Inceput

32 0 0
                                    

,,- Trezeste-te! Darius trebuie sa mergi la scoala!
-Nu vreau la scoala!"
Acestea erau cuvintele care ii rasunau in fiecare dimineata lui Darius in cap cand ii suna alarma. Si-l imagina pe Erik, care il trezea dimineata cu zambetul si dragostea lui.
Atunci, Darius era un baietel, iar cand nu vroia sa se trezeasca, Erik il stropea putin cu apa rece, dar acum daca nu vrea sa se trezeasca intarzie la facultate.
Nimic nu mai e la fel. Numai de nu s-ar fi intamplat motociclistul acela. O clipa de neatentie a costat o viata.
Darius nu inceteaza sa se gandeasca la cat bine ii facuse Erik, cu cata dragoste il trata, chiar daca nu era fiul lui. I-a oferit o viata buna, i-a oferit tot ce i-a poftit inimioara.
Dupa zilele negre in viata lui Darius a aparut un pic de soare. A intrat la facultatea de drept, dar iarasi soarele a intrat in nori si a inceput ploaia.
El nu avea destui bani ca sa continuie si bursa nu ii asigura destul.
Pana cand... intr-o zi...
Soarta l-a dus pe o strada intunecata unde dintr-o gresala s-a ciocnit de o fata misteriosa
D:-Hei! Vezi pe unde mergi!
F:-Eu?! Tu ai intrat in mine! Stii ai putea sa ma ajuti sa ma ridic, dar esti ocupat sa tipi la mine.
D:-Scuze! Eu sunt Darius apropo.
F:-Eu sunt...scuze ma grabesc!
A plecat si Darius a ramas doar cu amintirea ochiilor ei sclipind in lumina lunii si parfumul ei .
Nici nu a avut timp sa faca cunostiinta. Dar nu i-a pasat prea tare si si-a continuat drumul. Ajungand pe drum mai bine luminat gandindu-se cum sa faca rost de bani a vazut un semn de angajare la cafenea. A notat numele cafenelei si s-a dus spre mica sa garsoniera. Toata noaptea s-a gandit la fata misterioasa si la faptul ca vrea sa o revada.
A doua zi cand se indrepta spre cafenea parca soarta nu le dadea pace. S-au intersectat iar.
F:-Stiam ca o sa ne mai vedem.
D:-Serios? Eu speram sa ne revedem ca sa-ti pot afla numele.
F:-Numele meu este Talia.
D:-Ce nume frumos!
La fel de frumos ca ochii tai.
Ea s-a rusinat si cu privirea la asfalt i-a spus
T:-Vrei sa ma insotesti la cafenea, acolo lucrez.
D:-Fix acolo ma indreptam. Oricum am face soarta ne vrea impreuna.
Zambind sau indreptat tacuti spre cafenea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 21, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Scenariu De Iubire Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum