Nic se neutají...

621 74 16
                                    


Marinette

„Um..., Tikki, vypni ten budík prosím" zamumlala jsem z polospánku. „Ale to není budík, Mari, to je tvůj mobil a někdo ti volá" řekla Tikki. „Aha a kdo?" zeptala jsem se. „Alya" odpověděla. „Hm... asi bych jí to měla zvednout" řekla jsem a natáhla jsem se pro mobil.

„Ahoj, Alyo, co potřebuješ?" zeptala jsem se mírně ospalým hlasem.
„Ahoj, Mari, snad si ještě nespala?" zeptala se Alya.
„No jo spala jsem..., každý totiž není takové ranní ptáče jako ty."
„Já zapomněla... no a teď k tomu co jsem chtěla..., zapni si televizi!"
„Dobře, ale proč?"
„Uvidíš..." řekla a zavěsila.

„Tak to jsem zvědavá co je tam tak důležitého..." řekla jsem si pro sebe a zapnula jsem televizi.

„A nyní už živě před vilou slavného, módního návrháře Gabriela Agresta" řekla reportérka a na obrazovce se objevila vila v celé své kráse snad s tisícovkou novinářů.
„Zdravím vás, tady Nadja Chamacková přímo před sídlem rodiny Agrestů." „Máme pro vás velmi zajímavé zprávy, zejména pro mladé dámy ve věku od 15 let do 19." „Z nejmenovaného zdroje jsme se dozvěděli, že Adrien Agrest, slavný pařížský model a zároveň syn Gabriela Agresta, se rozhodl začít navštěvovat jednu z nejprestižnějších středních škol." „Šušká se, že by to mohla být škola jejímž ředitelem je sám pan Damocles." „Stále to však není stoprocentně potvrzeno, ale vše se snad dozvíme zítra, kdy začíná školní rok..." „Takže zítra očekávejte další přímí přenos, tentokrát ze střední školy pana ředitele Damoclese." „Tímto se s vámi loučím a přeji příjemný zbytek dnešního dne"
dopověděla paní Chamacková a obraz se opět přepojil do studia. Ještě tam pak něco mleli o zítřku, ale já už nevnímala...

Musím říct, chudák kluk... nemít žádné soukromý a vědět celá Paříž o každém mém kroku tak se asi zblázním! Ale proč Alya tak strašně chtěla abych se na to podívala...? „Nad čím přemýšlíš, Mari?" zeptala se Tikki. „Nad tím proč Alya chtěla abych se na to podívala" odpověděla jsem jí. „Hm... já si myslím, že to bylo kvůli tomu že Adrien nastupuje do vaší školy navíc je to sny módního návrháře a ty strašně ráda navrhuje, máš svůj sen a kdyby si svoje návrhy ukázala Adrienovi, tak by sis ho mohla splnit" řekla Tikki a mě až teď došlo, že Adrien bude chodit na naši školu. Mám teď sice šanci... ale já nevím... Proč by nejslavnější ikony ze světa návrhářství a modelingu zajímaly návrhy obyčejné holky z pekařství...?

Adrien

Ráno jsem se vzbudil se super náladou, která se zmizela hned jak jsem se podíval z okna. Před naší vilou totiž byli fotografové, novináři a reportéři. „No to je fakt pecka... co tu zase chtějí?" postěžoval jsem si. „Co se stalo?" zeptal se Plagg. „Ale zase jsou tu novináři a spol... zajímá mě co tu zase dělají" odpověděl jsem mu a žuchnul jsem na postel.

Chvíli jsem jen tak ležel a pak mi zacinkal mobil...

Nino: Čau brácho viděl si to shromáždění?
Adrien: Jop -.- viděl... bohužel :( a nevíš co tam chtějí?
Nino: Jo vím... od někoho se dozvěděli, že jdeš k nám na školu
Adrien: Jak to? Kdo to mohl vykecat?
Nino: No to nevím, ale já to nebyl
Adrien: To mě ani nenapadlo.... vždyť jsi můj nejlepší kámoš :) a věřím ti
Nino: Já vím brácho :) ale už budu muset... potřebuju totiž ještě něco do školy
Adrien: Jo jasně tak se měj :D

No tak to je vážně super! Vsadím se, že zítra na mě bude mířit víc kamer než kdy mířilo na nějakou filmovou hvězdu. Už se "vážně" těším!

„Plaggu, nemůžeš mě udělat neviditelným?" zeptal jsem se. „Bohužel, Adriene, tohle nemůžu..." odpověděl. „Achjo to je v hajzlu!" „Víš co, Adriene... nevzdychej tady, dones mi camembert a nechystej se do školy" zavelel Plagg. No dobře má pravdu, ale ten camember mohl vynechat...!

Ahoj tak jsem zase tady s novou kapčou... doufám, že se vám bude líbit a že si ji užijete :) ;) :D
PS: kdyby tam byly nějaké chybičky tak je prosím omluvte a když tak mě upozorněte a já to opravím ;) a taky mi napište jestli mám něco změnit... nebo jestli chcete delší kapitoly, nebo víc obrázků at... :)
No a to už je všechno, tak si pořádně užívejte prázdniny a dobou noc

Vaše TheDuff21/Cindy/Mary jak chcete :D ;)

Marinette aneb život moderní Popelky (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat