Začala jsem Nialla nahánět po zahradě se zahradní hadicí. Kropila jsem ho ledovou vodou a oba jsme se smály.
"Jaký ti to je?!" zakřičela jsem.
"Pomoc!! Klucí!" uviděla jsem že se na vedlejší zahradě objevily kluci a začaly se smát.
Naše zahrady jsou oddělené jen plotem takže se dá přelézt.
"Dej mu Kim!" uslyšela jsem od domu D' jak mě povzbudila.
"Tak to ne slečinko!" zakřičel Ash a přeskočil plot.Rozběhl se k D' a chytil jí do náruče.
Jasně že během chvíle byla ve vodě." Kim!!" uslyšela jsem křičet Luka a za chvíli i Cala.
Byli ode mě kousek. "Na to zapomeňte!" začala jsem je co největším proudem kropit vodou.
"Ty potvoro" chytil mě Calum a hodil mě do vody.
Nahnul se ke kraji bazénu a začal se mi smát. Uviděla jsme že Rony vzal hadici které pořád stříkala a natočil jí přímo na Cala. Ten se otočil a schytal to přímo do obličeje. Najednou přiběhl Liam a strčil Cala do vody.
"Ha ha a máš to. Miluju tě Rony" přiběhli i ostatní a začaly se nahánět a skákat do bazénu.Jako další skončil v bazénu Luke který na mě stříkal vodu.
"Rony dej mi tu hadici" naháněl ho Niall ,ale Rony se otočil a začal to po něm stříkat.
Potom takhle naháněl Harryho který se chtěl opalovat. "Ty máš teda drzého psa" zasmál se Harry.
"Chtěl tě jen zchladit. Vždyť jsi přece žhavý Harry Styles " začaly jsme se smát.
"No počkej za to tě utopím" začal plavat víc ke mě.
"Neee" plavala jsem pryč a křičela.
Ale najednou Harryho něco potopilo. Musela jsem se smát protože na něj skočil Rony a potom plaval ke mě. "Ty jsi šikula, už umíš i plavat" přidržela jsem ho aby se moc neunavil.
"On je ďábel v kožichu" začal kašlat Harry.
"Copak Harolde nalokal ses vody" zasmál se mu Niall.
Louis nenápadně vylezl z bazénu a stoupl si za NIalla. " Baff!!" Niall nadskočil tak že spadl placákem do vody.
"Počkej až vylezu, tě sem scho....."
"Numusíš skočím tam sám" rozběhl se a skočil do vody salto.
Po delším blbnutí jsme se usadily na lehátka a někteří na zem protože lehátek máme jen pět.Všichni si užívaly sluníčka které ještě nezapadlo. Ležela jsme na zemi a jasně že Rony si lehl na mé břicho kde si udělal pohodlí.
"Co máš dneska v plánu?" ozval se Harry který ležel vedle mě.
"Usušit se . Zavolat kámošce ohledně práce a vykoupat Ronyho protože smrdí jako chlor a savo" Rony se na mě podíval a potom si k sobě přičichl jako kdyby rozuměl co jsem řekla.
"A nenašel by se tam čas i zajít si se mnou někam nebo jít k nám a pustit si film?" usmál se na mě mile.
"No možná kolem ..."
"Stylesi nenabaluj. Ona je moje" zavrčel nepříjemně Luke.
"To říkal kdo. Pokud vím nechodíme spolu Luku" podívala jsem se na něj.
Ležel vedle mě takže bylo jasné že nás slyšel. " Nedovolím aby na tebe někdo jiný šahal" díval se nenávistně na Harryho" musela jsme se nad tím uchechtnout.
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanfictionPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...