First bubble

16 3 0
                                    

Soarele isi facu incet, incet aparitia pe cer. Nestingherite, razele lui intrara fara permisiune in camera racoroasa a lui  Aaliyah. S-a foit putin incercand sa se indeparteze de locul unde acestea au pus stapanire dar s-a lasat batuta in scurt timp din cauza oboselii. Dupa putin timp a deschis ochii uitandu-se mirata prin camera. Totul era asezat la locul sau dar parca totusi ceva o nelinistea.

S-a despartit de patul ei plimbandu-se prin camera. Avea planuri pentru aceasta ultima.  zi de scoala. Dar simtea ca nimic nu o sa mearga cu vrea ea. Simtea ca totul avea sa ia o intorsatura groaznica. Vocea calda a mamei ei o scoate din ganduri. Si-a scuturat capul odata si a coborat in bucatarie une mama sa o astepta pentru a-i ura bafta.

-Chiar nu poti sa mergi cu mine astazi, mami?

-Oh, Aaliyah. Esti mare. Nu pot sa mai merg cu tine. In plus, stii ca trebuie sa merg la munca.

-Dar nu e corect.

-Scuze. 

Cu acest  ultim cuvant Catherine iesi pe usa lasand un pupic imaginar sa zboare liber prin camera. Aaliyah fugi repede sus pentru a se pregati. Desi in aceasta ultima zi de scoala elevii liceului Oxford puteau purta ce voiau ei, Aaliyah a ales sa imbrace pentru ultima data in acest an, uniforma liceului. Si-a prins parul ca de obicei : o coada de cal si si-a luat pantofii noi cumparati de mama sa de la un magazin scump din mall, pe care il detesta ,si-a luat ruxacul dupa care a coborat.

Si-a cautat telefonul si o carte pe care avea de gand sa o termine in autobuz apoi a iesit, incuind casa. A alergat pana in statia de autobuz observand ca la numai cativa pasi departare soferul deja apasase pe acceleratie iar masina disparuse. LAcrimile aproape ca aparusera pe fata sa dar si-a muscat buza de jos, un obicei pe care il are din copilarie, si a inceput sa alerge spre liceu.


Ajunsa in fata liceului si-a verificat ceasul. Inca 5 minute Aaliyah, poti s-o faci! si-a spus in gand incepand sa fuga ca o nebuna spre clasa. A urcat doua etaje dar inainte sa intre clopotelul a sunat. Era speriata. Nu i s-a mai intamplat niciodata pana acum sa intarzie dar totusi uite, in ultima ei zi de scoala. Stia ca ziua asta va merge prost dar nega in continuare. Dupa inca cateva secunde de gandire a decis ca ar fi mai bine sa intre. Si-a luat inima in dinti si a deschis usa dar spre surprinderea ei profesoara nu ajunsese inca. Se aseza in banca si isi deschise cartea pe care o luase inainte sa plece si se apuca de citit. Se pare ca ziua aceasta nu e chiar asa de rea.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hei guys! O noua carte. Sper ca va place acest prim capitol desi nu este prea reusit. Voi incerca sa fac capitole mai lungi si sa nu fac greseli. Dar e 4 a.m. si mi-e somn dar am decis ca ar trebui totusi sa public acest capitol. Nu uitati sa-mi lasati un comentariu in care sa va exprimati parerea despre acest caitol si sa-mi lasati cateva critici. Va multumesc mult ca ati citit!

Love you! <3

Bubble soapUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum