Capitolul 6

332 28 16
                                    

Cina a decurs bine. Cel puțin până acum. Mama și cu doamna Anderson au ieșit în grădină sa discute. Se pare ca au devenit prietene destul de bune în scurtul timp de când se cunosc.

- Mama ta parcă e mai drăguță de cum mi-o aminteam eu, spuse Kim pe deasupra paharului de vin pe care îl savura.

La vorbele ei am făcut o grimasa care a facut-o să pufneasca în râs , la fel și pe Matthias doar ca râsul lui se transforma în unul colorat care te ungea pe suflet. Era chiar foarte frumos când lasă la o parte masca de nesuferit și bădăran, trebuie sa recunosc.

- Semănați destul de mult, spuse el după termină cu râsul.

- Ba chiar deloc, am negat eu cu înverșunare și clătinând din cap.

Cea ce era o minciună gogonata, fiindcă eu chiar semanam cu mama, foarte puțin. Amândouă aveam același par șaten și aceiași fizionomie dar ochii îi moșteni sem de la tata. O pereche de ochii albastri ca cerul când este senin, spre deosebire de ochii ei căprui cu reflexe aurii.


- Bine, am oftat exasperata de privirea lui Kim, poate doar puțin. În aspecte fizice căci din punct de vedere al celor morale habar nu am cu cine semăn, am bolborosit.



Kim se uita la mine cu o privire și expresie care dădea să semene cu o expertă care mă analiza. După ce termină i-am aruncat o strâmbătură iar ea a scos limba.


- Aici ai dreptate. Tu nu ai setea de bani a părinților tăi, spuse ea pe un ton ferm dar cald.


- Slavă Domnului că nu o am.



- Care e problema cu banii? Cine nu își dorește să aibă cât mai mulți posibil? Ei bine, eu unul doresc, spuse el rânjind și afișând o pereche de dinți albi care te rodea de invidie.


- Nu iti ajung cei care îi ai ? intreba sora lui sarcastica și Matt își puse masca lui aroganta. Din nou.

Acum, pentru prima dată, mă întreb și eu ce face Matt și de unde scoate bani? Fiindcă clar are destui. Auzisem din discuțiile lor ca Matt ar lucra la compania tatălui lor, o afacere de familie pe care el o va mânui, asta când va fi pregătit.


- Cum sa mă mulțumesc cu o nimica toată care o primesc de la tata? intreba el cu un ton furios. Eu îmi vreau moștenirea, nu resturile care mi le da el.

- Și o vei primi. Cu o condiție, spuse tatăl sau care fix acum își găsise sa se întoarcă la masă împreună cu mamele noastre care afișau un zâmbet kilometric, de parcă l-ar fi văzut pe Dumnezeu.


- Nu cred ca-i a bună, șopti Kim lângă mine și eu trebuia să îi dau creare.


- Și care este acea condiție? intreba Matthias cu falsă bucurie.

Tatăl lui se apropie și își puse mâna pe umărul solid al filmului său. Mama și doamna Anderson se așezară la locurile lor la fel de tăcute dar totuși radiind de bucurie.


- Ti-am spus mereu ca iti voi încredința compania ție când vei fi pregătit. Până acum nu ai demonstrat decât că ești prea libertin și incapabil să te ocupi de o asemenea responsabilitate, dar am găsit metoda perfectă prin care te vom așeza la locul tău și Îți vei primi ce îți dorești încă de la 18 ani, ba chiar și ceva în plus, spuse domnul Anderson.




Eu , Kim și Matt ne uitam la el destul de curioși dar licăr ul din ochii domnului Anderson nu prevestea nimic bun.

- Sună tentant, spuse Matt cu un rânjet dar se vedea ca înger ca sa ascundă cât de mult îl încânta ideea. Ce trebuie sa fac?

- Sa te căsătorești cu fiica mea, spuse mama.


Apa pe care o aveam în gură iesise afară împroșcând și am rămas cu gura deschisă, la fel și Kim care aproape se înecate cu o bucată de friptură. Am aruncat o privire îngrozită spre mama dar chipul și expresia erau impenetrabile. Am întors capul spre Matt care mă privea intens, parcă cântărind variantele.
Mi sa făcut greață de situație și m-am ridicat în picioare.


- Cred ca sunteți nebuni dacă credeți că mă voi căsători cu..... am făcut semn spre Matt și nu găseam un cuvant potrivit pentru al descrie, Idiotul ăsta arogant, am continuat. O seara bună , le-am urat și am plecat fără să îi mai ascult.



- Faith! strigă mama după mine dar nu am băgat-o în seamă.

Am urcat scările în grabă și am alergat până în dormitorul meu unde am închis ușa. După doar câteva secunde ușa se deschide și intra mama cu o expresie implacabila.


- Doar nu crezi ca voi face asta, am șoptit iar ea a inspirat adânc.

- Faith, vreau sa mă asculți cu atenție. Nici mie nu îmi place ideea sa te căsătorești cu un barbat pe care abia îl cunoști.

- Ba Îți palce, altfel nu ai fi acceptat, am întrerupt-o.

- Doar ascultă - mă, Faith. În ultimele luni starea tatălui tău sa agravat, spuse ea încet și tonul I se franse la sfârșit .


- Cum adică? Și mie de ce nu mi-ati spus nimic?

- Acum câteva săptămâni a suferit un atac de cord iar medicii au spus că nu va mai putea face față la încă unul. De atunci tot încercăm să îl scăpam de supărări și griji. Nu ți-am spus fiindcă nu vroiam să te îngrijorez.



Lacrimile îmi inundara ochii. Lacrimi de supărare și frustrare. Eram supărată pentru trădarea mamei și pentru situația în care mă punea. Dar și lacrimi pentru tata.

- Dacă te vei căsători cu Matt el își va primi moștenirea și o va lua în grija și pe a ta. Doar știi cât își dorește tatăl tău să te ocupi de afacerile lui.

- Ăsta e santaj, am spus eu furioasă. Nu mă poți pune sa aleg intre fericirea lui tata și a mea! Am țipat la ea.

O uram în acel moment și îmi doream ca pământul sa se deschidă și sa mă înghite cu probleme cu tot .


- Doar gândește. Familia noastră și acel lui Matt vor fi unite, iar el în calitate de soț al tău va avea grija de tine și banii tăi. Nu fie mai fi nevoită sa te ocupi tu de ei. Și tatăl tău va fi foarte mulțumit. Gândește-te că îi vei aduce o ultimă fericire, acea de ași vedea fata la casa ei.


Toate sforile erau trase. Mie nu mi se cerea acordul ci doar eram informată. Mama deja lase decizii în locul meu. Iar eu nu mai aveam ce face decât sa mă conformez.

- Bine atunci. Dar sa știi ca o fac pentru tata, am spus cu ultimul gram de sfidare pe care ul mai aveam.



Visuri impliniteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum