie: Hepimiz seni özledik Angie :') (11.46)
Ben: Herie birşey sorabilir miyim? (11.46)
Herie: Elbette her zaman (11.47)
Ben: Niall hiç benden falan bahsediyor mu acaba? (11.47)
Herie: Konuşmuyor musunuz ki? (11.48)
Ben: 2 haftadır kavgalıyız :( (11.48)
Herie: Tanrım (11.48)
Herie: Siktir (11.49)
Ben: Ne? (11.50)
Herie: Sabah seni ararım fıstık iyi geceler (11.50)
Ben: Peki iyi geceler (11.52)Harry konusuna gelirsek onunla arkadaşlık bağlarımızı korumaya çalışıyorduk. Son derece berbat dönemlerden geçiyoruz yani. Yine de bir şekilde bunların normal düzenine gireceğini düşünüyordum. Teen Wolf dizisindeki "ortalamaya dönüş" olayını unutamıyordum. Harry ile konuşmalarımızı tekrar okudum ve telefonumu kapatıp yattım.
Sabah erken saatlerde uçağa atlayıp Londra'ya geldim. Taksiye binip kimseye gözükmediğimden emin bir şekilde evimin önüne indim. Şuan kapımın önündeydim ve lanet anahtarımı bulmaya çalışıyordum. Sonunda doğru anahtarı bulduğumde derin bir oh çektim ve evimin kapısını açtım. Tabi eve girer girmez koltuğumda yatan bu kişiyi beklemiyordum. Hay lanet!-----------------------------------
Vote vermeyi unutmayın*-*
O kadar zamandan sonra kısa bölüm oldu ama bölümün bir partı daha var jsieudoejdo Okuyan herkese teşekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whatsapp (Niall Horan)
FanfictionBen: Ve Angela (02.45) Ben: Sana şimdiden ufak bir uyarı (02.45) Ben: Seni yanımda tutacağım yani umarım kalbin yeteri kadar güçlüdür (02.45) *~Tüm hakları @begum_yilmazh hesabına aittir. Başka bir sitede veya hesapta görenler bana haber versin lütf...