7. Ej... MARUDO?

1.1K 111 5
                                    

Ważna notka!

P.V Agreste

Cały dzień w szkole był głupi, tak jak plan lekcji. Kto wymyślił COŚ aż tak okropnego, jak  poniedziałek.... A jeszcze ten plan lekcji... 

W - f  Ah, ten piękny przedmiot, na którym jestem idiotą...

Historia  ... Nudamm tam samotnie...

Francuski  E.... ta głupia poprawna wymowa...

Przerwa na Lunch  Głupi ja bez przyjaciół...

Biologia  samotne pisanie ze sobą

Włoski  Kto to wymyśli!?

Na koniec dwie Matmy! Co że jestem najlepszy... to jest głupie....

Następnie zajęcia zaplanowane przez ojca... Eh, czy ja nie mogę być normalny i robić co chcę?

Zdenerwowany kopnąłem kamyk który stał na drodze. Ah, dzisiaj ma być normalny dzień lekcji. Oczywiście ja wsze wspaniały pan Agreste Adrien widział lepiej... wiedział że nowa praktykantka się wygada... 

Zaczął się zastanawiać czy może poznać kogoś podobnego... Kogoś kto zechce go poznać. Nie ze względu że ma pieniądze i sławę. JEGO. Tego prawdziwego Adriena. Nie złego chłopca o złej reputacji i strasznych ocenach... Tego jego, którego trudno mu pokazać.

Nagle przypomniał sobie o starym koncie z Kika. Ale czy był to dobry pomysł? Czy ktoś chciał by go poznać?  Nagle w jego głowie pojawiły się same czarne scenariusze. 

A co jeśli? A gdyby? Czy warto?

A co jeśli kogoś pozna, co gdyby się zakochał. Czy warto jeśli dziewczyna go nie zechce? A jego i tak czarne serce? Czy znieście uczucie Miłości? Postanowiłem się tym nie zadręczać i zalogowałem się na konto ChatNoira.

Kiedy szukałem Nino na Kiku, napotkałem na dziewczynę o nazwie LadyBug. Jej nazwa od razu mnie zaintrygowała. Postanowiłem napisać.

ChatNoir : Witaj My Lady

              Przeczytano

ChatNoir : Nie ignoruj mnie królewno...

ChatNoir : Ej !? Marudo?

ChatNoir : Nie udawaj...

                    Przeczytano

LadyBug : Odczep się!

*****************************

Drugi rozdział, tylko z PV Adriena, Jak się podoba?

Kto jest za maratonem jutro? Pewność na 90 %



Miraculous - DanceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz