4. Dobrú chuť

333 12 0
                                    

,,Pozri, netvárme sa, že sa máme radi, lebo obaja vieme, že nie." prehovorila za mnou. Otočil som sa k nej. Mala ruky zložené na hrudi.

,,Okej. Ale mali by sme si určiť čo a ako." navrhol som.

,,Ja varím, ty upratuješ." jednoducho predniesla a smerovala hore po schodoch.

No po piči rozhovor!

Celesthia

Mala som zmiešané pocity. Na jednu stranu bolo fajn, že je pekný a slušný, ale stále to bol anjel a môj budúci manžel!

Obliekla som si čierne šortky s vysokým pásom, do nich si zastrčila čierne tielko s celým čipkovaným chrbtom a k tomu len nejaké papuče. Nebudem po dome predsa chodiť obutá. To je len hlúpy ľudský zvyk.

Zišla som dole, kde bol samozrejme Kyrian. Prešla som do kuchyne a rozhodla sa niečo navariť.

,,Na čo máš chuť? Idem variť." oznámila som z kuchyne a zazerala do chladničky.

,,Neviem, navar čo chutí tebe." milo sa usmial a ja som len prikývla. Svojou silou som vybrala z chladničky potrebné veci a nechala ich, nech sa zložila na linke, kým ja som si chystala hrniec.

,,Wow." žasol Kyrian.

,,Heh, vďaka. Ináč, pekný dom." predniesla som. Poďakoval sa a ja som ďalej pracovala.

***

Kyrian

Voňalo to úžasne. A aj jej sila bola úžasná. Nikdy som nevedel, že aj oni dokážu mať také skvelé schopnosti. Podišiel som do kuchyne, kde to akurát dávala Celesthia na taniere.

,,Odnesieš?" sucho sa opýtala. Prikývol som a vzal taniere do jedálne. Dal som nás na opačné strany stola. Pochybujem, že by chcela sedieť vedľa mňa. A ja o to tiež nemám záujem.

Prišla s príbormi a zjavne ju potešilo, ako som nás usadil. Posadili sme sa, popriali si dobrú chuť a začali jesť. A takto to zrejme bude celý ten rok. A zrejme aj celé naše manželstvo.

Medzi anjelom a diablom {Prvá časť - PURGATORY} ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora