SONGÜL ÜNSAL

887 11 0
                                    

Songulunsal ile uzun bir zaman önce yaptığım röportaj anca paylaşabildim kusura bakmayın. Keyifli okumalar :-) :-)

- Öncelikle röportajı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. Bize biraz kendinden bahseder misin? Songül  kimdir?

Songül: Bingöl doğumluyum 24 yasındaym radyo tv mezunuym şuan Istanbulda yaşıyorum Aşkına Dua Sür ve Aşkın Mavi Tonu adlı iki kitabım var.


- Klasik bir soruyla devam edeyim yazmaya ne zaman ve nasıl başladın?


Songül: 9 yaşındayken surekli yazıyordm ve ilerleyen dönemlerde surekli yarışmalara katılıp oduller aldim


- Okumaktan hoşlandığın Dünya ve Türk Edebiyatı yazarları kimler?


Songül: Ahmet Ümit


- Ruh halini kitaba yansıtıyor musun?


Songül: Fazlasıyla


- Kitap yazarken dikkat ettiğin bir şeyler var mı?


Songül: Gerçekçi olması benim için önemli.


- Size neler ilham veriyor?

Songül: Belki ilginç olacak ama , acı yalnızlık

- Kendinizi birkaç cümle ile ifade eder misiniz?

Songül: Kendi halinde biri :) Kendi halinde mütevazı yaşamayı seviyorum, çok fazla geveze ama aynı zamanda sessiz birisiyim, aşka aşık olup hayatının aşkını bulamamis sonrasında yalnızliga aşık olmuş birisiyim :)

-  Karakter ve kurgular nasıl gelişiyor?


Songül: Olayın akışına gore karakterler belirliyorum :)


- Yazdığınız karakterlerden hangisini veya hangilerini kendinize benzetiyorsunuz?

Songül: Ruh halim benim surekli değişiyor , o nedenle genel anlamda Duru karakteri bana benzese de Ömer karakterini de ben düşünüp yazdığımdan aslında onun karakteri de beni yansıtmış oluyor.


-  Kitaplarınızın bu kadar sevilmesinin nedeni sizce ne?


Songül: Kitaplarım genel olarak gerçek duygular olduğundan insanlar bi yazı da olmasa bile başka bir yazıda kendinisi buluyor, okuyucularla surekli içli dışlı olmam da artısı oldu kitabın sevilmesinde


- Gelecek imza günleriniz belli mi?


Songül: Şimdilik net bir imzam yok ama cnr imzaya gelemeyenler icin 9 nisanda bir buluşma yapacağım :)

- İzmir'e gelecek misin? 😀😀😀


Songül: Net değil ama zannetmiyorum :(

-  İnşAllah gelirsin 😀😀 son olarak yeni yazarlara söylemek istediğin bir şey var mı?


Songül: Şimdiki popüler insanlara aldanıp ben de yazmak istiyorum deyip yazmak için yazmasınlar. Bu biraz yetenek işi aslında hayal dünyalarını her zaman geniş tutsunlar ve hayallerinin peşinden gitsinler mutlaka :)


- Teşekkür ederim vakit ayırdığın için hayatında ve hikayelerinde başarılar :-)


Songül: Ben tesekkur ediyorum İnşAllah verimli olmuştur Aslı :)


- inşAllah :-) :-) 

Wattpad Dedikoduları RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin