Iubirea e cel mai puternic sentiment. Toți iubim de doua ori in viața prima data crezând că e ultima, a doua oară știind că e singura.
Fiecare purtam in suflet o persoana care ne-a marcat, care părea perfecta dar totuși a plecatÎntr-o seara obișnuită ies la o plimbare pentru ca ma liniștea mereu sa stau sa privesc stelele singura adunându-mi gândurile și punându-le cap la cap. Ascultam muzica in căști si ma plimbam. Era târziu trecut de 12 cred, dar nu mai conta, era liniște.
Primesc mesaj, scot telefonul si citesc. era un simplu buna nu i-am dat importanta si am continuat să merg. Se făcuse târziu și era frig așa ca am intrat in camera. Ma pregăteam să dor dar telefonul suna, din nou mesaj cu bună , m-am hotărât sa răspund
Eu: buna
El: ce faci?
Eu: ma pregătesc să dorm ( avusesem o zi nașpa nu aveam chef de conversație așa ca am decis să nu lungim discuția)
El: atunci te las, noapte buna
Eu: noapte buna.
Era un băiat pe care îl cunoșteam de mult dar am vorbit foarte mult.
A doua zi nu mi-a mai scris nici ziua urmatoare, ciudat era că așteptăm mesaj de la el nu mai simțisem asta inainte nu așteptăm sa imi scrie, era ciudat nu voia să fie ceva între noi.
Trecuseră câteva luni în care nu ieșisem din casa si m-am hotărât să ies la un suc cu câțiva prieteni.
M-am aranjat puțin nu prea mult îmi place să mă simt comod așa ca mi.am luat o pereche de blugi si o cămașă si am plecat trebuia sa mergem la un local unde voiau prieteni mei dat nu erau locuri așa ca am mers la barul de lângă.. ne-am așezat la o masă in mijlocul varului si nu am dat importanta celor din jur ma uitam doar în telefon.
Eram plictisită rău începusem sa regret că am ieșit si o prierena ma cheamă cu ea pana afara, am acceptat deoarece ma plictiseam grav.
Am stat la o țigară și apoi am mers înapoi la masa .
Plictisită de telefon aleg să trag o privire prin barul respectiv si cand ma uit la ultima masa din colț era el, ma privea, rămăsesem blocată, nu știam ce e cu mine deși aveam foarte mult timp de cand îl știam nu simțisem asa ceva pentru el.
Îmi întorc privirea si primesc mesaj, era el
El: nu ști să saluti?
Eu: nu te-am observat!
El:ai trecut pe langa mine!
Avea masa in coltul unde era ieșirea logic ca am trecut pe lângă el când am ieșit dar la cat de plictisită eram nu am observat
Eu: chiar nu te-am observat
El: nu e nimic, hai la mine la masa
Eu: nu, îmi e rusine, hai tu
Nu mi.a mai raspuns îmi era aiurea să ma întorc să vad ce face .. am văzut cum prietena mea voia sa îmi zica ceva și eu era stresata ca nu mai zice nimic și nu dădeam importanta gesturilor ei si deodata simt cum o mana străină ma atinge pe umar si m-am speriat si m-am întors. Era el, m-am roșit nu putea. Sa mai zic nimic să așezat lângă mine si am început sa vorbim dar nu puteam să zic mai nimic și și-a dat seama ca ma intimidasem si mi.a dat mesaj pe telefon am început să râd și am raspuns îmi era mai ușor sa vorbesc asa .. nou vorbeam prin mesaj iar prieteni noștri se imprietenisera si uitasera de noi, noi eram în lumea noastră ne tei.iteam mesaje si zâmbeam pana au observat si prieteni noștri și au început să râdă .
Era târziu trebuia sa plec dar parcă voiam sa fiu acolo lângă el era prima dată când simțeam că nu vreau sa plece de langa mine dar nu am arătat asta si m.am ridicat si am plecat.
Plecasem toți și pe drum din nou mesaj
El: te întorci?
Eu: nu, e târziu
El: :(
Eu: nu am vrut sa plec
El: nici eu puiule
Îmi zisese puiule radian de fericire râdeam la telefon de parcă eram nebuna. Daca ma vedea cineva sigur zicea că am scăpat de la nebuni dar nimic nu mai conta.
Deodata un prieten ne.a intrecut cu masina si a oprit în fata noastră și a insistat sa ne întoarcem asa ca ne.am întors din drum , repede scot telefonul si ii dau mesaj
Eu:mai ești acolo?
El : da
Eu:ma întorc
El:perfect te aștept aici
Eu: imediat ajung
Cred ca destinul sa cam jicat cu noi în seara aia.. am ajuns m.am așezat lângă el si ușor usor ne.am apropiat am început sa vorbim si ne.am luat de mână era atât de plăcut. Nu mai simțisem un sentiment atât de frumos. Era foarte târziu si chiar trebuia sa plec asa ca am plecat de data asta nu ne.am mai întors cu toate ca nu m.as fi supărat sa rămân acolo la acel bar cu el toată seara si a doua zi . Am ajuns in camera si primesc mesaj
El:ce faci puiule
Eu:în pat tu?
El: ma plimb
Eu:ai grija de tine
El:da
Eu:noapte buna
El:noapte buna
Am mai stat puțin și încercam să găsesc un răspuns de ce acum și de ne nu pana acum, ce se întâmplă cu mine? Era ciudat dar îmi plăcea..
Dimineața ma trezit un mesaj era atât de drăguț nu mai tim minte bine dar stiu ca zicea (o să fac tot posibilul să fie bine să fii fericita iti promit) era foarte lung mesajul dar nu avea importanta pentru ca m.am uitat la număr si...... Nu era de la Adrian(băiatul din seara trecută) era un băiat cu care țineam legătură dar i.am zis sa ma lase în pace, începusem sa ma îndrăgostesc de Adrian.
Primesc mesaj dela Adrian si începem să vorbim stabilim să dăm o șansă la relația noastră, sa vedem daca merge.. am vorbit toată ziua cu el, iar seara am ieșit cu el ci cateva prietene .. ne.am văzut și el era cu prieteni lui dintre care si un fost iubit, era aiurea postura în care eram dar faptul că eram în brațele lui era mai important. Ma atașăm de el fără sa imi dau seama inima mea lua decizii și gura .. dar pe o parte si mie îmi convenea simțeam fluturași în stomac , ma îndrăgostesc de el .. si așa cum se zice că atunci cand inima ia decizi creierul e în vacanță :)) așa și la mine la insistențele lui si prietenelor am acceptat să plecăm la club cu toate ca părinți noștri ne știau la sus am ajuns acolo și ma luat în brate ma si te-am atât de bine era perfect era tot ce aveam nevoie am dansat îmbrățișați apoi am mers acasă și am ieșit în fiecare seară cu el timp de o saptamana . Țineam mult la el într-un timp foarte scurt .
Mi.a zis ca vrea s aii cunosc părinți și m.am speriat nu mai făcusem asta pana acum în mintea mea erau numai tâmpenii
-daca ma impiedic când mă duc la ea dacă nu pot sa mai vorbesc daca spun o prostie .. :)) îmi era frică nu știam cum sa ma comport ce sa fac .. în fine iubirea cere sacrificii asa ca am mers sa o cunosc pe mama lui ca tatăl lui nu era în țară. Îl țineam de mână și cand am căzut.o am început sa tremur si zâmbeam încontinuu de emori o luasem razna si normal ca el m.a fa ut de ras țipând ca eu tremur :))
Apoi am mers cu el si sora lui la un film (ma înțelegeam bine cu sora lui)