"Už běžím!" zakřičela jsme ke dveřím.
Někdo se nedá odbýt takže neustále zvoní. "Dobrý den. Slečna Hood?" stál tam dodavatel a částečně pošťák, ale většinou vozil balíky.
"Ano, copak jste nám přivezl dnes?" usmála jsme se.
Šlo vidět že mu v práci málo kdo vyjde vstříc s úsměvem na tváři. Taky se na mě usmál. "Jeden balíček z Floridy a dopis" podal mi to.
"Snad dobrý dopis. Děkuju. A na shledanou " věnovala jsem mu ještě jeden úsměv a zavřela dveře.
"Hmm co pak to tu máme" vzala jsem dopis.
Byl to dopis od R5, psaly že jedou na turné takže už se asi moc neuvidíme. Že je mrzí že se nerozloučily a budou se stěhovat do N.Y. Potom tam byly podepsaní a rozloučení.
Dala jsem ho na stůl aby si ho i holky přečetly a vzala jsem velký balík, určený mě a je vážně z Floridy což jsem se trochu divila co to je protože tam nikoho neznám.
"Milá Kim. Tímhle dárkem nebo dary bych vám chtěl s holkama poděkovat že jste mi pomohly překonat bolest způsobenou 'Smrtí' mích sester. Hodně jste mi pomohly a já se z toho vzpamatoval a začal jsem díky nálezům v okolí Blackwood Pines drahokamů a nerostných surovin obchodovat. Odstěhoval jsem se na Floridu kde mám teď svou firmu na opracování drahokamů. Moc vám za to vše děkuju, bez vás bych to nezvládl. Snad se ještě uvidíme.
Josh S. "
Odložila jsme dopis a podívala se do krabice. Byli tam semišové krabičky s našimi jmény každá tu měla asi 4.
"Co to máš?" přišla Zuzka.
"To nám poslal Josh. Na" podala jsem jí její krabičky a vyndala si svoje.
Měla jsem V jedné tři prstýnky. Jeden s velkým rubínem uprostřed, ze zlata. Další byl širší posetý malými diamanty, ze stříbra. A třetí byl opět zlatý ale bylo v něm vyryto mé jméno a u něj dvě srdíčka ze smaragdu.
V další krabičce byl náramek ze stříbra posetý diamanty různé velikosti.
A další náramek na ruku který se jen nasadí skoro k ramenu. Byl ve tvaru hada což vypadalo božsky.
Další krabička byla menší byly v ní stříbrné náušnice jedny diamantové a druhé rubínové.
poslední byla trošku větší a když jsem jí otevřela málem mi vypadly údivem oči. Ležel tam ohromný náhrdelník a pokud se nemýlím tak je celý také z diamantů.Byl překrásný.
"Kim?!" lekla jsme se.
"Promiň nechtěla jsem tě leknout" už za mnou stála D' se svými krabičkami šperků.
"Co jsi chtěla?" otočila jsme se.
"Co je to za drahokam?" drahokamy jsem poznala vždy.
"To je safír" měla tam krásný náramek.
Později jsme si všechny ukázaly co jsme dostaly. Holky měly pěkné šperky i s perlami ,ale neměly tolik věcí z diamantů.
"A co je ta větší krabička?" ukázala na tu v které byl můj náhrdelník.
Otevřela jsme jí a obě měly stejný výraz jako já.
Ještě jsme si povídaly holky si něco vyměnily a potom jsme si je šly uschovat.
"Ahoj čumáčku.Jak ses vyspinkal" Rony se protáhl na posteli a hned se za mnou rozběhl.
"Půjdeme si dát snídani a potom půjdeme k sousedům" povzdychla jsem si.
Moc se mi tam nechtělo . Nevím ani proč ale prostě jsem se chtěla jen válet.
Po snídani
"Jen se převleču a jsem tu" holky kývly a já vyběhla nahoru.
Do mojí malé kabelky jsem si dala telefon, klíče a nějaké dobroty pro Ronyho. Vlasy jsem si jen prohrábla rukou a vyšla z pokoje. U dveří na mě čekal jako vždy Rony.
Seběhly jsme dolů a s holkama šli ke klukům.
"Pojďte dál dámy a pane" uklonil se Louis.
"Ty jseš Louisi " zasmály jsme se.
"Úžasný? Já vím a v obýváku už na vas všichni čekají" popostrčil nás a zavřel dveře.
Došly jsme tedy do obýváku a hned jsem si všimla barevných vlasů.
"Michaell Clifford!" hned se otočil a běžel k nám.
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanfictionPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...