BO POV
Lachend loop ik met Senna de deuren van het hotel uit. Ik laat Niall verbaasd achter, die zie ik morgen met werken wel weer. "Maar even serieus." Begint Senna ik kijk mijn vriendin aan en knik. "Heel One Direction slaapt in het hotel waar jij werkt?" Bij ieder woord word ze steeds enthousiaster. "Jaa dat klopt Sen!" antwoord ik en maak de auto open. Senna stapt in aan de bijrijderskant en zelf stap ik in aan de bestuurderskant. Ik start de auto en rij met volle vaart weg. "Weten je ouders het?" vraagt ze. Mensen lief wat kan zij ratelen zeg. "Nee die weten het niet" antwoord ik. "En Daan?" "Nee die weet het ook niet, wanneee moet ik dan gezegt hebben, ik ben pas net klaar met werken en heb nog niemand gesproken." Vertel ik haar en rijd ondertussen de snel weg op. Na een aantal minuten kom ik stil staan. File geweldig. "En hoe was het op jou werk" vraag ik dan, ze werk als concurrent van het hotel waar ik werk. "Saai, zoals gewoonlijk. Ik zou liever jou willen zijn nu." Ik grinnik om haar antwoord en begin langzaam met rijden. Ik sla linksafben rijd de binnen straten door tot ik bij het huis van Senna ben. "Zo weer thuis." Mompel ik. "Dankjewel Bo. Morgen zelfde tijd?" Vraagt ze terwijl ze uitstapt. "Jaa is goed. Sleep well for later" antwoord ik. "Sleep well" zegt ze terug en gooit de deur deur dicht en loopt naar haar huis. Bij de voordeur zwaait ze nog en loopt naar binnen. Al toeterend rijd ik naar mijn eigen huis 4 straten verder op.
Thuis aan gekomen is er weer eens geen plek voor de deur. Ik parkeer aan de andere kant van de straat en stap grommend uit. Ik gooi de deur extra hard dicht en al stampvoetend loop ik naar mijn huis. Daan maakt de deur voor me open en me grijzend aan "chaggie zusje?" Vraagt hij. "Ja duh, ik moest mijn auto helemaal daar parkeren" antwoord ik en wijs naar mijn auto. "Dat handel ik morgen wel af" zegt hij en houd de deur verder open zodat ik naar binnen kan. Ik open de deur naar de woonkamer en begroet mijn ouders die voor de televisie zitten. "En nog iets mee gemaakt?" Vraagt papa. "Jaa eigenlijk wel" antwoord ik. Hij kijkt me nieuwesgierig aan. Mama zet de TV zachter en Daan komt naast me zitten. "Vertel Boo" zegt hij en glimlacht. Dat is zijn bijnaam voor mij. "Nou, je weet wel One Direction hea?" Begin ik. "Die Boyband uit Engeland toch?" vraagt mama. "Jaa die slapen in het hotel en die Niall-" mama onderbreekt mij door "die knappe" te zeggen. "Jaa die. Nou die flirten een soort van met mij voor ik naar huis kwam" vertel ik en mama kijkt me met grote ogen aan. "Shoppen morgen dus!" Concludeerd ze. "Gezellig mama!" Antwoord ik en sta op om haar een kus op haar wnag te geven. " ik ben douche en daarna ga ik slapen" vertel ik en geef hun allemaal een kus en knuffel. Daan loopt mee naar boven "je doet wel voorzichtig hea?" Vraagt hij als ik mijn pyjama van mijn bed pak. "Mmhh, jaa maak je maar geen zorgen" antwoord ik en pak een handdoek van de plank af. "Doe ik altijd zusje dus dit is geen andere reden"antwoord hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd "slaap lekker sis" fluisterd hij. "Slaap lekker Daan" antwoord ik en hij loopt mijn kamer uit. Ik loop de badkamer in en zet de kraan vast aan zodat die kan op warmen. Ik kleed me uit en stap onder de douche. Na 10 minuten ben ik klaar en stap de douche uit. Ik droog me af. Trek mijn lingerie aan en mijn pyjama en maak een rommelig knotje in mijn haar. Ik poets snel mijn tanden en loop naar mijn kamer. Ik sluit de deur en doe mijn rolluik dicht. Mijn mobiel lig ik aan de lader en duik in mijn bed. Ik trek de dekens tot aan mijn neus. Morgen weer een dag....
JE LEEST
The Day That I Met You
FanfictionBo (19) is een diehard Directioner. Ze doet er alles aan om met hun in contact te komen. Maar... Wat als de jongens in het hotel verblijven waar zij werkt? Ze kan haar geluk niet op. Ze komt in contact met Niall en ervaart wat echte liefde is. Al sn...