На другият ден се събудих по-късно.И трябваше доста да бързам за училище и все пак закъснях.Когато влязох в стаята всички ме гледаха толкова странно,но без един човек.Това беше Коу.И ми стана леко тъпо.После си седнах на мястото.Коу ме погледна и ми се засмя-се едно казваше,че съм глупачка. Аз леко се ядосах.Свърши часа.Мака и Луси пак обиждаха Юри.На мен ми стана гадно и им казах да не я обиждат.И после стана много лошо.Казах на Мака и Луси,че не са добри приятелки и че дори не съм знаела защо съм била с тях приятелка.Дори не знам защо им го казах.И те естествено ми се ядосаха и си тръгнаха от стаята.Стана ми много нелофко и отидох навънка.Но преди да отида Юри ме спря и ми благодари,че съм я защитила.Аз и отговорих,че няма проблем и излязох.Отидох под един прозорец,клекнах и почнах да плача.Се пак ми бяха приятелки една година.И все пак защо плача аз не искам.И да когато плачех чух някои да ми казва да не плача и аз се обърнах.Това беше Коу.Той ми каза да не плача и ще бъде до мен.Аз се изчервих и ми стана по-добре.После прескочиха прозореца.И двамата отидохме в класната стая,защото ей ся почваше час.Беше ми много приятно да съм с него.Когато свърши часа Юри ме повика да дойда с нея.Отидохме в женската тоалетна.Тя ми каза,че иска да бъдем приятелки.Аз естествено приех.Тя беше приятно момиче.Можех да ѝ споделям.Свършиха всички часове.Видях Коу и го попитах дали иска да се приберем заедно.Т ой ми отговори просто мхм.През пътя не си казвахме нищо,но въпреки това ми нчбеше много приятно.Изпратих го до у тях и си тръгнах.
YOU ARE READING
Странната любов
RomanceЕдна неочаквана среща.Едно момиче и момче.Какво ли ще се случи между тях двамата? Очаквайте да разберете в този разказ.