"Tak poběž!" volá na mě Susan a běží do Victoria's Secret.
"No jo, už jdu," zavolám na ní otráveně a plížím se za ní.
Nakupování se Susan zabere celý den. Vždycky ji přemlouvám, že nepůjdeme, ale pokaždé mě stejně vytáhne. Vždy prolétává mezi obchody a já se za ní znaveně loudám. Takhle to je už od osmé třídy základky. Vždycky jsme se domluvily, že spolu někam zajdeme, jenomže v té době jsem ještě nevěděla, co mě čeká. Ale i přesto jsme zůstaly nejlepší kamarádky.
Už celou cestu mi v autě hlásila, že nesmí propásnout novou kolekci plavek od Victoria's Secret. Nejsem moc nakupovací tip. Necítím se moc dobře na veřejnosti. A obzvlášť, když na mě přes celý obchoďák křičí Susan a všichni se otáčí, na koho to volá.
Alespoň jsem ji dokázala přemluvit k tomu, abychom zašly do drogerie, protože mi už došel deodorant. Samozřejmě, že jsem si ho nemohla jen tak vzít a šly bychom někam jinam, ale Susan si zkoušela každou voňavku, která ji padla pod ruku a to nám zabralo dost času. Odnesla si novou voňavku od Black Opium a já odešla jenom s obyčejným deošem.
Slíbila mi, že Victoria's Secret bude poslední obchod, do kterého dneska vstoupí, proto se už nemohu dočkat, až tam budeme.
Doslova vlétla do obchodu a rovnou běžela k jednomu ze stojanů s novými plavkami. Vybrala si několik kusů, zatímco já jsem na ni jenom udiveně zírala.
Vytáhla jedny plavky zvlášť a cpala mi je pod obličej. "Na, tyhle si musíš vyzkoušet. Dneska fakt nesmíš odejít s prázdnou!" nakázala mi a já jsem jenom zkřivila obličej. Vždycky mi stačí jenom obyčejné plavky, hlavní je, že vydrží.
"Notak," pobízela mě pořád dokola a já jsem nakonec přeci jen musela ustoupit.
"Nojo, ale jenom vyzkoušet," oznámila jsem jí.
"Tak k čemu to bude, když si je jenom vyzkoušíš a potom si je stejně nekoupíš?" zeptala se mě.
Ale já jsem se nedala, pořád jsem měla na tváři takový ten neústupný výraz. Vždycky mi to vyšlo. Vždy mi vybere několik kusů, ale já si je jenom zkusím. Pokouším se hledat nedokonalost, kterou si pak vymyslím, abych si je nemusela koupit. Ale ne vždycky mi to vyjde. Někdy mě musí hodně dlouho přemlouvat, až ustoupím. Doma uznám, že se to ke mně nehodí a leží mi to ve skříni. Nemám takový vkus jako ona.
Susan ještě vyhrabala asi dvoje plavky, zatímco já mám namířeno do kabinek. V kabince to sundám z ramínka a zašklebím se. Jsou to celé bílé plavky a pushupková podprsenka. Už teď vím, že si je nekoupím, ale přesto si je vyzkouším. Vyjdu z kabinky, kde na mě už nedočkavě čeká Susan. Má na sobě černé plavky, které jí sluší.
"No vidíš," usměje se a prohlíží si mě ze všech stran. Tohle říká vždycky, ale pokud jde o plavky, vždycky pak uzná, že se ke mně nehodí.
"No ty vidíš, já ne," odseknu jí otráveně.
"A já, myslíš si, že mi sedí?" zeptala se mě hned.
"No ještě si zkus ty další a potom to porovnáme," navrhla jsem jí, jenomže už teď vím, že nám to zabere dost času.
Nastejno jsme zašly zpátky do kabinek. Já jsem se převlékla zpátky do džínů a trika a ona si zkoušela další plavky.
ČTEŠ
Destiny (Harry Styles ff.)
FanfictionNikdy nevíte, co si na vás osud vymyslí. Bonusové kapitoly: Destiny-bonus (https://www.wattpad.com/story/130545563-destiny-bonus-harry-styles-ff)