Anime: Free!
Z pohledu Rina...
Už od malička znám Haruku Nanaseho. Byli jsme si vždycky blízcí,sice jsem se na pár let odstěhoval do Austrálie ,ale teď jsem zpět a Haru dělá jakoby mě neznal. Chodím teď s ním do školy. Všichni ostatní kluci z bývalého klubu se semnou normálně baví,jen Haru mě pořád odmítá. Šel jsem ráno po prázdné chodbě a uviděl jsem Harua jak si něco dává do skříňky. „Hej Haru!"zavolal jsem na něj. Ani se neotočil,zavřel skříňku a začal odcházet.
Z pohledu Harua...
Byli jsme s Rinem nejlepší přátelé a on aniž by mi něco řekl najednou zmizel na druhou stranu zeměkoule. Už jsem ani neměl radost že je zpátky spíš jsem si přál aby zase zmizel. Nechci se s ním zase zpřátelit,aby mě pak sejmul nějakou neohlášenou podpásovkou.
Z pohledu Rina...
„Haruko zdravit tě doma neučili?"popíchl jsem ho. Haru neochotně otočil hlavu „čau"vydechl a pokračoval v cestě. Předběhl jsem ho a zatarasil jsem mu cestu „co s tebou sakra je?". Haru se mi znuděně podíval do očí „nic jen na tebe nemam náladu tak uhni"zamručel a snažil se mě obejít. „Večer je tady ve škole párty....pujdeš?"chylt jsem ho za ramena a zastavil jsem ho v chůzi.
Z pohledu Harua...
Nechci být na párty kde bude on. „Ne"odsekl jsem chladně a setřásl jsem jeho ruce ze svých ramen. Rin se zamračil a znovu mi zatarasil cestu „proč ne?". „Nechci bejt mezi lidma,nepotřebuju pořád pozornost jednoduše nejsem jako ty a tak radči budu doma než abych byl tady a zbytečně na sebe přitahoval pozornost"zavrčel jsem nevrle a odstrčil jsem Rina z cesty.
Z pohledu Rina...
Nechce pozornost,to je pro něj typický. Zase se uzavírá před světem. „Nanase no tak,nebuď takovej......nebudeš přitahovat pozornost přísahám"zakřičel jsem za ním. „Kdyby sis to rozmyslel tak to začíná v osm a kluci tu taky budou"dodal jsem. Haru mi zmizel z dohledu. Naštvaně jsem praštil do jedné skříňky. Po zbytek dne jsem přemýšlel nad tím jak ho donutit aby přišel. Na obědě jsem seděl s Nagim a Mokotem u stolu. „Jak přinutit Harua aby přišel na tu párty?"zamumlal jsem. Mako se pousmál „vždyť víš že nemá rád moc lidí pohromadě". Sklonil jsem hlavu zpátky k rozpitvanému obědu. Nagi s plnou pusou si najednou stoupl od stolu a vyprskl „mam to...bazén". Mokoto se na něj nechápavě podíval„nejdřív sněz to co máš v puse a pak něco řikej". „Bazén.....bazén...no jasně...bazén"vyjekl jsem nadšeně. Vystřelil jsem od stolu a hnal jsem se do učebny chemie kde měl být Haru.
Z pohledu Harua...
Vždycky v pátek zůstávám ve třídě a pomáhám učitelce uklízet věci po pokusech. Najednou se ve dveřích učebny objěvil udýchaný Rin. S nezájmem jsem protočil panenky a odnesl jsem nějaké kádinky do prosklené vytrýny. „Víš co sem slyšel,Haru?"řekl trochu zadýchaně Rin. „Ne nevím,Rine?"řekl jsem ironicky. Rin se opřel o stěnu a založil si ruce na hruď„že se večer krásně plave v bazénu na střeše". „Hm"zamručel jsem a začal jsem rovnat nějaké věci ve skříni. „Já jen aby si to věděl.....tak já už tě nebudu otravovat,vidim že máš práci"zašeptal Rin a zklesle odešel pryč. 'Proč tolik stojí o to abych šel na tu párty? Mohl bych sem na chvíli přijít......ne Haru na co zase myslíš'.
Z pohledu Rina...
Štve mě. Šíleně mě štve svou tvrdohlavostí. Možná jsem mu měl říct že mu něco musím říct,ale to by mi asi nepomohlo. Doploužil jsem se domů,převlékl jsem se na párty a sedl jsem si na postel. Odpočítával jsem minuty do osmé hodiny. Osm bylo pryč a já vyrazil. Došel jsem do školy. U vchodu jsem potkal Reie. Chvíli jsem si tam povídal se sestřinými kamarádkami a pak jsem radši šel najít Nagiho a Makota.
Z pohledu Harua...
Přišel jsem domů. Mrsknul jsem sebou do vany a přemýšlel jsem. Podíval jsem se na hodiny. Osm bylo pryč a já vylezl z vany. 'Kašlu na to....du za klukama'rozhodl jsem se. Vzal jsem si bílou košili a černé džíny. Nesměle jsem vykročil z domu. Před školou jsem se zastavil. Nadechl jsem se a vešel dovnitř. Na schodech jsem nechtěně vrazil do Rina. Ten mi věnoval krásný úsměv,ale já s kamenou tváří šel dál. Natrefil jsem na Reie a Nagiho. Oba dva na mě koukali jako na ducha. Najednou mě někdo vzal okolo ramen„Haru...tak tě Rin nakonec překecal?"uchechtl se Mako. Podíval jsem se na podlahu „ne....nejsem tu kvůli němu"sykl jsem. Mako mě pustil a vrazil mi do ruky kelímek s červenou tekutinou. „Neboj je to jen limonáda"dodal Nagi.
Z pohledu Rina...
Byl jsem rád že ho tu vidím,ale on mě zřejmě viděl nerad. Nemohl jsem najít ty dva no vlastně tři. Vrátil jsem se ke stolu s tou divnou šťávou a uviděl je. Pomalu jsem se k nim procpal davem. Bez problémů jsem se zapojil do konverzace. Občas jsem se podíval po Haruovi,který většinou mlčel. Když jsem ho oslovil ,aby taky něco řekl jen mě spražil pohledem a dál mlčel. Štval mě tím. Radši jsem šel za sestrou než sledovat ten jeho kamenný ksycht bez jediného náznaku pocitů.
Z pohledu Harua...
Rin šel za Kou a mě začalo bolet něco v hrudi. Bylo to nepříjemné. Musel jsem na vzduch. Vylezl jsem nahoru k bazénu kde nikdo nebyl. Bylo tam krásné ticho,jen voda tam šplouchala. Zhluboka jsem se nadechl a vydechl. Sledoval jsem vodu v bazénu jak se třpytí v odlesku světel kolem. Zaslechl jsem někoho jít nahoru po schodech.
Z pohledu Rina...
Sestřiny keci byli tak nudné a já nemohl přestat pokukovat po Haruovi. Otočil jsem se a Haru byl pryč. Trochu mě píchlo u srdce,ale měl jsem tušení kam šel. Vyšel jsem všechny schody a vešel jsem na střechu k bazénu. Haru tam stál a koukal do vody. Pomalu jsem k němu přišel. „Proč mě nesnášíš?"zeptal jsem se tiše. Haru otočil hlavu na mě„já tě ne nesnášim"řekl trochu zmateně. „Proč si to myslíš?"projel mě pohledem. „Protože semnou vůbec nemluvíš.....byli sme vůbec nejlepší přátelé?"zamumlal jsem. Haru vytřeštil oči„byli....než si se odstěhoval"sykl.
Z pohledu Harua...
Tenhle rozhovor mě přestával bavit. „Promiň"špitl Rin. Odklonil jsem pohled na vodu. V tu chvíli mi přišlo že se pod vodou budu cítit lépe a tak jsem skočil do bazénu. Sedl jsem si na dno a přestal jsem vnímat.
Z pohledu Rina...
Haru se nevynořoval pěkně dlouho. Vím že má rád vodu a vydrží tam dlouho,ale tohle už nebylo normální. Bezhlavě jsem skočil za ním. Chytl jsem ho za ruku a vytáhl jsem ho nad hladinu. Haru se nadechl„proč tolik stojíš o to abych se s tebou zase bavil?"zašeptal. Odklonil jsem pohled jinam. Haru mě chytil za tváře a otočil mě na sebe. Upřeně se mi díval do očí. Nemohl jsem to v sobě už déle držet. Jemně jsem ho políbil. Jeho ruce pustili moje tváře a zůstali na mích ramenech. Po chvíli jsem se od něj oddálil a sledoval jsem ho jak rudne. Najednou se mi jeho prsty zaryli do ramen a on si mě přitáhl k sobě a dlouze mě políbil. Překvapilo mě to,ale téměř okamžitě jsem se do polibku přidal.
Z pohledu Harua...
Když mi dal pusu vyděsil mě,ale něco ve mě,mě k němu přímo táhlo. Po nějaké chvíli jsme s tím přestali. Rin se jen pousmál. Netuším proč ,ale začali mi téct slzy z očí. Naštěstí to nebylo moc vidět díky té vodě okolo. Rin mi jemně přejel prstem pod okem a obejmul mě. „Už tě nikdy neopustím"zašeptal a já ho obmotal rukama.
ČTEŠ
Secret Love in Anime (cz)
FanficZákladem téhle knihy je vzít nějaké dvě anime postavičky mužského pohlaví ze stejného anime a dát je dohromady v několika jednodílovích kapitolách. Jména postav se zde budou asi pár krát opakovat. Bude tu jen shounen ai a yaoi. Kdyby jste někdo chtě...