"Mal, tsau!"
Hedwig jälgis pingsalt kus suunas Emily liigub, ta ei tahtnud mitte mingi hinna eest sellisel peol ära kaduda.
Juba suures esikus oli tema jaoks liiga palju inimesi. Noorukid amelesid iga nurga peal. Alkoholitopsid olid trepil, kappide peal ja kõikidel käes. Tuba oli täis paksu tossu ja lõhn viitas sellele, et kusagil tehti parasjagu vesipiipu.Hedwigi mõttelõnga katkestas see kui ta avastas, et vaatas ühele hallisilmsele kutile otse silma sisse. Ta hüppas tagasi maa peale ja pööras silmad eemale.
See oli Mal.
Ta kallistas õrnalt Emily't ja kõndis Hedwigi poole, hakkas teda kallistama ja tõstis ta kõrgele õhku."Tsauki." Ütles Mal ja naeratas oma särava naeratusega, mis Hedwigit pimestas. Üks asi, mis oli hedwigi arvates poiste poolest atraktiivne, oli naeratus.
Neiu punastas ja paotas suunurgast tervituse vastu. neiud ja Mal kõndisid elutuppa. Ühes nurgas mängiti parajasti pudelimängu.
"Niisiis..sa pead teda suudlema!" kilkas veinipunaste juustega neiu tüdrukule, kes temast kaks inimest eemal oli ja osutas nende vastas olevale lokkis peaga poisile.
*Väga tore, sinna ma nüüd küll oma jalga ei tõsta..* mõtles Hedwig oma ette.
Teises nurgas tehti vesipiipu ja sinna suundus ka Emily.
"Tuled?"
Hedwig vaatas kõrvale. Mal naeratas ja vedas ta kättpidi maha patjadele istuma. Mal võttis vesipiibu toru ja tegi oma vägevaid peotrikke.
Mal vaatas Hedwig'ile otsa ja lausus: "Tahad ka?"
Hedwig mõtles pisut, ta polnud kunagi enne vesipiipu ega muud sarnast teinud. Samas oli tal alati olnud kihk kõike proovida. Ainult proovida.
"Olgu, aga ma pole seda enne teinud ja ma ei kujuta üldse ette, kuidas see käima peaks."
Mal seletas kõik ära ja Hedwig tegi esimese katse ja jälgis, kuidas toss aeglaselt tema suust välja voolab.
Mal vaatas neiut imetlusega.
"Esimese korra kohta pole üldse paha, sa ei hakanud isegi köhima!"
Hedwig muigas ja mõtles kui rebel ta nüüd oli, et ta vesipiipu oli teinud.
ESTÁS LEYENDO
suitsiidiklubi. (ÜMBERKIRJUTAMISEL)
Misterio / SuspensoOn täiesti tavaline õhtu Hedwig'i õhtus. Vähemalt seni, kuni Ta avastab enda jaoks suitsiidiklubi. Mida teha, kui enam ei jaksa ja kõik on toeks, et oma retke lõpetaksid? Ja mis saab siis, kui armastus jääb teele ette? See on suitsiidiklubi. nb! fr...