Minik mucize ikizler doğuyor 3

30 4 0
                                    

Kate'den

Sabah kalktığımda hemşirelerin beni getirdiği hastene odasında değildim burda 6-7 doktor veya hemşire başıma toplanmıştı hastanenin ameliyat odasındaydım peki neden ameliyata başlamamışlardı.

- Tatlım ameliyata başlamak için uyanmanı bekledik şimdi sana narkoz vericez ve bunu aldıktan sonra 10 ' na kadar saymanı isticem senden

- Abim Carl nerde ?

- Sen onu dert etme o sen ameliyattan çıkana kadar beklicek ikizleri görmeden gitmem dedi tamam hazır
mısın

- Hı...hı

- O zaman başla

- 1.2..3...4...5..6......7.............

Carl'dan

Kate ameliyattaydı fakat çocukların ismine hala karar verememişti ben de onu sıkmak istemiyordum çünkü hayatında çok şey yaşamıştı ama genede savaşmaya devam ediyordu hayatla savaşı hiç bitmicekti hayat onun karşısına hep zor şeyler çıkarmaya kararlı gibi gözüküyordu .

Elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyodum ama nereye kadar ona ne doğru dürüst maddi destek yapabiliyordum ne de manevi destek gerçi Kate maddi desteğimi hiç istemezdi ama yapmasam kendisinin aç kalıp çocuklarının da öleceğini biliyordu bu yüzden zorundaydı buna ama manevi desteğe o kadar ihtiyacı vardı ki ama ben yapamıyordum bu elimde değildi para kazanmam için şarttı işimden izin alamadığım sürece onun yanına gelemiyordum . Bu beni üzse de işim ve evim ordaydı . Bi anda buraya doktor geldi.

- Yeğenleriniz doğdu .

- Nerdeler peki

- Yıkanmaları için bebek yıkanma odasındalar az sonra çıktıklarında size getirebiliriz .

-Peki Kate ona noldu iyi değil mi ?

- Şey şimdilik bi sorun yok yarım saat sonra narkozun etkisi geçer

- Eminsiniz değil mi

- Tabikide kontrollerini yaptık tamamen iyi durumda

- Teşekkürler doktor bey her şey için .

Kate iyiydi . İkizler de iyiydi benim için endişelenicek hiç bişey kalmadı ama bir an önce güzel bi isim bulmalıydım .Ama önce bebekleri görsem iyi olucak .

İkizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin