Selamlaaa selamlaaaa
Yine sizleri beklettim üzgünüm ama bu sefer özel bir mazeretim yok yani sovebilirsiniz hak ettim haklısınız..hadi sövün bekliyorum.. evet devam edin hadi.. hadi senize..sövün bana.. sov bana.. şaplakla beni pakize.. zksndndn bu ayıp oldu ya durun geri alıyorum... silme tuşu yokmuşcasına klavyeyle takılmak yeeee zjdjdjdjd
Tamam yeter artık yb geçelim hahaha
Iyi okumalaaarr♡♡♢Hera'nın ağzından♢
Sonunda buradaki işimiz bitti.. artık Kore'ye dönebiliriz.. Kyungsoo'yu özlemistim hemde çok evet onu sürekli goremiyordum fakat yurda cok yakın bir yerde ev tutmuştuk onlara yakın olmak için eh bu bize pahalıya mâl oldu ama buna değerdi..
bileti yarın sabah saatlerine aldık kizlar fazla sıcağa kalmadan gidelim dediler eh bende aksam binipte ertesi gün orda olmak istemem..eger yanilmiyorsam matematigim beni yanıltmıyorsa yarin sabah 8 de yola çıksak hava alani-arası mesafeler filan... hmm... en gec aksam dokuz yada on gibi Koredeki evimizde oluruz herhalde.. yani..? Amaaann öyle böyle gidiyoruz işte niye hesap yaptiriyosunuz yaa.."AAAĞAĞAĞAAAAAAĞĞAAĞAĞAĞAĞ"
"ALLAAAAHHH NOLUYO LAN!!!"
aniden gelen çığlıkla imanlı bir sıçrayış gerçekleştirdim..Çığlığın sahibine baktığım Umay olduğunu farkettim.. ya Allah ım ben bu kızdan ne çektim ya abi hayır anlamıyorum yani niye aniden çığlık atar ki bir insan hani tamam bir insan bir çok sebep bulabilir ama Umay sıradan bir insan değil yani.. niye bu kız böyle ya...
"Umay! Seni şu valizle döverim ne anırıyosun!!"
İmer benden önce davranmıştı hey ama dövmek benim işim neyse herkes saldırabilir şu an umaya.. atıl kurt! //(kıre ulf nega ulf auu)//
"Ya ya ya ya okuduğum fice yeni bölüm gelmiş çok şeksi fanartlar da vaaaaaağğrrrrr KYAAAaaağğ"
"Bu muydu yani... cidden mi?...
SİZ BENI DELİRTECEK MİSİNİZ ULAN..NEDIR YA BENİM SİZDEN ÇEKTIĞIM..ALLAH IM AL BENI YANINA.. YADA YOK YOK BENCE BEN UÇAĞI KARIŞTIRAYIM BELKI ŞANSIM DÖNER MUTLU HUZURLU BENI KIMSENIN TANIMADIGI BIR YERE GIDERIM!"Kayra'nın bir kriz anına tanık oldunuz arkadaşlar ama sakin olun panik yapmayın bu en doğal en sakin kriz hali daha beterlerini de gördük biz
"Aha delirdi karı"
Umay gülerek söylediğinde Kayra biraz daha mutasyona uğrayarak koltuk tepesine çıktı
"Delirdim ulan delirdim delirttiniz beni... başta sıradan çekik severlerdiniz şimdi manyadiniz len korkuyom lan sizden biri seseng midir sasang midir her ne karin ağrısıysa onlar gibi sevdiği çocuğun yurdunu gozetlemek icin yakinindan ev tutuyor.."
"Ahan bu banaydı galiba ama kankacim o sasaeng hihi"
"Sözümü kesme len!.. diğeri desen sapıttı millet kimle ne yapiyomus.. ay tobe tobe.. onlari okuyor.."
"Umay bu sanaydı galiba"
"Millet değil onlar eyy bre kadın!"
"Kaldırma beni ayağa Umay!"
"Peki abla büyüksün.. İmer? İmer'ede söyle bir şeyler aa"
"Ona lafım yok"
"Haha işte ben ya-"
"O doğuştan manyak...ortaya karışık o"
"Ayıp ettin be kanki"
"Sus!"
Ya hayır ben şunu merak ediyorum bu benim hikayem atarı ben yaparım duygusal moda ben girerim göbeğide ben atarım bu nedir yaa Kayra nolii saa..
"Kayra sen iyi misin cidden iyice bi şeklin kaydı otur şuraya.."
Elinden tutup koltuğun tepesinden indirdim ve oturmasına yardım ettim.
"Kanka sen ilk Koreye gideceğimiz günde böyleydin ne bu atar..hayır eğer cidden Kore'ye gelmek istemiyorsan seni zorlamayız ama sensiz de guzel olmaz bunu bil."
"Saçmalama Hera uçakla ne alakası var!"
"Ne?.. lan?! Hahahahha kanka sen ahahaha..uçak mıydı tüm sorun?"
"Gülme lan ne alaka dedim ya...İmer sırıtma ordan sende !"
Ya olum sksjdisi tüm sorun bumuydu yani hahah bu kız böyleydi iste uzaktan gören baya sert bir kişiliği var sanar korkusuz cesur gözükür ama neyden korktuğunu anlayamazsınız her an birşeyler korkutabilir onu hahah yerim ya..
Umay telefonu bırakıp yanımıza oturdu kahkaha atarak konuştu
"Sen uçakta ondan mı ağlıyordun hahah "
"Ne ağlaması kim ağlamış filmden dolayı demiştim ya"
Yalana bak
"Kanka film bilimsel bir araştırma hakkindaydi ama"
"Tamam işte dünyada bir yerlerde zeki insanların olması beni duygulandirmisti"
Hepimiz kahkaha atmaya baslamistik yavasca kalkip son hazırlıkları yapmaya basliyacaktik..
"Ciddiyim!.. gulmeyin ulan!.. yhaa gelin şuraya!.. aisshhh gıcıksınız"
...
Son hazırlık bahanesiyle odama çıkıp telefonuma bir baktım henüz mesaj yoktu.. şu aralar biraz yoğun çalışıyorlar.. en son sabah 6tıda şirkete gideceğini söylemişti şu an orada 7 sanırım...mesaj atsammi acaba..yada atmayayım.. en azından uçak saatini mi söylesem? Tamam be aa sürpriz yaparim tamam...
...
Hera: günaydınn baykuş..
...
Tamam be bakmayın öyle söylemedim en azından uçağı
...Hera: yarın uçağa saat... ŞAKA ŞAKA zjsjzjs tamam tamam gidiyom zksdsiskd
Mesaj attıktan sonra kendimi yatağa saldım gözlerimi kapadım mutlu bir uykuya dalacaktim ki telefonun bildirim sesiyle iki gramcık uykumda kaçtı gitti yani -_-
"Aneyinkisi yani -_-"
Bu laf bana göre baya küfür içeriyor bikerem hıh bakma yine bana öyle..
Satanboy: sanada iyi geceler :*
Anaaaa kaynanayınkiymis la ZXJSBZHSBX (komik değildi tamam -_-)
Yhaa uha uha uhaaa öpücük koymuş uha ama yaa nasıl uyucam ben şimdieee....
Yatakta filler tepinircesine tepinmeye başladım öyle böyle değil ama baya yaylarin ayağıma geçtiğini hissedecek şekilde zipliyordum bir an havalandım mutluluktan olsa gerek... ahan dur bi sn mutluluk değilmiş lan düşüyorum...
Nnaaayyıııığğğrrr......
Aaghhh...yah..olum... aagghhh bu yeri kim bu kadar sert yaptı.. hayır dövmicem.. vallaha bak... gelsin yeniden yapsın bu öldürmedi de hani...
Ama helal valla uykumuda getirdi yani.Kalksammı diye tereddutteyim yalnız, yani rahatta birazcık. Amaan neyse burda da uyuyabilirim...
Haydeyin GDnight...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WhatsApp Kyungsoo
FanfictionYazdığım o kadar hikaye arasından bunu paylaşıp herkese feyk attığım için çok...PİŞMAN DEĞİLİM *gözlüklü emoji*