Vakti zamanı beklemek

439 21 27
                                    

(Haluk güneşi iyice kavradı)

Haluk:seni seviyorum.. Seni istiyorum.. Hiç bir kadın bana şuan hissettiklerini hissettiremez..! Sen benim hayatımda en özel kadınsın,ve özelsin..! Sen en değerlim kıymetlimsin..

(Haluk güneşin boynuna öpücük konduruyordu)

(Haluk yavaşça Güneş'ten ayrıldı)

Haluk: sen benim özelimsin..sen benim için değerlisin diğer kadınlar gibi sahip olamam.. vakti gelince hayatımın kadını benim eşim olacaksın ve ben o zamanı bekleyecem.. Ve hiç birşey söyleme tamam.. Çünkü ben seni biliyorum.. Ve sende bunu bil sen benim tek aşkımsın..! Hayatımın değerlisisin..!

Haluk çarşafı güneşin üstünü örter..

Güneş sustu, içinden söylendi; ben sana aşığım,ne olursa olsun kalbime giriyorsun,kırarken onarıyorsun.. Ve sana kaptırıyorum, nerdeyse senin oluyordum,pişman olacağım bir şeyi yapıyordum..!

Haluk:sen zaten benimsin o kalbin bana ait..benim kalbim sana ait bundan başka ne isterim.. Ve ben pişmanlık yaşacağın bir Adam değilim.. Belki istemeden kırıyorum ama İnan sevdiğimden ve tek istediğim benim sevgimden şüphen olmassın..!

(Güneş Haluk'un boynuna sarıldı)

Güneş:sen bana böyle ne yapıyorsun..!

Haluk:tek yaptığım seni sevmek..

Güneş:ben böyle sevilmeye alışık değilim..!

Haluk: alıştır kendini..

Güneş:şımartıyorsun beni..

Haluk:hıım bu daha başlangıç..

Güneş:tamam.haluk gözlerini kapatırmısın..?

Haluk:niye ki..!

Güneş:kapatırmısın..!

Haluk gözlerini kapar güneş yataktan kalkar,Haluk'un uyku giysilerini giyer,biraz büyük gelsede giyer..

(Haluk'un yanağına öpücük bırakır)

Haluk:hıım bu çok güzeldi,artık gözlerimi aça bilirmiyim..!

Güneş:evet..

(Haluk gülerek)

Haluk: sana picamam ne kadar yakışmış.. Bence sen hep bunları giy..

Güneş:başka emriniz..

Haluk:bilemedim şimdi..aklıma gelirse söylerim..

Güneş: evet evet söylersin.. Bu arada sende giyinsene..

Haluk tebessüm ederek: ne rahatsız mı oldun bu halimden.

Güneş:şey..ya beni kırmasana..

Haluk:ben senin kırılmana dayanırmıyım ama ateşim var dinsin giyinecem..

Güneş:nee..! Sen üşüttün mü..?

Haluk:bilmem.. Sen de ateşimi çıkarmış ola bilirsin çünkü yaktın beni..!

Güneş: haluuk..!

(Güneş Haluk'un alnını kontrol eder,gerçektende Haluk'un ateşi vardı)

Güneş:yanıyorsun haluk..

Haluk:evet aşkından..

Güneş:haluk espiri yapacak zaman mı..! Hadi uzan yatağa..

(Güneş haluku yatırdı yatağa)

Güneş odanın ışığı açtı, haluk sadece şort vardı üzerinde güneş baya utandı..

Güneş iç sesinden:saçmalama güneş az kalsın onun oluyordun şimdi ise bakamıyorsun ona.. Ayrıca onla olma konusunu  başka zaman konuşuruz..adamı yakmışsın,şimdide söndür yangını..!evet haklısın iç ses..

(Güneş pencereyi açar dışarda yağmur kokusu  hafif rüzgar vardı)

Haluk:güneş ne yapıyorsun.

Güneş:ateşin düşsün diye pencereleri açtım ve kıpırdama sakın üstünü örtme ben mutfağa kadar gidiyorum geliyorum..!

8dakika sonra

(Güneş odaya girer,haluk üstünü yorgan örtmüştü.)

Güneş:haluk ben sana demedimmi örtme.. Bak sana nane çayı getirdim ve tabi nemli dondurulmuş havlular da var..

Haluk:ben nane sevmem.. İçmem ben onu..!

Güneş:haluk ne demek içmem..! İçeceksin o kadar..!

Haluk:içmiyorum lütfen baskı yapma..!

Güneş:haluk baskı değil sen sadece çocuk gibi davranıyorsun o kadar bu hasta olmadan bu kadar mızıkçılık..! Birde hasta olsan hiç çekilmezsin.. Hade aşkım  iç bunu..

Bu arada güneş Haluk'un üstündeki yorganıda kaldırdı.

Haluk:ama sen böyle yaparsan iyice hastalanırım.. Ve burda kaldı 1 gece daha sonra istanbula gidecem..!

Güneş:haluk sen istanbula gitmemek için belki hasta oluyorsun..ayrıca kendini hiç öyle bırakma.. İç bunu sabaha kadar iyeleşeceksin..

Haluk:tamam doktorum sen nasıl istersen..

(Haluk nane çatı içer)

Haluk:bu o kadar kötü değilmiş..içtim artık sende yanıma gel bak sabaha kadar sarılacam sana hiç kaçarın yok ona göre..

Güneş:tamam tamam.. Şu havluyu  alnına ikincisi ğöğsünü hepsi saracak şekilde bırakayım..!

Haluk:bu buzzzz..!

Güneş:hade  haluk..

Haluk: tamam..

(Güneş yatağa uzanır,haluka sarılır)

Haluk  sıkıca sarılır, ve üzerindeki havluları atar.

Güneş:haluk ne yapıyorsun..

Haluk:iyim bak geçti. benim ilacım sen sin..!sana sarılarak uyuyayım yeter..

Güneş haluka sarılır, güneş halukun kolları arasında uyuya kalır..!









Haluk:iyiki hayatımdasın..seni bu gece ne kadar çok istesemde yapamadım çünkü şunu anladım; benim olman için sana sahip olmam gerekmiyor sen zaten bana Aitsin..ben bekleyecem..! Ve yakında karım olacaksın..Haluk Mertoğlunun karısı ve kadını olacaksın.. Güneş Mertoğlu olacaksın ..!

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin