Justin Pohled :
Viděl jsem pohled Faith když jsem vlezl do baru.Rovnou mě zabíjela pohledem,spíš přímo zvracela.
Obrátila očima a vlezla do kombálu nebo co to bylo.
Mrknul jsem na barmanku a ona mi prkno schovala.
Obědnal jsem si whiskey s ledem a přemýšlel jsem.
* Opravdu mám zapotřebí ze sebe dělat největšího děvkaře v okruhu sto mil? Ale co bych dělal.Chodil a šukal bych snad s jednou holkou ?**
Nad tím jsem se opravdu zasmál.Ježiši co to furt melu jsem moc sexy na to abych měl jen jednu holku.Asi mi definitivně přeskočilo!
,,Bieber!" Slyšel jsem její pisklavý hlas a veděl jsem že si dneska tvrdě zašukám.
,,Ahoj Ellis." Nečekal jsem na odpověd a rovnou jsem si ji přitáhnul k tělu a bojoval jsem o to dostat se do jejich úst.
Kousl jsem jí jemě do rtů a ona mi do nich na oplátku zavzdichala.Je to jak ukolébavka pro moje uši.Stlašil jsem jí zadek a ona si mě za zátylek přitáhla blíž.
,,Nemusíte tady předvádět porno." Slyšel jsem jak jedna z barmanek sykla.
Hodil jsem na znechucený pohled a Ellis jsem vytáhl ven z baru a šel jsem sní do auta.Hodil jsem jí na zadní sedučka nadčímž zavrčela.
Pomalu jsem zavřel dveře od svého miláčka abych mu neublížil (ano auto :D)
Přidával jsem na tempu.Stále tvrději a tvrději.
Vrazil jsem ho do ní až po kořen nadčímž vykřikla moje jméno.Jednou rukou jsem jí masíroval levé prso a druhou rukou jsem jí přejížděl po boku.Ona mě škrábala do zad nadcož jsem zavrčel.
Faith Pohled:
Všimla jsem si že ten odpornej tvor odešel s nějakou přemalovanou kurvou.To byl signál že už můžu ven.
Nahlas jsem vzdychla.A nalila jsem si sklenku vychlazeného džusu.
V mém mobilu pípla esemeska kterou jsem hned otevřela.,,Dnska večer párty u Grega - L.A. - Beach 38. Všichni jsou zvaní!"
Asi se půjdu opít,už mě nebaví být pořád střízlivá.
Rozloučila jsem se s Emily a holkama a jela jsem domů.
-A teď ta story nabere mega spád ! :D YEAH ! Erin