"Δε νομίζω ότι το ταξίδι είναι καλή ιδέα, Κ. Αλήθεια. Η Ντι αποκλείεται να έρθει. Στο υπογράφω. Εδώ και καιρό έχει ξεφύγει από την επήρεια της παρούσιας σου. Η Μαργαρίτα φεύγει για Αφρική, θέλω να την αποχαιρετήσω. Αν είμαι καλά θα πάω να τη βρω μετά από λίγες βδομάδες. Δε θα ξαναγυρίσω. Αλλά το ξέρω ότι δε θα είμαι καλά, το ήξερα από την πρώτη στιγμή και απλά καθυστερούσα να το μάθω. Δεν ήθελα να χάσω όλη αυτήν τη ευθυμία της ψεύτικης ζωής μας, της δήθεν χαρούμενης παρέας μας".
"Θέλεις να χαλάσεις την ευτυχία μου, αυτό θέλεις! Χρησιμοποιείς ακόμη και την υγεία σου για να με κάνεις να αισθανθώ άσχημα. Τίποτα δε θα έχεις, αν αισθανόσουν τόσο καιρό πως κάτι πάει στραβά, θα νοιαζόσουν και θα πήγαινες στον γιατρό. Δεν είσαι ανήλικος για να σε προσέχουμε εμείς!" του λέει τυφλωμένος από οργή ο Κ., τυφλωμένος από τον έρωτά του για τη Μόνικα που τον έχει μετατρέψει σε έναν εγωιστή που ακούει μόνο τους ήχους της μαγεμένης του καρδιάς.
"Δε σου ζήτησα ποτέ να με νταντέψεις. Ξέρω ότι θα μου πεις πως ενδιαφέρθηκες πολλές φορές για την υγεία μου, πως με παρακάλεσες να κάνω κάτι, πως μέσα σου η συνείδησή σου είναι καθαρή. Μπορεί να έχεις και δίκιο. Εγώ σήμερα κηδεύω τον αδελφό μου, πριν με κηδεύσει εκείνος. Φεύγω απ' το σπίτι. Είσαι μόνος σου πια. Θα μείνω στης Μαργαρίτας, το διαμέρισμά της είναι πληρωμένο για έναν ακόμη μήνα. Αυτή θα είναι η τιμωρία σου, αδελφέ μου. Η μοναξιά που επέλεξες, η μοναξιά των λάθων επιλογών, του υποτιθέμενου μεγάλου σου έρωτα. Κρίμα να μην είμαι εδώ για να δω την πτώση του, την απογοήτευσή στο πρόσωπό σου, την απόγνωσή σου όταν θα ζητάς πάλι την αγκαλιά του αδελφού σου".
"Σκάσε, σκάσε, σκάσε!!! Έξω απ' το σπίτι, φύγε παλιομαλάκα!" του φωνάζει ο Κ. και τον σπρώχνει. Ο Μήτσος παραπατά, το μαντήλι τού φεύγει από το χέρι και γεμίζει τα πλακάκια με το κόκκινο υγρό. Ο Κ. ανατριχιάζει. Αίμα... του ζητάει συγγνώμη ξανά και ξανά, αλλά ο Μήτσος απομακρύνεται χωρίς να πάρει καν την τσάντα του που έχει ετοιμάσει στο δωμάτιο του. Η πόρτα κλείνει με βία όπως τόσες άλλες φορές που τα δυο αδέλφια έχουν τσακωθεί. Μόνο που αυτή τη φορά ο Κ. δεν ξέρει ότι αυτή θα είναι η τελευταία φορά που οι δυο τους τσακώνονται.
ΑΚΟΜΑ 48 ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
BẠN ĐANG ĐỌC
Dilemma
Lãng mạnΔυο άντρες, μια γυναίκα. Δυο γυναίκες, ένας άντρας. Δυο αδέλφια. Φιλίες μετέωρες. Εκείνος ή εκείνος; Εκείνος ή μια φιλία σημαντική; Σεξ ή κάτι περισσότερο; Αδέλφια ή αντίζηλοι; Σχέση ή μήπως μια αγκαλιά στον εαυτό μου; Κάθε μέρα και ένα κεφάλαιο, κ...