Част 22

378 30 5
                                    

Повиках момчетата, за да видим за какво става дума в клипа. Дае също дойде, понеже и той се беше притеснил. Пуснахме, а след като свърши, всички останахме без думи. Брат ми беше най-загрижен от семейството ни
(аз, той и Хюра). Той се ядоса и удари с юмрук по сградата, до която бяхме.
-Шуга кой е този? - извика с възможно най-строг глас - ще му счупя ръката, а след нея глав...- само до тук чух. Бях се съсредоточил над мислите си. Тогава ми просветна.

Преди няколко години, имах приятел, който използваше момичета за по една вечер. Изнасилваше ги, а след това ги заплашваше, че ако посмеят да кажат на някой ще последва нещо лошо. Разбира се за тях. Имаше едно момиче. Тя се бунтуваше много. Дори след заплахата му, тя съобщи на брат си. Той си обеща, че ще намери това момче и ще го вкара в затвора. Е... Да.. Нещо такова се и получи. Само дето, когато това момиче беше довело брат си, тя не знаеше кой я е изнасилил и Кай (така се казваше приятелят ми) обвини мен. Размина ми. Разбира се, обаче си имаше последствия. Майка ми и баща ми бяха изпратени в Америка, за да служат в големия палат на родителите на изнасиленото момиче. Те вярваха, че не можех да извърша такова нещо. Затова приеха да заминат, че да не вляза в затвора. Хюра още беше малка и не знаеше, за какво става дума. Затова бях против да и обясня, когато порасне щях да ѝ кажа всичко. Обаче, тя винаги ще си остане малка за мен. Нямах смелост да и кажа такова нещо.

Бях потресен от видеото. Не можех да гледам повече.
-Дае тръгваме. Качвай се. - гласът ми беше изпълнен със страх, но не исках да го показвам - Дае идваш ли? - попитах го ядосано.
-Идвам, само секунда. - каза ми и направи знак да тръгвам към колата.
-Дае ще разбереш какво става, нали? - помоли го Таехюнг.
-Разбира се! - каза Дае, докато идваше към мен.

~Седмица по-късно. На сутринта~
Все още Хюра я нямаше. Аз продължавах с опасенията, че Кай може да е отвлякъл сестра ми. Не можех да кажа на никой, че получавах още клипове от непознатия човек.
Гледах ги и си мислех, как се е добрал до нея. Защо иска нея. Тя дори не го познава. Какво е намислил. Нищо не разбирах. Когато слязох да закуся някой ми писа. Беше отново непознатия номер.
*Какво е чувството. Да не знаеш какво се случва със сестра ти. Това е отмъщението.*. Реших да му отговоря. Поне да разбера, къде е Хюра.
*Кой си ти и къде е тя? Какво искаш от нея?*
*Кой съм аз... Аз съм Чен. Не помниш ли преди 4 години. Какво направи на сестра ми!?*

След като прочетох разбрах всичко.

-------
Тази глава не стана много интересна, но...все пак има и такива моменти. Благодаря, че четете историята. ❤❤❤


BTS: Just Stay With Me Donde viven las historias. Descúbrelo ahora