Conform vechiului articol antologic, capitolul 1, versul 2: Primii oameni care au aparut in aceasta lume aproximativ 140, 000 de ani in urma au fost singurele fiinte realizate de Creator posedand ambele abilitati: Mana si Personalitate. Pentru aproape 100,000 de ani, acesti oameni au crezut puternic ca Creatorul a fost "maestrul tuturor tinuturilor si singurul care primea toate laudele din lume". Ei se inchinau la El/Ea la cer. Ei se uitau la ei si la societatea in care traiau si credeau ca este logic sa-l venereze pe Creator.
Atins/a de credinta puternica, Creatorul ia binecuvantat cu o noua viata, copilul, insa aceasta binecuvantare a durat pana la al 2916-lea copil. Atunci, intr-o zi de iarna, al 2916-lea copil a implinit 14 ani. Baiatul a intrebat: " De ce? De ce Creatorul ne-a ignorat durearea cand a spus ca El ne iubeste? Chiar daca El are puterea de a construi Lumea? Chiar este necesar sa ne punem speranta in El?". Toti care l-au auzit, au fost de acord cu opinia sa si s-au unit, formand si denumindu-se "Pyktis". Foarte curand dupa aceea... "Pyktis s-au transformat intr-o organizatie rea, complotand rebeliune impotriva Creatorului. Zvonuri despre ei s-au imprastiat ca focul si au ajuns la urechile Triei. Tria era un grup format din 3 persoane 140,000 de ani in urma, cand Creatorul a format omenirea. Tria erau foarte suparati pe copil si pe "Pyktis" si au recurs la masuri drastice sa-i opreasca.
Hotararea: "Noi vom pune blestemul 'Setei' pe tine. Iti vom lua memoriile si Mana daruite de catre Creator si te vom blestema cu 'Setea'. Nu vei fi in stare sa-ti sustii corpul fara sa iei direct energie. Vom crea, de asemenea, o noua lume numita Pyktiskarta ( Lumea Oamenilor) intr-un spatiu-timp cu 0.8 secunde in urma cu Karaliuskarta ( Lumea Zeilor). Vei fi inchis acolo impreuna cu ceilalti rebeli pentru totdeauna urmand exilul vostru din tinutul zeilor. Fiintele care vin sa traiasca in Pyktiskarta vor fi denumiti ca 'oameni'. Ei traiesc sa faca o noua civilizatie infloritoare in lumea cu 0.8 secunde in urma Karaliuskartei (World Of Gods - Lumea Zeilor)." Sau cel putin asa spune povestea... Aparent, cei inconstienti de existenta noastra cred ca Zeii sunt... pai cum sa spun... foarte puternici, pot zbura de colo-colo si sunt, practic, atotputernici... Suntem doar laudati si venerati. Este un pic exagerat, dar nu complet neadevarat. Toti suntem diferitiz, dar toti avem puteri. Aceasta lume merge struna datorita regulilor Creatorului, deci este destul de satisfacator...
-Frate! Frate Kashin, trezirea!
...sau nu.
CITEȘTI
World Of Gods (Yaoi 18+)
FanfictionO poveste despre Zei si vietile lor "nu-prea-confortabile" cu continut yaoi, boyxboy :D Povestea are loc intr-o lume unde folosirea puterilor magice are loc. Hyarin, fiul lui Ran, este crescut de puternicul vrajitor, Kashin, care este un prieten de...