Hoofdstuk 3

175 8 0
                                    

p.o.v. Mingo

Dat weekend er na ging ik uit met Joëlle. Ik had kaartjes voor een film en ik zou haar ophalen. Voordat ik aangebeld had deed ze al open. "Hoi, daar ben je! Laten we gaan!" Ze pakte haar spullen en liep naar buiten. En daar gingen we. Toen we in de bios waren konden we natuurlijk niet zoveel zeggen, maar ik pakte haar hand en ze lachte. Na afloop ging ik haar verkering vragen. Dat zou de eerste stap zijn. Hopelijk zou ze meewerken om 'een klusje' (op een bordeel werken omdat ik zogenaamd geld nodig heb) te doen, dan was het snel klaar. Toen de film klaar was en we naar buiten liepen zocht ik naar een geschikte plek om alles zo romantisch mogelijk te maken. Toen we bij mijn scooter kwamen zag ik de perfecte plek. Even verderop was een bankje. Ik vroeg:"Zullen we nog even op dat bankje gaan zitten?" Joëlle knikte en liep achter mij aan. Nu kwam het gedeelte wat ik al minstens 20 keer gedaan had namelijk: het meisje verkering vragen. Ik boog me iets voorover en zei:"Er is iets wat ik je wil vragen." Ik keek haar diep in de ogen en daarin zag ik hoop en verbazing. "Ik vind je lief. Wil je verkering met me?" Ze begon te stralen en knikte. "Ja, heel graag!" Toen bogen we naar elkaar toe en kusten. Waren dit nou vlinders in mijn buik? Dit kon niet! Ik deed het al 2 jaar, had al meer dan 20 meisjes het bordeel opgewerkt zonder ook maar iets van liefde te voelen, en nu kus ik de zoveelste en heb ik vlinders in mijn buik? IK MAG NIET VERLIEFD ZIJN!!! STOPSTOPSTOPSTOPSTOP!! BLIJF RUSTIG!!!DIT KAN NIET EN DIT IS NIET ZO! STOP ERMEE!!

p.o.v. Joëlle

Aaaaaaaah! Hij heeft me verkering gevraagd! Hij houdt van mij! Ik ben zooo blij. En ik heb mijn eerste kus gehad! Het was geweldig! Ik ben zoooo verliefd!!! Mingo is geweldig! Ik hou van hem! Dit voelt gewoon geweldig. En ik wil echt Lilly's gezicht zien als ik vertel dat ik verkering heb. Maar zou ik het wel mogen vertellen? Ik vroeg het en Mingo zei:"Liever niet..." "Waarom dan niet?" vroeg ik. "Jij ben lief en daar ben ik trots op, dat ik zo'n lief vriendje heb!"Mingo lachte en zei:"Dan kunnen er alleen maar mensen jaloers op jou worden,wil je dat?" Ik lachte en schudde mijn hoofd. "Natuurlijk niet! Jij bent van mij!"

I got myself in trouble...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu