NIALL POV
Verbaasd kijk ik haar na. Bo, een prachtige naam voor een prachtig meisje denk ik bij me zelf terwijl ik terug loop naar mijn kamer. Als ik mijn kamer binnen ben plof ik weer op mijn bed. Als ik net mijn tanden in mijn broodje wil zetten word er geklopt. Zuchtend loop ik naar de deur en open hem. Voor de deur staan de Boys. Ik geef hun een scheve glimlach en laat hun binnen. Als we allemaal eenmaal zitten en ik dan eindelijk een hao van broodje heb genomen steelt Liam voor om te oefenen voor ons concert. We beginnen met Spaces, daarna Fool's Gold. Na een tijdje gezongen te hebben eindigen we met Little Things. Snel pak ik mijn gitaar en begin te spelen. Iedereen vertekt als we klaar zijn. Als iedereen dan uiteindelijk weg is plof ik weer neer op mijn bed en eet mijn broodje op. Uiteindelijk val ik in een diepe slaap....
-next morning-
Langzaam wor dik wakker door de zondie door de gordijnen schijnt. Ik stap uit mijn bed en loop naar dee badkamer. Ik zet de douche alvast aan zodat hij warm kan worden. Ondertussen pak ik mijn tandenborstel, doe er een beetje tandpasta op en poets mijn tanden. Als mijn tanden gepoets zijn, stap ik de douche in. Snel was ik mijn haar, mijn lichaam was ik met mijn favourite PlayBoy douchegel. Ik was alles af en stap de douche weer uit. Ik droog me af en doe de handdoek om mijn middel. Uit de kast pak ik een zwarte broek met gaten op de knieën en een wit shirt. Ik kleed me aan, doe mijn haar zoals het hoor. Trek mijn schoenen aan, spuit wat Aftershave op en pak van het nachtkastje mijn kamerdeur pasje. Ik loop mijn kamer uit en loop naar de kamer van Louis, twee deuren verder op. Ik klop op de deur als ik daar aan kom en de deur word vrijwel meteen open gedaan. Hij maakt de deur verder open zodat ik naar binnen kan. Als ik binnen ben zie ik Harry en Liam zitten. Ik geef ze allemaal een Bro-hug en ga zitten. "Lads zullen we gaan ontbijten ik heb honger" stel ik voor. Iedereen knikt instemmend en we lopen naar de ontbijtzaal. Als we daar aankomen zoeken Harry en ik een tafeltje voor en gaan daar aan zitten. Louis en Liam zijn al hun ontbijt aan het halen en wij gaan daarna.Als we dan uiteindelijk met z'n alle bij elkaar zitten, komt er een meisje aan onze tafel staan en vraagt wat we willen drinken. Wanneer ik op kijk zie ik Bo staan ik geef haar een knipoog, ze glimlacht en bloost. We bestellen ons drinken en 2 minuutjes later brengt ze ons drinken, en ze loopt weer weg. Als we klaar zijn lopen we terug naar onze kamers, voor ik naar mijn kamer loop, loop ik langs de receptie in de hoop dat Bo daar staat. Jaa hoor mijn gevoel klopt. Ik wacht tot iedereen weg is bij de balie en loop dan naar haar toe. Als ze me heeft opgemerkt glimlacht ze naar me en ik schenk haar een glimlach terug. "Ik heb een vraagje" "jaa vraag maar" zegt ze lief. "Zou ik je telefoonnummer mogen?" Vraag ik verlegen en ze kijkt me twijfelend aan. "Wees maar niet bang, ik doe er niks verkeerds mee" uiteindelijk geeft ze haar telefoon nummer. "Ik moet gaan, ik app je straks nog wel" zeg ik en loop weg. Als ik halverwege ben draai ik me nog een keer om en zwaai naar haar. Ze zwaait lieflijk terug en ik loop verder.
BO POV
Als ik aan kom op mijn werk hoor ik dat ik ochtenddienst in het restaurant heb. Snel loop ik naar kleedkamer en kleed me om. Eenmaal omgekleed loop ik naar het restaurant. Ik ga langs de tafels om hun bestellingen op te nemen. IK loop door naar tafel 4, daar zitten de jongens van One Direction . "Hello, what would you like te drink?" vraag ik op mijn beste Engels. Louis en Liam geven hun bestelling en Harry tik Niall aan om te vragen wat hij wil drinken. als hij op kijkt schrikt hij van het feit dat ik er sta. hij geeft me een glimlach waardoor ik moet blozen. als ze allemaal hun bestelling hebben doorgeven loop ik weg om het te gaan maken. na 2 minuutjes loop ik terug en zet het drinken op tafel. van allemaal krijg ik een glimlach en ik loop weg. "Bo jij gaat aan de receptie staan" word er gezegt door mijn baas. op mijn gemakje loop ik naar de receptie, log in op de computer. Wanneer ik opkijk zie ik Niall staan. Hij wacht tot iedereen weg is en loopt dan naar mij toe. "ik heb een vraag" "jaa vraag maar" zeg ik terug. "zou ik je telefoon nummer mogen?" Ik schrik van zijn vraag en kijk hem twijfeld aan. "wees maar niet bang, ik doe er niks verkeerds mee" Na lange tijd twijfelen geef ik hem toch maar mijn nummer. "ThankYou Rainbow, but I have to go" zegt hij. "Okay"mompel ik terug. "ik app je straks nog wel"zegt hij terwijl hij weg loopt. halverwege zijn weg draait hij om en zwaait, ik zwaai terug en ga verder met werken.
~paar uur later~
Ondertussen ben ik klaar met werken en loop het hotel uit. Senna staat al te wachten. "wat ben jij vrolijk zeg" mompelt Senna "ja klopt Niall vroeg om mijn nummer" zeg/roep ik. Ondertussen zijn we al ingestapt en start ik de auto. Met een sneltrein vaart rijd ik naar Senna haar huis. als we daar aan komen stapt ze uit en zegt voor de honderdste keer hoe geweldig ze het mij en Niall. Ik rijd 4 straten verder en parkeer mijn auto voor het eerst in lange tijd weer voor de deur. ik stap uit en doe mijn auto op slot. ik mijn handtas zoek ik de voordeur sleutels. als ik ze gevonden heb open ik de voordeur. mijn tas gooi ik in de gang op de grond en mijn jas hang ik aan de kapstok. "Hi" roep ik vanuit de gang. Ik loop de woonkamer binnen en zie mijn ouders en Daan allemaal op de bank zitten. "Hi, hoe was het op je werk?" vraagt papa en legt zijn krant weg. "jaa goed, Niall vroeg om mijn nummer" beantwoord ik zijn vraag. Mama glimlacht en Daan kijkt me bezorgt aan. "je doet wel voorzichtig hea Boo" "jaa doe ik Daantje maak je geen zorgen" Daan knikt goedkeurend. ik sta op om naar de keuken te lopen voor wat te drinken. "jullie ook wat?" vraag ik aan mijn ouders die me raar aan kijken. "jaa lekker schat, lief dat je het vraagt" zegt papa sarcastisch.
Niet veel later kom ik terug met een dienblad met drinken en koekjes. ik zet het dienblad op tafel en geef mama en papa een glas met drinken. Zelf ga ik op de bank zitten en pak een koekje en eet hem op. uit mijn kontzak pak ik mijn telefoon. Ik ontgrendel hem en zie dat ik een appje van Niall heb. Ik open Whatsapp en klink op zijn naam.
Hi Rainbow, zoals beloofd zo ik je appen.
XNiall
Ik grinnik naar mijn telefoon en mama kijkt me heel raar aan. Ik laat haar het berichtje zien en ook zij grinnik om het berichtje. Ik sluit Whatsapp af en doe mijn telefoon weer in mijn kontzak. "Mama ik ben bekaf. Dus ik ga douche en slapen. Ik moet morgen weer naar school dus ik moet wel een beetje fit zijn." Zeg ik en loop naar boven. Ik loop de badkamer binnen en zet de douche aan. Ik stap er onder en was mijn lichaam met Zwitsal douchegel. Ik spoel het af en zet de douche uit. Ik droog me af en trek mijn badjas aan die aan de deur hangt. Met mijn badjas aan loop ik naar mijn kamer. Ik doe mijn badjas uit trek snel een onderbroek aan en mijn pyjama. Als ik alles aan heb en mijn make-up eraf heb gehaalt kruip ik in bed en trek de dekens lekker ver over mijn gezicht heel en al denkende aan vandaag en aan Niall val ik in slaap.....
JE LEEST
The Day That I Met You
FanfictionBo (19) is een diehard Directioner. Ze doet er alles aan om met hun in contact te komen. Maar... Wat als de jongens in het hotel verblijven waar zij werkt? Ze kan haar geluk niet op. Ze komt in contact met Niall en ervaart wat echte liefde is. Al sn...