Jasder- De Eerste Ontmoeting deel 3

34 1 1
                                    

Jason keek verward om zich heen. Wat zou Sander toch van hem willen in de parkeergarage, waar waarschijnlijk niemand is om te zien of horen wat zich daar af speelt? Hij neemt de laatste slok van zijn Mt. Dew. Zijn dorst is nog steeds niet gelest. Hij herinnerd zich dat Sander het had over een 13,7L Monster energy can. Shit, nu moest hij wel op zoek naar Sander. Hij begint naar de ingang van de parkeergarage te lopen. Onderweg wordt hij op z'n minst 12x uitgescholden voor nerd vanwege zijn Dipper-pet. Eenmaal aangekomen bij de ingang van de parkeergarage begint Jason nerveus te worden. Zijn hart gaat helemaal tekeer vanwege de caffeïne die in de energy zat en de spanning van het eindelijk ontmoeten van zijn beste fapmaatje. Trede voor trede loopt Jason de trap af, maar halverwege glijdt hij uit en dondert naar beneden. 

Nadat hij ontwaakt uit een coma van 9 minuten, kijkt hij om zich heen of hij Sander al kan zien, maar helaas is dit niet zo. Hij begint te roepen. "EY SANDER HOMO WAAR BEN JE HOMO JE HAD MONSTER VOOR ME HOMO!" . Jason hoort een nichterige lach achter zich. Hij draait zich in een ruk om en daar staat hij: Sander, volledig naakt maar voor de helft in drag. "EWA SANDER HOMO WAT DOE JE MAN DIT IS BEST GAY" roept Jason uit.  Sander lacht opnieuw en zegt: "Kom je drankje maar direct uit de bron zuigen". Jason is zijn grip op realiteit kwijt. Hij weet niet of hij moet schreeuwen, huilen, wegrennen, lachen, snijden, hem omhelsen- alles is één grote waas. Als een echte powerbottom loopt Sander naar de blosende Jason en eist dat ze gaan neukseksen. Jason komt langzaam weer terug op aarde. Hij weet wat hij moet doen, hij heeft er immers al maanden van gedroomd. Hij doet heel seckcxsy zijn broek uit en laat zijn staaf aan Sander zien. Sander krijgt spontaan inspiratie voor een video over de grootste gummy-snake ter wereld maar dat is een verhaal voor een andere keer. Sander buigt op een BMW en beveelt Jason zijn vinger in zijn navel te stoppen. Jason is precies waar hij al die maanden al wilde zijn. Na ruim 3 minuten begint Sander opeens te praten. "Ga eens op je knieën zitten met je mond open, dan krijg je je Monster Energy". Jason gehoorzaamt braaf en krijgt eindelijk datgene waar hij al een tijd naar snakt: Een volle lading cu... energy in zijn mond en de intimiteit van zijn beste vriendje.

"Sander-" begon Jason, maar Sander onderbrak hem. "Nee" zei Sander. "Noem me: Sandore". "Sandore, je weet niet hoe lang ik hier op gewacht heb. Al zeker sinds 22 juli 2016". "Jason... voor een Chinees heb je een verrassend grote pik" antwoorde Sandore. 


Einde.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 08, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Jasder - De Eerste OntmoetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu