İlk olarak bi ırk din ve mezhep gözetmeyen hatta gozetenlerin kesinlikle bizim dinimizden olmadığını savunan biri olarak yeni bi arkadasla konusmami paylaşmak istiyorum ...
Ben bu güne kadar bir turkun ve kürtun arasındaki farkı cozebilmis değilim bazı çerçeveler içinde tabiki .
Paylaşılan bir gönderide
" Arkadaş listemde olan yada olmayan herkes şunu iyi bilsin ki
Ben Türkiye Cumhuriyeti Devletinde yaşayan Kürt ve Müslüman bir vatandaşım. Bu ülke benim bu bayrak benim. Darbecilere karşı sonuna kadar dimdik ayaktayım ve her akşam meydanlardayım. Bu durumu fırsat bilip ayrımcılık yapanları lanetliyorum. Ükesine ihanet eden Müslüman değildir ve haindir.
Allah çabamızı başarıyla sonlandırsın. Amin.M.u
Gibi bi yazıyı okudum . ve sorular aklımda oluşmaya başladı kırıcı olmayan hatta çok naif bi dille soru sormaya başladım .
Din ırk ayrımı yapmayacağımı ve sorularimi cevaplamasini istedim ve tabiki dedi .ayrimligin olduğunu bilerek olmaması için kurtüm diyen gencin kaçacağını ve cevabımı kesinlikle alamayacagimi bilerek
Sorduğum ilk şey yapılan ayrimcılığın bire bir tanığı olduğumu fakat yazarken Kürt olduğunuzu neden bastırmak istediginiz bizim bir olduğumuzu bilerek kendiniz olarak bir paylaşım yapmak olmaz mıydı dedim .
Bana cevp olarak ben şerefsiz değil şerefli bir Kürt olduğunu söyledi .bu yüzden bastirdigi cevabını verdi .çünkü ben hiç okumadim ben cerkezim ben laz'ım ben akeviyim diye bir paylaşım . kötü bilindiklerinin farkındalar çünkü .
cevabı alamamış olmanın burukluguyla tekrar sordum .
Kürt Türk ayrımının olmadığını biliyoruz peki bana kürtün Türkten ayrıldığı yeri soylermisin dedim .
Ben kokenimi inkar edemem kökenden dedi. Peki Müslümanlığın nerden geldiğini biliyoruz bana kürtlügün nerden geldiğini söyler misin dediğimde bana googlenin olduğunu belirtti . ben insanların içindeki bildiklerini öğrenme cabasindayken zaten ortada olan şeylerin işime yaramadigını söyledim . ailene yada cevrene bakıp neden ayriyiz dinimiz bir peki bu kurtluk ne demeyen bir öğretmen adayı çok ilginçti bana sorsan turkugumu grurla anlatırım dediğimde iyi günler yazmayı tercih edip fark yokken farkını anlatan bir insana nasıl davranabilecegimi merak ediyorum . soruyorum
Madem bir ve tekiz neden hala kürtüm derken korkan açıklamaktan yoksun bi nesil var ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derttaş
Short StoryŞiirin aşkın ve duygunun ötesinde bir vicdan ,merhamet ve adaletin sembolü olmak daha itaatkar bir usluptur hikayeler yaşanmışlıkları ve olacakların göstergesi olacak kitabıma başlarken benim dusunceme ortak olacak insanlarla karşılaşmayı umut ediyo...