Bölümü daha önceden yayınlamayı düşünüyordum ama ülkemiz oldukca zor durumdayken kendimi veremedim hepimize geçmiş olsun birlik ve beraberlik le bu zor dönemi atlattık acımız büyük rabbim bir daha göstermesin şehit olan polislerimize vatandaşlarımıza askerlerimize Allah tan rahmet yakınlarına sabırlar diliyorum ezan sesini kimse dindiremyecek izin vermeyiz bayrağımız göklerde dalaglanacak gerekirse bu yolda canımızı da vereceğiz feda olsun ülkemiz uğruna... Polise askeri tutuklatan askeri polise kırdıran garibanları emriyle yakan kim varsa allah belasını versin !!!
İyi okumalar arkadaşlar umarım beğenirsiniz medyada yağızın arkadaşı yiğit ve rüya var.
Genç kadın pastaneden çıktığında hava nerdeyse kararmak üzeriydi.
Bugün oldukca yoğun çalışmışlar bir sürü siparişi teslim etmişlerdi. Leyla oldukca yorulmuştu yaşlı kadının büyük ısrarları sonucu genç kadını dinlenmesi için erken çıkarmıştı işten ona minnettardı leyla ayaklarının su topladığına da emindi ayakta onca siparişleri yapıp bir taraftan malzemeleri yaşlı kadına getirip götürmüştü buda oldukca yormuştu birde ayakkabıları sıkınca dayanılmaz hal almış günü zor atlatmıştı.Eve gitmeden önce alışveriş yapmalıydı ufak tefek kişisel eksiklikleride vardı hemde birazcık abur cubur alıp film keyfi yapabilirdi malum yanlızdı ve zaman oldukca zor geçiyordu minik kuzeni de gidince ev tamamen bom boş kalmıştı.
Biraz yürüyüşü aksıyordu acısından ama markete kadar idare edebilirdi en azından birde yokuşu hesaba katmalıydı fazlasıyla uzun ve dik bir yokuştu adımlarını zorda olsa hızlandırarak markete ilerledi. İçeri girdiğinde kasa da duran kızların genç kadını kıskançlıkla süzdüğünün farkında bile değildi. Biran önce evine gidip pijamalarını giyip film seyretmek için can atıyordu.
Minik alışveriş sepetini alıp reyonlara ilerledi diş macunu ve diş fırçasını sepete attı özel durumu için ihtiyacını da alıp siyah poşete koydu abur cuburlara doğru yürüdü sepetin alabildiği kadar çikolata ve cips aldı kasaya geldiğinde genç kadını süzen kıza kaydı gözleri ne diye bakıyordu ki böyle genç kadın rahatsızca kıpırdandı karşısında ona tip tip bakan kıza sinirlenmiştide ters birşey söylerse tatsızlık çıkardı bakışları onu söylüyordu çünkü sabır çekti kadın yavaş yavaş kasadan ürünleri geçirmeye başladı sanki leylaya gıcıklık olsun diye bu kadar yavaş davranıyordu ağzında çevirdiği sakızı şişirip sesli bir şekilde patlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Aşkı
RomanceMüziğin ritmine iki beden eşlik etmeye çalışıyordu tamamiyle herşeyden soyut lanmış sadece birbirlerinin gözlerinin içine hapsolmuş lardı. Bütün kadınlar leylayı kıskançlıkla süzüyordu. Yağız kollarının altındaki küçük ve zarif bedeni kavramışdı san...