Mileyin ağzından:
İyice yaklaştığında kalbimin yerinden çıkacağını hissettim. Gözlerimi kapadım ve bana yaklaşmasına izin verdim , sanırım öpecekti ve buna hazırdım .
Beklemediğim bi şekilde boynuma sarıldı ve öpmeye başladı .
-Çok güzel kokuyorsun, sana dayanmak zor
Utanmıştım ve ne diyeceğimi bilemedim . Cevap vermedim ve gözlerim kapalı beklemeye devam ettim. Ellerini belime sardı ve beni iyice sıktı . Kaburgalarımın kırıldığını hisseder gibiydim . Kas yığını canımı çok yakıyordu. Birden dudaklarımdan inleme sesi çıktı. Olamaz , ne yapmıştım ben , rezil oldum . Kesinlikle hayatımın en kötü anı buydu . Gözlerimi açtığımda sırıtarak bana bakıyordu.
-Miley , bu kadar istekli olduğunu bilseydim pantolonumu giymezdim bebeğim .
Ne diyordu bu sidik ? Beni istekli sanmıştı . İnanmıyorum ya ben o sesi ondan çıkardım sanki canım yanmıştı.
-Seni koca kafa canımı yaktın! Ayrıca sana ve uçkuruna meraklı değilim iyi günler.
Hızla çadırdan çıktım ve kendi çadırıma doğru yürüdüm. Ayaklarıma kadar kızarmıştım. Şu lanet kamp ne zaman bitecekti? Gerçekten sinir bozucu beni o fahişelerden birimi sanmıştı bu beyinsiz ? Yine? Ama ona gösterecektim. Bu onun yanına kalmayacaktı.
Çadırın önünde Tifany kurma masaya kahvaltı hazırlamıştı. Çok güzel görünüyordu ve ben bi maymun suratlı yüzünden sabahtan beri açtım. Kahvaltı fena olmazdı.
Yemeğimizi yerken Tifany sürekli bana bakıyordu. Bu kızın derdi neydi böyle?
-Hey, ne oldu bi sorun mu var?
-Şey hayır yok sadece ...
-Sadece ne ?
-O çocukla takılıp takılmadığınızı merak ettim.
-Hangi çocuk?
-Bilirsin, şu kampın en yakışıklısı, adı justinmiş
Kampın en yakışıklısı! Justin! İstemeden sırıttım. Ama fena değildi. Hatta doğruyu söylemek gerekirse çok iyiydi. Düşüncelere daldığımı farkedip dünyaya geri döndüm. Tifany hala bir cevap bekliyordu.
-Biz , biz sadece arkadaşız.
-Pekala, buna inanmamı beklemiyorsun değilmi ?
-Sana biseyler kanıtlamak zorunda değilim inanmak istiyorsan inan ama benim o çocukla aramda hiç bişey olamaz o kız meraklısı gönül eğlendiren bi pislik !
Yalan söylediğimi biliyordum aslında onu seviyordum. Konuşmam bittiğinde herkesin bize baktığını benimde ayakta bağırdığımı farkettim ne yapmıştım ben?
-Pekala, sakin ol Miley . İnanıyorum bidahakine bağırmazsan sevinirim .
Tifanyi yok yere kırmıştım. Şu anda buradaki tek pislik bendim . Etrafta bana bakanlara seslendim.
- Ne bakıyorsunuz? Herkes kendi işine hadi!
Arkamdan bir ses geldiğinde irkildim.
Dönüp baktığımda bu justindi ve tanrıya şükür giyinikti. Bi saniye o , o herşeyi duymuşmuydu yani ? Şimdi sıçmıştım.-Pislik, kız meraklısı, gönül eğlendiren ...
Kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu ve devam etti .
Ee-e bilemedin kızım. Bu söylediklerin ben değilim ve sana bunu kanıtlıycam . Oyunun sonunda bana aşık olacağına garanti verebilirim.
-Sana aşık olmak isteyen kim? Onun yerine yıl boyunca Jackin donunu koklarım daha iyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Life (Karanlık Hayat)//Jiley//DÜZENLENİYOR
FanfictionJustin ve Mileyin kalplerindeki sorunları , problemleri , aşamadıkları engelleri birlikte aşmasının hikayesi bu ... bir jiley olma hikayesi ...