2.Damon salvatore

74 6 1
                                    

True's pov

Aφου εχω παρει το πρόγραμμα μου και τα βιβλια μου κατευθύνομαι μαζι με την liz στο πρώτο μου μαθημα.

E:Θα λατρεψεις το μαθημα της υποκριτικής και ειδικά τον δάσκαλο. Ειναι ενα μαναρι 25 χρονων ειναι υπεροχος.

Τ:Να σου θυμίσω ότι ειναι καθηγητής μας.

E:Λεπτομέρειες. Λεει και τιναζει το μαλλι της

Το πρώτο μάθημα ειναι στην αίθουσα θεατρου η οποια απο το γραφείο της διευθύντριας ειναι μια απόσταση βόρειου με νοτιου πολου οπότε θα περπαταμε για λιγα λεπτα ακομα.

E:True ;

Τ:Ναι;

E:Μεινε μακρια απο τον harry.

Τ:Γιατί;

E:Δεν ειναι αυτο το καλο αγορι που φαίνεται . Ειναι απο αυτους-

Τ:Που αλλαζουν τα κορίτσια σαν τα πουκαμισα και μετα τα πετανε σαν στημενες λεμονοκουπες, που το παιζουν κάποιοι και παίρνουν παντα αυτο που θελουν. Κλασικο "bad boy".

E:Δεν ειναι μόνο αυτα.

Τ:Τι αλλο;

E:Τίποτα απλα δεν εχει και την καλυτερη φημη και θελω να μου υποσχεθεις οτι θα προσεχεις οκ;

Τ:Ενταξει μην ανυσηχεις ειμαι σκληρό καρύδι εγω.

E:Για αυτο ανυσηχω. Λεει χαμηλόφωνα νομίζοντας ότι δεν την ακουω.. Κατι τρεχει με εκεινη και τον χαρρυ αλλα θα το ανακαλυψω αργότερα. Φτανουμε στην αίθουσα θεατρου και μπαίνουμε μεσα.

D:Δεσποινις Diamond και Δεσποινις Williams αργησατε.

E:Συγγνώμη καθηγητα salvatore απλα έπρεπε να παω την True να παρει το πρόγραμμα της απο την διεύθυνση γιατι δεν ηξερε που είναι.

D:Καλως. Καθίστε παρακαλω υπάρχουν δύο κενες θεσεις διπλα στον styles.

E:Ευχαριστώ. Λέει και παμε να καθησουμε αλλα κάθονται η ξανθόψειρα μαζι με μια φιλη της.

B:Σορρυ αλλα εμεις καθομαστε εδω.

E:Αστο παμε να κάτσουμε αλλου. Μου λεει αλλα δεν κουνιέμαι.

Τ:Δεν ειδα να γράφει πουθενα το ονομα σου.

B:Ουτε το δικο σου για αυτο ξεκουμπησου φρικιο.

Τ:Ποιον ειπες φρ-

H:Bethany αν δε φυγεις θα γραφτει το ονομα σου στην θεση μαζι με την ωρα θανατου. Λέει κοιτάζοντας την και τα ματια του σκουραινουν. Η ξανθοψειρα φευγει ηττημενη μαζι με την φιλη της και μεις καθομαστε στις θέσεις τους.

Me, Myself & He. H.S. Où les histoires vivent. Découvrez maintenant