Κεφάλαιο 10ο: Η αρπαγή Μέρος 2ο

93 12 8
                                    


Η Κέιτ πήρε μία βαθιά ανάσα και ξεκίνησε να διαβάζει ένα από τα βιβλία που της είχε δώσει ο Μπόμπι, συνεχίζοντας στην ουσία την αναζήτηση πληροφοριών. Με τον Κάστιελ εκτός παιχνιδιού, ήλπιζε να ήταν προσωρινό, έπρεπε να καλύψουν το κενό.

Ενώ εκείνη είχε καθίσει σε μία βολική θέση στο κρεβάτι του μοτέλ, απέναντί της ήταν τα αδέρφια της μαζί με τον Τζίμι, που είχε γεμίσει το δωμάτιο με ήχους ευχαρίστησης την ώρα που έτρωγε. Ο Ντιν και ο Σαμ, από την άλλη, είχαν υιοθετήσει μία αισθητής έκφραση αηδίας αντίστοιχα, καθώς ο Τζίμι καταβρόχθιζε το ένα μπέργκερ μετά το άλλο. Έκανε μία παύση, πίνοντας λίγο από το αναψυκτικό του.

''Πότε ήταν η τελευταία φορά που έφαγες;'' τον ρώτησε ο Σαμ.

Ο Τζίμι πήρε άλλη μία μπουκιά στο στόμα του. ''Δεν ξέρω, λογικά εγώ και κάτι μήνες.''

Εδώ και κάτι μήνες; Αυτό τον δικαιολογούσε αρκετά, αν και όπως πήγαινε, αυτός θα έτρωγε και τους ίδιους.

''Φαίνεται...'' σχολίασε η Κέιτ χαμηλόφωνα, καθώς η ματιά της δεν εγκατέλειπε το βιβλίο.

Τα αγόρια δεν έλεγαν τίποτα και τον άφησαν για λίγο να φάει, ενώ την ίδια στιγμή στο μυαλό τους σχημάτιζαν μία πληθώρα ερωτήσεων που είχαν σκοπό να του κάνουν, αφότου είχε πρώτα τελειώσει. H Κέιτ όσο πολύ ήθελε να του μιλήσει δεν είχε σκοπό να το κάνει, ιδιαίτερα εφόσον τα αδέρφια της ήταν μπροστά.

''Τι στο καλό έγινε εκεί πέρα;'' ήταν ο Σαμ που μίλησε τελικά. ''Έμοιαζε ένα να έγινε χαμός μεταξύ των αγγέλων''.

Ο Τζίμι ανασήκωσε τους ώμους του. ''Το μόνο που θυμάμαι είναι μερικές λάμψεις και μετά ξύπνησα και ήμουν, ξέρετε, πάλι ο εαυτός μου'' Ναι, μην βοηθάς και πολύ, θα πάθεις τίποτα, σχολίασε η Κέιτ ενοχλημένη από την θέση της. Γιατί ήμουν τόσο ενοχλημένη; Έκλεισε το βιβλίο και προχώρησε στο επόμενο, καθώς το πρώτο δεν της είχε παρέχει καμία ιδιαίτερη πληροφορία.

''Θυμάσαι τίποτα, ενώ ήσουν κυριευμένος.'' ήταν η σειρά του Ντιν να πάρει τον λόγο.

Ο Τζίμι ανασήκωσε τους ώμους του και έβαλε στο στόμα του το τελευταίο κομμάτι μπερκερ. ''Όχι και πολλά.'' ο Ντιν ένευσε απογοητευμένος. ''Το να είσαι κυριευμένος από άγγελο, είναι λες και πας βόλτα με κομήτη.'', είπε, καθώς σκούπιζε τα χέρια του.

''Δεν ακούγεται και πολύ ευχάριστο...'' σχολίασε η Κέιτ, πιο πολύ στον εαυτό της και όχι σε εκείνον, αλλά το είπε αρκετά δυνατά, ώστε να την ακούσει. Η ματιά του Τζίμι καρφώθηκε πάνω της, αλλά δεν είπε τίποτα, αν και η κοπέλα ένιωθε πως ήθελε να της απαντήσει. Ύστερα, ασυναίσθητα, κοίταξε μία τα αγόρια και πάλι εκείνη, δίνοντας της να καταλάβει πως δεν μπορούσε να της μιλήσει, εφόσον ήταν εκείνοι μπροστά. Ίσως, ο Καστιέλ να είχε αφήσει κάποιο μήνυμα για εκείνη. Κάτι μέσα της ένιωσε πιο ανάλαφρο, ενώ οι άκρες του στόματός της ανασηκώθηκαν ελαφρά σε ένα αχνό μειδίαμα, το οποίο έσβησε μετά από λίγο (ώστε να μην καρφωθεί).

Angel's Sacrifice [Supernatural AU][Wattys2016]Where stories live. Discover now