Měli jsme 3 pokoje. Jeden byl můj a Adriena, druhý Any a Gabriela a Třetí Mii. Náš pokoj byl obrovskej a dokonce v koupelně byla i vířivka. Byla tam manželská postel, takže jsem každý večer usínala Adrienovi v náručí, ale nikdy jsem ho nenechala zajít až tak daleko jako když jsme jednou byli u něj v pokoji. Potom jsme se všichni sešli v restauraci na super snídani. Všechno to platili Agrestovi a módní přehlídka. My s Miou a Tikki jsme ve volném čase dodělávali doplňky, povídali si spolu jáké to bylo když byla předchozí generace superhrdinů. Samozřejmě jsem trávila i čas se svou číčou. A jednoho dne mluvila zcela vážně. Vyprávěla jeden velmi zajímavý příběh mě a Adrienovi.
STORY
Říká se že Ladymoon je stejně silné jako Kocourovo a Beruščino. Prý to je část jak jingu tak i jangu, která mezi nimi udržuje rovnováhu. Mirákulum Ladymoon se objevilo poprvé už před lety, kdy už to superhrdinové nezvládali a tenkrát Beruška a Kocour měli dceru, která ho dostala a pomohla jim nastolit mír a porazit nepřítele. Jenže to se celá léta neobjevovalo, protože Beruška a Kocour si nikdy neuvědomili, že k sobě něco cítí a už bylo pozdě a vždy jeden už byl šťastně vdaný, ale je pravda, že k sobě nikdy opravdovou lásku necítili. Párkrát se stalo, že se Beruška a Kocour nesnášeli a málem se i zabili, kdyby se do toho nevložili ostatní hrdinové. Potom předpředchozí Beruška neboli moje maminka odjeli spolu s Kocourem do jiné země, protože Paříž byla klidná a nebezpečí se přesunulo jinam. Tam potom zachraňovali občany. Po čase sem se jim narodila já. Ale jednoho dne to už nezvládali a bylo povoláno mirákulum Ladymoon jejich dceři tedy mě a s mou pomocí jsme tam vymítili zlo. Když už byli staří poslali mirákula zpět k mistrovi protože věděli, že tady budou brzy potřeba a bude potřeba nové generace. Ale moji rodiče jako superhrdinové nevěděli že mě mají, protože jako normalní lidé se milovali a měli mě. Jako hrdinové spolu chodili, ale řekli si že to bude nebezpečné a rozhodli se si neukazovat své identity. Mě ale zůstalo mé mirákulum a tak sem pomáhala chytat zloděje a rodiče na mě byli pyšní. Ale teď se stalo něco co se nestalo zatím nikdy. Mezi Beruškou a Kocourem zavládla opravdová a čistá láska. Tedy mezi vámi dvěma.
KONEC STORY
Jakmile to dořekla tak jsem začala rudnout a Adrien nejspíš taky podle jeho výrazu. Ale copak, já nevěděla že tady máme dvě překrásná rajčata zavtipkovala Mia. Všichni jsme se začali smát na celé kolo. Pak Adrien šel ještě s otcem na pěknou procházku, protože má Gabriel volno. A já s Miou a Anou jsme se rozhodli jít do nákupáku a nakoupit si ňaký to oblečení, aby jsme vypadali hlavně já a Mia na přehlídce nádherně až budeme vystupovat jako návrhářky těch modelů a Ana nám šla pomoct. Bylo to super a užili jsme si spoustu srandy. Kluci se ještě nevraceli a tak jsme toho využili a šli se vykoupat do krytého bazénu na hotelu. Potom když přišli tak jsme šli na véču a spát. Adrien tam ráno nebyl asi byl ještě něco zařizovat. A chtěla jsem si vyndat mobil ze zásuvky, ale něco ve mně mi nedalo a koukla jsem se do jeho zásuvky a tam jsem našla.....................................................................................
..................................................................................................................................... balíček kondomů. To si fakt myslel že mě na dovolený dostane do postele? se chlapeček mýlil. Zaklapla jsem jeho zásuvku ale právě včas protože někdo zabral za kliku. Byl to samozřejmě Adrien. Ahoj princezno, jak ses vyspala? Do růžova.uamála jsem se na něj. Otec říkal že musí jít se mnou něco zařídit za dvě hodiny jesme zpátky. Dobré ráno Tikki. Dobré Marinet a přeju všechno nejlepší k narozeninám. Ježiš Tikki já úplně vypustila svoje narozky. Ty si ale trdlo.zasmála se Tikki. Myslíš že si Adrien vzpomene? stoprocentně. Díky Tikki. Bré ranko Mari, čeká na tebe oslavenecká snídaně. Díky Mio, hned jsem dole a za 5 minut jsem tam dosvištěla jako trysk. Ta snídaně byla super. Když jsem se vrátila na pokoj,tak bylo 10, takže Adrien tady bude za hoďku. A řekla jsem si že si dám výřivku. Ani jsem se neobtěžovala se svléknout. Prostě jsem to zapla a vlezla dovnitř. Zbývalo půl hodiny než přijde Adrien a řekla jsem si že vylezu za čtvrt hoďky. jenže za pět minut někdo vešel do pokoje a byl to Adrien asi viděl že tu nejsem tak si začal povídat s Plaggem. Myslíš že se jí ten prstýnek k narozeninám bude líbit? Jasně vypískla před ním Tikki. Díky Tikki. Já si jdu zatím dát sprchu. Jakmile jsem to uslyšela začala jsem panikařit, protože jsem si zapomněla vzít ručník. Naštěstí je hned za dveřmi tak si mě nevšimnul. Pak se začal svlékat a já neodolala se nedívat. Ach jsem nekontrolovatelně vzdychle když už byl jen ve spodním prádle. A tehdy si mě všimnul a já zrudla. Ále holčičko, tebe neučili že špehování je nevychované, zvláště když si někdo chce dát sprchu. Já se vzpamatovala a rychle najela na něco jiného. A slyšela jsem něco mluvit o dárku. Jo tohle koupil jsem ti dárek k narozeninám. Mě jo? já myslela že siho koupil tý krabičce ve tvý zásuvce. Hele, jak....ty. A já myslel že to byl dobrej nápad tě tam nechat samotnou. Ušklíbl se, svlékl si spodní prádlo a jen tak si ke mně prostě vlezl do vířivky. Chytl mě za pas a přitáhl k sobě a .....................................
Tak a tady to utnu. Pokusím se zvednout produktivitu kapitol aby jsem za ty prázdniny něco napsala. A nebojte, pokusím se tuhle část pokračování napsat ještě dneska. Očejávejte kapitoly pozdě večer protože nemůžu usnout a tak píšu nebo se k tomu musim dokopat a to trvá trochu dýl. Teď o víkendu tu není brácha, takže mám počítač jen pro sebe muhahahaha a budu se snažit psát co nejvíc.
Mějte se kouzelně vaše Via Marinet
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents
FanfictionTento příběh se odehrává když je Marinet a Adrian už rok a něco (přibližně) Beruška a Černý Kocour. oba ví kdo jsou navzájem, ale co se stane a co budou dělat, když už nebude existovat Lišaj nebo aspoň nebude mít jeho mirákulum. Prosím jen upozorňu...