5. Bývalý

319 14 1
                                    

Po dojedení som umyl riad a Celesthia šla hore do izby. Mali sme spoločnú izbu, keďže otec chcel, aby sme sa zblížili.

Vyšiel som tam aj ja a vzal si zo skrinky pyžamo do ktorého som sa v kúpeľni prezliekol. Ona už ležala a ťukala do mobilu. Obrátil som sa na bok, poprial jej dobrú noc a šiel spať.

Celesthia

Nebola som unavená a tak som mu len popriala späť a ďalej si písala s Aishou.

Ja: Aish, on je strašne pekný :3

Aisha: ukáž :33 chcem fotkuu

Používateľ Celesthia poslal/a fotku

Ja: zlatý, čo? :3

Aisha: dobrého jebača máš doma :3 nepodelíš sa?

Ja: ešte neviem ;)

Aisha: padli ste si do oka? :D

Ja: ani nie, skôr sme len slušní :)

Aisha: ty a slušná? Nemožné :P

Ja: no diky -_- radšej sa ty pochváľ, čo nové?

Aisha: tu dole nič také :D len Caleb ťa tu hľadal

Ja: CALEB?!

Aisha: aj ja som sa čudovala, vraj mu chýbaš, urobil hlúposť atď..

Ja: ale veď vedel, že sa vydávam

Aisha: všetci si myslia, že z vlastnej vôle predsa a tak ťa chcel presvedčiť, aby si si Kyriana nebrala (má ešte aj sexy meno :3)

Ja: neslintaj -_- turbokokot to je

Aisha: Kyrian?

Ja: Caleb!

Aisha: ahaaa :'D

Ja: bože, ty si jebek :D idem už spať tak papa :)

Aisha: paa :) a dobre sa vyspi pri tom jebačovi :D

Ja: to bude ľahké :3

Aisha: :'3

Pre informáciu, Caleb je môj bývalý, do ktorého som bola brutálne zbláznená. Všetky na neho leteli ale iba ja som ho mala. Ale on tým všetkým podľahol a to niekoľko krát! Čiže som sa s ním rozišla. Bolelo ma srdce a plakávala som. Preto sa môj otec strašne naštval a dal ho na povinnú prácu niekam k žumpe.

Ale dosť už! Idem spať.

Medzi anjelom a diablom {Prvá časť - PURGATORY} ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora