Ik word wakker en zie dat het 7 uur is. Zo vroeg. Zachtjes maak ik Senna wakker en zeg dat we vandaag weer naar school moeten. Ik stap mijn bed uit en loop naar de badkamer. Zet de douche aan en pak mijn tandenborstel. Daar doe ik tandpasta op en poets mijn tanden. Snel stap ik onder de douche en was mezelf. Ik spoel alles af en droog me af. Ik doe mijn badjas aan en loop naar beneden toe. Ik maak een ontbijtje voor mij en Senna en mijzelf. Senna komt binnen met haar muziekbox die op het allerhardste aan staat. We zingen allebei mee met Little Things die aan staat. Als we uit gezongen zijn eten we ons ontbijt verder op en zetten onze spullen op het aanrecht. Senna rent naar boven en ik ren haar achterna. We kledennons snel aan en dan is het tijd om te gaan.
Als we aan komen op school komt Brian, de populairste jongen van school, op me afgerent en geeft me een knuffel. "Ook Goedemorgen Brian" zeg ik. "Goodmornig Bo, heb je zin om vrijdagavond met mij naar de bios te gaan?" Vraagt hij terwijl hij mij smekend aan kijkt. Even twijfel.ik maar zeg toch jaa. Ik loop naar mijn kluisje maak hem open en stop mijn jasje erin. "Wat vroeg hij Bo?" Vraagt Senna nieusgierig. "Uhmm of ik mee naar de bios ga vrijdagavond." Zeg ik glimlachend. Hij is zo danm knap en hij vraagt aan mij of ik mee ga OMG. "Fixertje" grijnst Senna. "Echt niet" roep ik terug. Lachend lopen we naar onze klas.
NIALL POV
"Hazza, kom eens!" Roep ik naar Harry. "What's up Lad" vraagt hij als hij in mijn kamer staat. "Ik zag haar gisteren weer." "Over wie heb je het in hemelsnaam?!" "Jaa dat knappe meisje die ik bij het concert omver liep." Huh?!?" Ik leg hem het hele verhaal uit en ondertussen dat ik daar me bezig ben knikt hij een paar om te laten zien dat hij luisterd. Als ik klaar ben kijkt hij mij met grote ogen aan. "Wow! But let het go, ziet haar waarschijnlijk nooit meer." "Jaa maar dan nog ik....Okay je hebt gelijk" zucht ik. Louis komt binnen gerent om te zeggen dat we naar Nederland gaan in plaats naar Londen. Als ik dat hoor maak ik in mezelf een sprongetje in de lucht van blijdschap. Ik bedenk dat ik dan misschien een kans heb dat ik dat meisje weer zie. Ik kijk naar Harry en glimlach naar hem, hij geeft me een knipoog.-anderhalf uur later-
Wij zijn eindelijk geland in Nederland. Als we al onze spullen hebben lopen we naar buiten waar al een taxi staat te wachten op ons. We stappen in en rijden naar ons hotel. Als we daar aankomen checken we in en lopen we naar onze kamers. Ik heb kamer 13 op de tweede verdieping. Ik maak de deur open met het pasje wat ik gekregen heb. Mijn koffer leg ik op mijn bed neer en verplaats al mijn spullen van mijn koffer naar de kast die er staat. Als alles is opgeruimt plof ik neer op het bed. Ik bestel een broodje via de roomservise. 5 minuten later word er op de deur geklopt, ik maak hem open "hier is uw beste.... jij weer?!!" Zegt het meisje van de roomservise die me heel bekend voor komt. "Dat kan ik beter tegen jou zeggen" zeg ik tegen haar. "Kom maar binnen" ik houd de deur verder open zodat ze naar binnen kan lopen. Als een stap over de drempel wil zetten aord ze geroepen door iemand. Ze verontschuldigd zichzelf en loopt weg. Asl ze de hoek om is, grits ik het oasje van de tafel en loop haar achterna. Ik tref haar aan bij de balie beneden.Als ze me heeft op gemerkt krijg ze een klein glimlachje op haar gezichtje. "Stalker" zegt ze tegen me. Ik geef haar een scheve glimlach. "Z'n mooi meisje als jo zou ik wel wille stalker" lk leun over de balie heen en ze bloost terwijl ze verder typt. Op dat moment komt er een meisje lachend binnen. "Hi Senna" zegt ze vrolijk maar ik weet haar naam nog syeeds niet. Ze pakt haar tas en loopt achter de balie vandaan. "Oh mijn naam is Bo" zegt ze tegen me en loopt weg....
JE LEEST
The Day That I Met You
FanficBo (19) is een diehard Directioner. Ze doet er alles aan om met hun in contact te komen. Maar... Wat als de jongens in het hotel verblijven waar zij werkt? Ze kan haar geluk niet op. Ze komt in contact met Niall en ervaart wat echte liefde is. Al sn...