Η σωτήρας

184 24 8
                                    


  Ήταν όλοι εκεί,όλα τα παιδιά που η συμμορία είχε σκοτώσει!Μα..πως...;

  ''Στο είχα πει ότι η συμμορία ήταν καλή...Ποτέ δεν τους σκοτώσαμε..Ομοιόματα ήταν...''Απάντησε στις σκέψεις της η Λους.''Τώρα...θα τους σκοτώσουμε...Δηλαδή..δες το σαν θυσίες.Θυσίες για να επιστρέψει ο Όσκαρ...''

  Η Άλεξ έριξε μία πιο προσεκτική ματιά και τότε μπόρεσε να αναγνωρίσει ακόμα περισσότερα παιδιά.Μπόρεσε να αναγνωρίσει και τον Κρις!Δύο παιδιά έπιασαν ένα από τα φυλακισμένα και το έφεραν κοντά στον  Όσκαρ.Αυτός με την βοήθεια της Λους έβαλε το χέρι του πάνω στο κεφάλι του παιδιού,το οποίο έτρεμε σαν το ψάρι.Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ήταν νεκρό.Φωνές και ουρλιαχτά άρχισαν να ακούγωντε από τα κελιά.Η Άλεξ είχε μείνει στύλη άλατος,ενώ η Λους άρχισε να γελάει σατανικά.

''Φέρτε κι άλλους!''

''Όχι!''Φώναξε η Λους.

''Τι είπες γλυκιά μου...;''Της είπε όσο πιο ήρεμα μπορούσε.

''Δεν θα σε αφήσω να κάνεις άλλο κακό σε κανένα εδώ!''

''Τι είναι αυτά που-''

  Τότε η Άλεξ κάθισε πάνω στην καρέκλα που καθόταν πριν η Λους.

''Όχι!''

  Ένιωσε σαν μικρές βελονίτσες να την τρυπάνε σε όλο της το σώμα.Και μετά..τόσο δυνατή.Η Λους έτρεξε προς τα πάνω της.Αυτή την χτύπησε στην κοιλιά και μετά με μπουνιά στο πρόσωπο.

''Και αυτό είναι ένα δωράκι από την καλύτερη σου φίλη.''Είπε και αμέσως μετά την έσπρωξε στο πάτωμα.

  Με τον ίδιο τρόπο βρέθηκαν στο πάρωμα άλλα δύο-τρια παιδιά που προσπάθησαν να την σταματήσουν.Τελικά έφτασε στον στόχο της.Ο Όσκαρ,αδύναμος την κοίταξε.

''Εσύ...Μοιάζεις...πολύ με την...''

''Κάρα...;Είμαι η ανυψιά της.''Έβαλε το χέρι της πάνω στο κεφάλι του και ξαφνικά ένιωσε όλη την ενέργεια του να ρέει μέσα της.Σε λίγα δευτερόλεπτα,ήταν νεκρός.

''Τι έκανες ηλίθια;!''Σύνελθε η Λους.''Πιάστε την!Φέρτε την μου ζωντανή!Σκοτώστε τους άλλους!''

''Τρέξτε!!''

  Οι πόρτες άνοιξαν και όλοι άρχισαν να χτυπιούντε μεταξύ τους,ενώ άλλοι ανέβεναν την σκάλα.Η Άλεξ περίμενε να φύγει και το τελευταίο παιδί πριν αποχωρίσει και αυτή.Πλέον η συμμορία δεν είχε κανενός είδους δυνάμεις,γιατί τις είχε πάρει όλες αυτή.Ανέβηκε τις σκάλες,πέταξε κάτω δύο παιδιά από την συμμορία που την ακολούθησαν και τότε κοίταξε λαχανιασμένη την Λους λίγο πριν κλείσει την πόρτα.

The girl who travels through the time [By Joy]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora