ДВЕ

292 21 9
                                    


Спах непробудно. Събудих се от шума на вибрацията, дори не отворих напълно очи, още с премрежен поглед, взех телефона и погледнах, отново имах ново съобщение. Коремът ми се сви, а очите ми бяха веше широко отворени. Замислих се малко преди да отворя съобщението, но все пак се реших и го отворих.

„Добро утро, г-це Джоунс! Как спахте? Знаете ли, че ви сънувах?

ххх"

Ооо, не, поредното съобщение. Какво ще правя с този мъж. Боже мили какво иска от мен. Погледнах часа беше едва 7:00ч. сутринта, а аз се чувствах отпочинала. Джо все още спеше. Аз станах и се запътих към банята. Влязох, използвах тоалетната, насочих се към мивката, измих лицето си, след това зъбите, подсуших се и излязох. Отидох до гардероба, за да си избера дрехи, които да облека. Отворих тихо вратичката на гардероба, благодаря на Господ, че мебелите са нови и не скърцат, защото досега Джо да беше буден. Огледах обстойно закачалките, на които бяха окачени доста от роклите ми, а те са много, МНОГО! Избрах една от любимите си рокли, малка червена рокля, с много дипли по нея. Взех закачалката и я закачих на вратата на гардероба, след това отворих шкафа с обувките и избрах червените си лачени обувки, подарък от Джо за 20тия ми рожден ден. Наистина са страхотни, а и страхотно високи.

Бях готова с избирането на тоалет за деня, отидох в леглото си и взех телефона си в ръка. Влязох в фейсбук и започнах да разглеждам стената. Нищо интересно, както винаги. Омръзна ми след петото натискане на бутона „Начало". Погледнах часа, беше 7:20, трябва да се облека и да събудя Джо, защото в 08:00ч. трябва да тръгнем към колежа.

Отидох до гардероба, откачих роклята от закачалката, вмъкнах се в нея, дооправих се пред огледалото и се насочих към леглото на Джо.

- Джо, Джооо! - започнах да повтарям името му и да го бутам по рамото.

- Ммм.. - измънка той и леко се завъртя към мен, най-вероятно да се увери, че наистина съм аз.

Погледнах го и му се усмихнах, той наистина е много сладък, какъвто винаги си е бил.

- Хайде, трябва да ставаш, 07:30ч. е, след 30 минути трябва да сме в колежа.

- Охх.. искам да спя още... - каза провлачвайки последното.

- ОЩЕ? - изкрещях нарочно.

Той подскочи на място, а аз вече се превивах от смях.

College Love Or Something MoreWhere stories live. Discover now