Yıllar sonra doğduğum ülkeye döndüm. Çocukluğumdan itibaren Amerika'da eğitimimi sürdürmüştüm zorda olsa bitirmeyi başarmıştım.
Benim için hava alanına getirilen arabama atlayıp eve geldim. Babaannem '' Mert sen misin yoksa ? '' evet babaanne Mert'in geldi döndüm sonunda.Sarıldık ne kadar da özlemişim seni Mert ''bende babaanne gerçekten özledim seni'' diyerek odama çıktım ve biraz dinlendikten sonra akşam yemeği için aşağıya indim babaannem ''yarından itibaren holdingin başına sen geçeceksin senin daha iyi işler başaracağından eminim Mert'' ama babaanne daha yeni geldim birkaç gün tatil yapsam tadını çıkarsam olmaz mıydı ? Mızmızlanma Amerika'dayken her gün gezip fotoğraf paylaşan ben değildim Mert birazda kendini işe vermelisin babanda olsaydı aynı şeyi söylerdi. Tamam babaanne sabah giderim.Sabah erkenden kalkıp holdinge girdim çalışanları tanımaya çalışıyordum ama onlar beni tanıyorlar hepsi hoş geldiniz Mert Bey diyerek selamladılar beni bende '' merhaba arkadaşlar beni tanımanız beni çok mutlu etti artık bu holdingin başında ben varım ne sorununuz olursa olsun bana gelin elimden geldiği kadarıyla size yardımcı olacağım teşekkürler'' diyerek konuşmamı bitirdim.
Sıkıcı bir gündü bende artık diğerlerinin nasıl bir hayatı var anlamak istiyordum eve dolmuşla gidecektim evet güzel bir fikir. Hemen holdingden çıktım ve en yakın dolmuşa bindim yerime oturdum dolmuşa binenleri izlerken bir tane kız cüzdanını çalıştığı yerde unuttuğu için ödeme yapamadı dolmuş şoförü hemen kızı dışarı attı. Yerimden kalktım ve o kız için ödeme yaptım dolmuş şoförü kızı sanki kendisi izin veriyormuş gibi geç otur bakalım dedi sadece benim yanım boştu kız '' burası boş mu acaba diye sorunca '' tabi tabi oturabilirsiniz'' peki teşekkürler. Göz ucuyla kızı inceliyordum hoşuma gitmişti kesinlikle ismini sormalıydım '' pardon isminizi öğrenebilir miyim acaba'' ben Mira Koral sizin isminiz nedir ? Bende Mert Önder dedikten sonra eve gelmiştik evlerimiz yakındı sanırım aynı yerde inmiştik beni görmesin diye biraz bekledikten sonra eve geçtim duş aldım ve yatağıma uzanıp hoşlanıyor gibi olduğum Mira aklıma geldi düşündükçe yüzüm gülüyordu ''aa saçmalama mert bırak uyu neden düşünüyorsun hem sen istesen bile babaannen hayatta izin vermez'' diye geçirdim içimden ve ışıkları kapatıp yattım.