Jeg vågner ligeså stille efter en lang nat. Det tog mig mega lang tid at falde i søvn, og jeg vendte og drejede mig helt vildt! Idet jeg tager min mobil ringer den. Det er Anthon. Jeg vælger at tage den, da det måske får ham til at lade være med at blive ved med at ringe! "Hvad?" Spørger jeg. "DN!" Siger Anthon. "Hvad vil du Anthon?" Spørger jeg irriteret. "Jeg ville bare spørge dig om du er sur på mig? Og jeg har fundet..." Siger Anthon, men så afbryder jeg ham. "Ja Anthon! Du kan ikke være bekendt at glo på en anden piges røv! Men jeg forstår det godt! Jeg er jo bare en fed, irriterende og klam pige. farvel Anthon!" Siger jeg og ligger på. Kort tid efter ringer Anthon igen. Jeg går ind og blokerer hans nr. Så han ikke længere kan ringe. Derefter går jeg ned til mor. "Hej skat vil du have noget morgenmad?" Spørger hun. "Jeg er ikke rigtig sulten" siger jeg. "Når okay. Ja vi andre har jo altså spist, fordi du sov så længe" griner mor. "Det er okay. Jeg tager bare noget senere" siger jeg. "Skat jeg er nok ikke hjemme før i sent i aften, så jeg tænkte om dig og Thor kunne stå for aftensmaden?" Spørger mor. "Øh jo selvfølgelig. Hvad skal du?" Spørger jeg. "Jeg skal bare mødes med en" siger mor. "Med hvem?" Spørger jeg. "Når det er bare Niels" siger mor. "Er i ikke færdige med værelserne?" Spørger jo. "Jo, men vi skal bare en tur på cafe" siger mor. "Altså en date?" Spørger jeg. "Nej da! Bare en tur på cafe, hvor to voksne snakker og lærer hinanden bedre at kende" siger mor. "Så... En date?" Spørger jeg med et glimt i øjet. "Kald det hvad du vil" griner mor. Jeg smiler til hende. Mor tager et sprøjt parfume på. "Vi ses min skat" siger hun, og giver mig et kys på kinden. "Vi ses mor" siger jeg, og kysser hende på kinden. Idet hun åbner døren står Anthon der. "Gud hej Anthon" siger Mor. "Hej Ulla" siger Anthon. Mor har travlt så hun går videre. Jeg står i døren, indtil jeg ikke kan se mor, og jeg ved hun ikke kan høre os. "Hvad vil du?!" Spørger jeg da hun er langt nok væk. "Fed, irriterende og klam?! Hvad fanden kan få dig til at sige sådan noget om dig selv?!!" Råber Anthon. Jeg får næsten et helt chok da han råber af mig. "Det er jo sandt!" Råber jeg tilbage. "Gu' er det ej! Du er så fucking smuk! Hvad kan få dig selv til at se du er tyk?! HAR DU SET DIG SELV!? Du er perfekt for fanden" råber Anthon, og går et skridt mod mig, så jeg bakker tilbage til jeg går ind i kommoden. "JEG VEJER FUCKING 73 KILO ANTHON! JEG ER FED" råber jeg, og slår hånden ind i mors kähler vase så den ryger på gulvet og smadrer. "73 kilo er ingenting! DN du er høj? Du har former. Store bryster og brede hofter. Det ville være underligt hvis du vejede mindre!" Råber Anthon, og banker hånden ned i den kommode jeg står op af. "Anthon du lyver! Hvorfor skulle du så kigge på den piges røv!?" Spørger jeg en lille smule lavere. "Fordi jeg fandt den her. Den svømmede lige bag hende" siger Anthon, tager hånden i lommen og fisker min halskæde op. Han hamrer den ned på kommoden, hvilket giver mig endnu et chok. "Gå! Jeg tror ikke en skid på dig" råber jeg, og skubber Anthon. "Fint" siger han. "Fint!" Skriger jeg. Idet Anthon er trådt ud af døren, smækker jeg den hårdt i. Jeg står lidt ved døren, og overvejer det der lige er sket. Anthon har aldrig været sådan overfor mig. Jeg kigger hen mod trappen. Karl og Krista står på den, med deres blik rettet mod mig. Thor står i døren til køkkenet og kigger på mig. Jeg står lidt og kigger på dem, indtil jeg skynder mig forbi Karl og Krista op af trappen, og ind på mit værelse. Jeg smækker døren i, sætter mig på min seng og bryder sammen. Efter jeg har grædt i noget tid, og jeg er faldet mere til ro går døren Tim mit værelse op. Jeg kigger hen på Thor med tårer i øjnene. "Må jeg komme ind?" Spørger han. Jeg rykker mig lidt til siden i min seng, så Thor kan sidde der. Han lukker stille døren og sætter sig ved siden af mig. Han ligger sin hånd på mit knæ. "Er du okay?" Spørger han. "Hørte i det hele?" Spørger jeg, og tørrer nogle tårer væk "ja. Altså Anthon startede med at råbe, og så tænkte jeg 'hvad sker der?' så gik jeg ud for at se, og så var i oppe at diskutere. Kort tid efter kom Karl og Krista, som nok også har hørt det hele" siger Thor. Jeg sukker, og kigger ned på mine knæ. "Men Anthon har altså ret" siger Thor. "I hvad?" Spørger jeg. "I at du ikke er tyk. Du vejer mindre end mig, og du har endda former og det piger nu har" siger Thor. "Du har vel ret" siger jeg. "Men det var fordi. Hende pigen der kom ud til dig og Anthon i vandet" siger jeg. "Una?" Spørger Thor. "Jeg aner ikke hvad hun hed, men ja. Det er vel hende. Hun havde snakket med sine veninder om hvor fed jeg var, og hvorvidt Anthon overhovedet gad være sammen med mig. Fordi jeg var en klam, fed og en irriterende pige. Så fordi de kaldte mig fed begyndte jeg at sammenligne min egen krop med andres. Se var alle så tynde. Og jeg var bare så stor i forhold til dem" siger jeg. "Det er jo fordi de er overdrevet tynde. Sådan nogen er ikke engang pæne. Os drenge vil gerne have en pige med former. Og Anthon er egentlig ligeglad med om du var fed. Han elsker DIG! Indeni og udenpå" siger Thor. Jeg sidder lidt og tænker over hvad jeg skal svare. "Det kan godt være, men jeg er ikke klar til at tilgive ham endnu" siger jeg. "Hvorfor?" Spørger Thor. "Det var fordi hende pigen der. Una eller hvad hun nu hed, sagde hun ville score Anthon. Og efter han så på hendes røv gik jeg, så jeg har ingen ide om hvad der er sket" siger jeg. "Han kiggede ikke på hendes røv. Den halskæde du havde fået flød et par meter bag den" siger Thor. "Hvad skete der så?" Spørger jeg. "Så ville Anthon gå op for at give dig den, men så var du væk og det var dit håndklæde også. Så kom han tilbage i vandet til mig og sagde du ikke var der. Så prøvede vi at ringe, men du tog den ikke, så vi besluttede os at tage hjem" siger Thor. "Hvad med Una?" Spørger jeg. "Det ved jeg ikke. Vi gik fra hende" siger Thor. Jeg begynder at grine, og det gør Thor også. "Når men. Vi skal jo sørge for aftensmaden, så jeg tænkte vi kunne gå ned i super Brugsen og handle ind til det?" Spørger Thor. "Jo, lad os det. Men hvad skal vi have?" Spørger jeg. "Hm det ved jeg ikke. Hvad har du lyst til?" Spørger Thor. "Hvad med sådan en rigtig god, saftig, rød stor bøf med bearnaise sauce og salat?" Spørger jeg. "Årh det lyder lækkert" siger Thor. "Mor fortryder hun tog ud sammen med Niels" griner jeg. "Så meget!" Griner Thor.
"Hvis du finder bearnaise saucen, så finder jeg bøfferne" siger jeg til Thor. "Okay" siger Thor, og går mod saucen. Jeg gå hen til bøfferne, og finder 4 store gode bøffer. Kort tid efter kommer Thor, som også har taget salat. "Så var det vidst det hele" siger jeg. Vi går hen til kasserne og betaler. De bøffer var ikke ligefrem billige, men det går nok. Da Thor og jeg er hjemme begynder vi på maden. "Thor jeg ved, at du ikke kan finde ud af at lave mad. Så kan du måske lave salaten?" Spørger jeg. "Jada" siger Thor, og finder et spækbræt. Jeg krydrer bøfferne til, og steger dem. Samtidig med bøfferne er overe, sætter jeg bearnaise saucen til også. Det er fandme svært at lave mad! Og hårdt! Jeg har det mega varmt, så jeg åbner et vindue. Da vi endelig er færdige med maden, kalder vi på Karl og Krista. "Har i lavet det her?" Spørger Krista. "Ja" siger Thor, og tager en bøf. "Hvad har Thor lavet?" Spørger Karl. "Jeg har da lavet lidt af det hele" siger Thor selvsikkert. Karl løfter sine bryn. "Don't worry. Han har kun lavet salaten" siger jeg. Karl og Krista griner. Efter et dejligt måltid, sætter jeg alt det der skal i opvaskemaskinen hen i køkkenet. Det må mor simpelthen ordne, ingen af os orker. Hun er sikkert også bare blevet forkælet hele dagen. Thor, Karl, Krista og jeg beslutter at se en film. Da den er slut, er klokken ret mange. Karl og Krista er gået i seng, det er kun Thor og jeg der er oppe. "Jeg tror jeg går i seng. Jeg er virkelig træt" siger jeg. "Okay. Anthon kommer nok forbi" siger Thor. "Han er din gæst. Ikke min, så bed ham venligst om at lade mig være" siger jeg, og går ind på mit værelse. Jeg ligger mig i min seng, og prøver at falde i søvn. Da det banker på og Thor åbner døren, kan jeg høre Anthon sige Hej. Jeg vender mig rundt på den anden side, og falder straks i søvn.
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...