Saat 01:00. Dışarıda bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyor fakat Alper buna aldırmadan koşuyor. Çünkü ilk defa kız arkadaşı Mira' yla buluşacak. Telaşlı; çünkü kafeye kız arkadaşından önce gelmeyi istiyor: onu bekletmemek için...
Aradan 15 dakika geçti, oraya ulaştı. Ondan az sonra da Mira kafeye girdi. Mira'yı birisi aradı, ve Mira telefonu korkuyla kapattı . Alper:
- Bir şey mi oldu?
- Ha-ha-hayır...
Kafenin ışıkları aniden kapndı. Mira korkuyla yerinden zıpladı.
- Bir şey olmaz elektrikler kesilmiştir.
-O-olabilir... Benim sana bir şey söylemem gerekiyor : beni az önce tanımadığım birisi aradı... Beni tehdit etti, ne diyeceğimi bilemedim hemen kapattım telefonu...
-peki ne dedi?
Mira suskundu... Işıklar hala açılmamıştı.
Dışarıya çıktılar ve dışarıda yağmur yağıyordu. Mesaj sesi geldi ve.... Dışarıda sadece yağmurun sesi ve korku vardı...
Alper bir ara etraftadolaşmak için Mira' dan uzaklaştı. Döndüğünde Mira orada yoktu. Onu aradı ama sadece uzaklaşan boğuk bir çığlık sesi geliyordu. Sesin geldiği yöne döğru koştu, koştu, koştu. Mira'yı uzaktan gördu ve birileri onu kaçırıyordu. O kadar telaşlandı ki ne yapacağını bilemedi. Onlar Mira'yı bir ee götürdüler..
Alper en uygun zamanı bekledi. Adamlar dışarıya çıktı. Alper içeride adam var mı diye pencereden baktı. İçeriye sessizce girdi. Mira bayılmıştı sanki; hareket etmiyordu. Hemen elini ve ayağını çözdü, kızı kucağına aldı ve usulca dışarıya çıktılar. Mira hala baygındı. Adamlar Alper'in Mira'yı kaçırdığını gördüler.
Adamlar Alper'in peşinden bağıra çağıra koştular. alper, Mira'yı hemen taksiye bindirdi. Hastaneye götürdü. Durumu iyiydi uyanmıştı.