Köpük

377 19 19
                                    

(Sabah oldu ilk uyanan haluk idi)

Haluk güneşi seyretti sonra güneşin yanağına küçük bir öpücük bıraktı,yavaşça güneşin kolu üzerinden aldı,yataktan kalktı haluk,duş almak için duşa girdi..

Yarım saat sonra: güneş uyandı ve yanına baktı haluk yoktu, her halde aşağıdadır diye düşündü.güneş dün gece olanlar aklına geldi.

Güneş:dün gece az kalsın onun oluyordum,ilk defa bir adamla olmak istedim,ben dün gece tüm benliğimle onun olmak istedim ona kaptırdım kendimi,hiç bir şeyi düşünmeden kızlarımı,kendimi hiç düşünmedim..!sadece onun olmak istedim ve onunda benim..ya haluk durmasaydı..beklemeyi seçmeseydi ne olacaktı güneş cevabını bile veremediğin şeyi yapmak üzereydin..sen nasıl öyle bir duruma koydun kendini..tamam biliyorum Haluk'un beni sevdiğini ama yinede dün gece olan şey çok yanlıştı.. Evet o beklemeyi seçti,onun tüm söylediklerine inanıyorum çünkü gerçekten herşeyi söylüyor,doğruya doğru çekinmiyor,hayatında bür sürü kadın geçtiğini söylüyor ancak tek onun için değerli benmişim..ve bunu anlamam içinde bana ne kadar değer verdiğini belirtmek için dün beklemeyi seçti..yani eşi olduğum günü.. Peki halen neden korkuyorum niye içimde niye bir korku var..? Onu kaybetmekten mi..? Ya kızlar onu kabul etmesse veya kızlara onu nasıl tanıştıracam..haluku seviyorum her kadının isteye bileceği bir adam,tabi o kadınları mahfederim o benim haluk benim .. Ve şimdiden ona bağlandım tabi çaktırmasamda haluk mükemmel biri..! Güneş sen ona aşık mı oluyorsun..galiba çünkü artık ona olan duygularımı izah edemiyorum..!

Güneş kendi içinden konuşması bitti.. Yataktan kalktı yüzünü yıkamak için lavaboya girdi, girer girmez haluk karşısındaydı..

Güneş:haluuk..!

Haluk:sanada günaydın hayatım..!

Güneş:sen hala şortlamısın..!

Haluk tabiriyle bıyık altından gülümseyerek

Haluk:ne olmuş..! Duş aldım giydim traş olana kadar böyle ..!

Güneş:tamam çabuk ol giyin böyle olmaz..!

Haluk:niye olmazmış..!

Haluk güneşe doğru ilerledi elini beliyle kavradı kendine çekti..!

Güneş:haluuk.. Yüzün traş köpüğü bana bulaştıracan..ve öyle her istediğinde beni kollarının arasına alamassın..!

Haluk:yine mi..? Aynı konu..! Hayatım dün sen benim koynumdaydın yani dün koynumdaydın..! Unuttun mu..?

Güneş:senin yüzünden boynumu öpme bahanesiyle..!

Haluk:eeeee..!

Güneş:eeee si mesi yok..!

Haluk:duur..!duuuur..sen dün geceyi unutmuşsun.. Öpeyim de hatırlayasın..!

(Haluk güneşi yanağından öptü)

(Güneş'te bu ara elleri Haluk'un göğsü üzerinde alev aldı)

Güneş:bak beni köpük yaptın şapşal..!

Haluk:şapşal diyene bak sen..yok öpemezmişim sarılamazmışım..! Ben müstakbel kocan olcak kişiyim ne öpemezmişim .. Öperimde sarılırımda severimde..!

Güneş:neee..!

Haluk:ne..? Ne.?!

Güneş:biraz önce ne dedin..!

Haluk:ne ,dedim..!

Güneş:hayır.. Şapşal ondan önce ne dedin..!

( Haluk ağzından müstakbel kocan kaçırmıştı ağızdan)

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin