Shizuo se zarazil uprostřed pohybu.
Byl zrovna na cestě domů, když z nějaké budovy předním vystoupil na ulici Izaya.
Shizuo překvapeně zamrkal zda se mu to nezdá, ale Izaya tam stále byl.
"Ty..!"
Izaya se rozhlédl. "Já..?" zeptal se, než zamířil k Shizuovi. "Co potřebujete?"
Jak podle chůze, tak i podle hlasu šlo poznat, že je opilí.
"Co tady sakra děláš?!" zavrčel Shizuo.
"Oh pardon, my dva se známe?" podivil se Izaya. Zastavil se kousek před Shizuou a zkoumavě si ho začal prohlížet.
"Tsk! Děláš si srandu?!"
"Hmm... Někoho mi... Možná jsme spolu... pracovali?" Izaya si zamyšleně poklepal prstem na bradě.
"Ty idiote, já jsem Shizuo!"
"To těžko... Můj Shizu-chan by už teď rval ze země tuhle značku, aby mě dostal."
"Co tím jako myslíš?! Můj Shizu-chan?!"
"Ale trochu podobný mu jsi." uznal Izaya.
Shizuovi na čele vyskočila žíla. "Ty..! Měl by ses probrat a to hodně brzy!" Po těch slovech chytil Izayu za límec.
"Ty rozhodně nejsi můj Shizu-chan..." prohodil Izaya. "Ve srovnání s ním máš moc teplé a jemné ruce."
"Cože?!"
Izaya omotal prsty kolem Shizuovi dlaně. "Monstrum jako on přece nemůže mít takové dlaně..."
Shizuo si ani pořádně neuvědomil, že pustil límec a nechal Izayu, aby si otřel obličej o jeho dlaň.
"Vypadáš jako můj Shizu-chan, ale nejsi..."
"Tsk..!"
Izaya zavřel oči a opřel si tvář o jeho dlaň. "Budu ti říkat Shitsuo..." zamumlal.
"C-cože? Fleo,..!" Shizuo se zarazil. "Fleo?"
Spící Izaya by spadl na zem, kdyby ho Shizuo nechytil.
"No to si snad děláš srandu! Ty jsi usnul?!" zavrčel Shizuo a zatřásl Izayou.
"Shitsuo~" zakňučel Izaya ze spaní a přivinul se k Shizuovi. "...odnes mě domů."
"Huh..? Nejsem tvoje chůva!" Shizuo odstrčil Izayu a přirazil ho ke zdi.
"Shitsuo..."
"Sklapni!" vyštěkl Shizuo. Netušil tak úplně proč, ale rozhodl se ho pro dnešek nechat být.
Izaya nespokojeně zamrčel.
Shizuo se otočil a bez jakýchkoliv dalších slov zamířil pryč.
"Shi-Shitsuo~" Izaya dlouze zívl.
Shizuo se zamračil, když se otočil, jelikož šel Izaya za ním. "Bydlíš na druhé straně." informoval podrážděně.
Izaya si promnul oči. "Je to daleko... Navíc... Shitsuova hruď je na spaní perfektní..."
"Sklapni!" vyhrkl Shizuo. Musel si ale přiznat, že držet někoho, přestože to byl Flea, v objetí je hřejivý pocit.
Izaya ho ale dál následoval.
Shizuo se po chvíli zastavil otočil se čelem k Izayovi.
Černovlasý informátor se loudavě kymácel. Náhle o něco zakopl a s překvapeným vyjeknutí se zřítil k zemi.
ČTEŠ
Změna
FanfictionJak může skončit taková cesta domů z práce? Nijak zvlášť zajímavě, ale to by Shizuo nesměl potkat opilého Izayu.