Mika x Yuu - Konečně sami

1.2K 60 6
                                    

Anime: Owari no Seraph

Mika
Konečně jsem byl s Yuem. Tak dlouho jsem ho hledal a teď jsme byli zase spolu. Bohužel s námi byli i ti čtyři, které Yu začal nazývat 'naše nová rodina'. Všichni jsou moc milí,ale nenechají mě s Yuem osamotě. Pokaždé když mu chci říct to, co jsem nebyl schopný říct před lety připlete se tam někdo z těch čtyř a přebere mi ho. Docela slušně mě tím štvou.

Yu
Jsem strašně rád že je Mika s námi. Musím najít ten lék o kterém mluvil Guren. Řekl že je to lék co léčí upíry zpátky na lidi. Najdu ten lék ikdyby to bylo to poslední co udělám. Svět je sice zničený,ale někde ten lék prostě být musí. Shinoa má u sebe knihu psanou démonským jazykem,ve které se prý píše kde ten lék je. Zítra hned jak se rozední požádám Asuramaru aby to přečetla a já mohl pomoci Mikovi. Venku se setmělo. Ležel jsem na posteli a přemýšlel o zítřku. Najednou mě někdo zezadu obejmul. Porozhlédl jsem se okolo sebe. Shinoa a všichni spali takže to mohl být jedině Mika. Svoje ruce jsem položil na ty jeho a lehce jsem se zaklonil„proč nespíš?"zašeptal jsem.

Mika
Opřel jsem se hlavou o Yuovi záda„nechce se mi"odsekl jsem. Yu se trochu zavrtěl a otočil se čelem ke mě. Díval se mi přímo do očí a vypadalo to že přemýšlí. Po chvíli mě obejmul a hlavu zabořil do mého hrudníku. Chvíli jsem ho hladil po zádech dokud neusnul. Já usnout nemohl. Prostě to nešlo. Lehce jsem políbil Yua do vlasů a položil jsem si na něj hlavu. Jeho vůně byla zvláštně hezká. Voněl jinak než ostatní. Přivřel jsem oči a konečně jsem usnul. Ráno mě probral nějaký šramot.

Yu
Ráno jsem se vzbudil v Mikově objetí. Opatrně jsem se mu vysmekl. Vzal jsem Shinoinu knihu a probral jsem Asuramaru. Napila se mojí krve a začala číst. Najednou přestala číst a zmizela. Ucítil jsem na rameni něčí ruku. Mika se mile usmál a sedl si vedle mě. „Co čteš?"zašeptal. Zavřel jsem knihu „n-nic důležitýho"vydechl jsem. Zvedl jsem se a chtěl jsem knihu vrátit do Shinoiny tašky. Mika ke mě přiskočil a vzal mi knihu. „Hej,vrať to!!"zaječel jsem. Mika začal listovat knihou „lék na upírství"řekl a podíval se na mě. „Ty umíš démonsky?"vykulil jsem oči. „Jo ,Krul mě to naučila"sklonil pohled zpátky do knihy. „Ts......to si nečti....je to blbost,nic takovího neexistuje"sykl Mika a hodil mi knihu. „Jak to můžeš vědět?"okřikl jsem ho. Mika pokrčil rameny a vyšel pryč z domku. Vrátil jsem knihu do tašky a vyběhl jsem za ním. Seděl na sloupku od volejbalové sítě.

Mika
Yu se opřel o sloup na kterém jsem seděl. „Vím to protože sem ten lék hledal.....i sem se na něj ptal a nikdo o něm nic neví,takže pochybuju o tom že tě k němu tahle kniha zavede"vydechl jsem. Yu se mrzutě odrazil od sloupku a šel pryč„to je mi jedno.....stejně ho najdu"odsekl. Pobaveně jsem protočil panenky.

Yu
Kašlu mu na to že on ho nenašel. Vždycky všechno hned vzdával. Já ten lék najdu a udělám z něj zase člověka. „Shinoo,spíš?"zašeptal jsem nad rozespalou fialovovláskou. „Beru si auto"dodal jsem. Moji ruku s klíči zastavila Shinoina ruka„jdeme s tebou"pousmála se. Celá parta byla za chvíli vzhůru. Nasedli jsme do auta. Rozhlížel jsem se po Mikovi. Ten skočil na střechu a my vyjeli. Řekl jsem Kimizukimu kde by měl být ten lék,aby nás tam zavezl. Přijeli jsme do zničené vesnice. Vyskákali jsme z auta a začali jsme hledat. „Jak ten lék vlastně vypadá?"zeptal se Yoichi. „V knize se píše 'najdeš to na utajeném místě'nic víc"odpověděl jsem. „Aha takže to asi bude v těch domech"dodal Kimizuki. Hladali jsme všude,ale lék nikde. „Já řikal že ho nenajdeš,je to jen povídka....lék na upírství neexistuje"sykl Mika. „Sklapni!!!!"zakřičel jsem na něj. Mika uraženě slezl ze střechy auta a šel někam pryč.

Mika
Je tak tvrdohlaví. Vešel jsem do jednoho polozničeného domu. Vylezl jsem až na půdu. Bylo tam spoustu věcí v krabicích. Dole jsem uslyšel Yua. Vykoukl jsem dírou v podlaze. Yu zrovna mluvil s tím svým démonem. Seskočil jsem na podlahu. Vzal jsem Yua za ramena a posadil jsem ho na jedinou nezničenou židli v rohu místnosti.

Secret Love in Anime (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat