"Nei, hva vil du?" Jeg ser rart på han, han prøver å komme inn, men vinduet er låst.
Jeg tenker for meg selv
*hvorfor er han her? Jeg har lyst til å skrike!*
"Ikke ver redd babe!"
"Jeg er ikke din babe!" Jeg ser sint på han og viser han fingeren, jeg trudde d sko hjelpe! Jeg kunne ikke ta mer feil....
"Jeg er den su skal elske ikke Lucas, han er en som beuker deg! Jeg Kristoffer elsker deg og keg skal gjer alt jeg kan for å få deg!"
"LUCAS!!!!!"
"Hold kjeft!" Keg kan se at han prøver å knuse vinduet og det får han til...NEEI!
"Hva er det?" Ropte Lucas fort tilbake jeg øa merke til at han var redd, jeg kunne høre han springe opp, han kom fort!
"Hun er min, hun elsker MEG!" Han gja extra trykk på *meg*
"Hva gjer du her?" Spurte Lucas med en stemme jeg ikke har hørt før jeg kunne høre at han var jævlig sint!
"Jeg skal hente mit, hun elsker MEG!"
Igjen la ham trykke på meg!
"Nei, jeg elsker Lucas og ingenting kan stoppe d!"
Kristoffer tar Handen min og drar leg ut vinduet, jeg kan se at i bildeseriene han hang der en sprøyte....vent HVA!?! EN SPRØYTE???!
Jeg ble livredd kunne kjenne at hjrte nesten hoppe it av bryste mitt.Mariannes pov.
Jeg kunne høre ting fra gangen så keg lista meg rundt hjørne og der såg jeg Kristoffer hadde knust vinduet og begynte å springe med mackenzie etter han! Jeg såg at Lucas sprang etter, jeg valgte å springe med til Markus og be han hente bilen
"Hvorfor, le ser jo film?"
"NÅ!!!!!KRISTOFFER STAKK AV MED MACKENSZIE!!!!"
Jeg brølte nesten like høgt som en løve! Keg ble så sint og drog han opp at han satte seg i bilen, jeg ringte purken..,,igjen, de lurte på om han mannen hadde komt tilbake siden han hadde stukket av...HVA?!?!
*ro deg ned Marianne, ro deg ned*
"Kjør!"
Jeg kan se at Kristoffer springe med mackenzie på slep!
Men der kommer den andre mannen som hadde rømt!Lucas pov
Jeg sprang alt jeg kunne etter mackenzie og der, der ser jeg sen mannen og da roper Kristoffer it alt han kan!
"Pappa, ta henne med til kjelleren!0
Jeg kunne se at mackenzie var på gråten. Jeg ble lei leg men jeg skjerpa meg og spruta anda mer da jeg kjenner en hand på ryggen.....
Det var den mannen, hvordan fikk han seg bak meg?
"Har deg!bnå skal du DØ!!"
"NEEEEEEEEI! La han gå!!!"
Jeg hørte at mackenzie hørte mannen ropte da hun ble så sint at hu snudde seg og slo Kristoffer i tryne så hardt hun kunne! Å Gud! Hu har trent, Kristoffer besvimte for faen!
Hun begynte å springe mot meg da...,___________________________Ble litt kort del men jeg må spise nå!
Takk for 17 lesere!!!! Jeg elsker dere😍❤️😘Kommer 2 til I dag siden d bare kom 1 i går!
VOTE!COMMENT!Igjen så glad i dere!!
YOU ARE READING
Hjelper d me å skrike?
RomanceLucas holder på en stor hemmeleghet og skal til å fortelle mackenzie d, men hennes reaksjon er anderledes en hva han ønsket! Hva skjedde når en fremmed mann kommer på besøk!