Multi:Batu
(Ilerde anlayacaksınız)Gece yarısı;
Yanıma biri hayvan gibi çomdüğü için bilincim açıldı ama gözüm kapalıydı.
Sonra yavaş yavaş gözlerimi açtım. 'O kişi mertcanmıydı?' Diye düşündüm. baktım yüzüne sırtı bana dönüktü baktim ohg be abimmiş NEEE! ABİMMI " AAAAAAAAAAAAA" diye çığlığı bastım abim beni ittirip yataktan attı." Ya sen niye odamdasin ya yatağa gittt yaaa!" Diye kizdim ona "kapim kilitliydi cilvedoz kim kilitlediyse bende yatağnı ele geçirdim" dedi doğru ya ben kilitlemiştim sonra abiden kahkahayı bastım aniden başım dönmeye başladı "abi başım abi ahh" abim kalktı. Yanıma oturdu "iyimisin selin!" Biraz düşündü ve gözleri büyüdü" allah kahretmesin bekle odamin anahtarı nerde" dedi bende sakladığım yeri gösterdim oda aldi odasına gitti bir süre sonra geldi benim midem bulanmaya başladı. Abim ilaç getirmiş olacakki hapı uzattı ve su verdi. Içtikten sonra uykum daha çok geldi ve ayağa kalktim abimden tutuna tutuna yürüyordum. Ve yatağa yatar yatmaz uyku alemine döndümSabah:
Sabah kalktım ve gittim su içtim kendimi kötü hissediyordum. Sonra telefonum çaldı
....Minoş^^ arıyor
Telefonu açtım
"Seliiiiiiiinnn sana haberllerimmm vaaarrr. Bugün alışveriş merkezimde önemli bir mağazanın açılışı var senide davet ediyorumm mertcanda gelecek jahahagaggyyy"
"Mine ilk sakin ol tamam gelirim saat kaçta bebeğim"
" 15:00 daa kesinlikle gel birseyler de giyin öptüm bayyy"
"Bayyyy"
Dedim ve kapattim belki gidersem iyi hissederim dedim ve hazirlanmaya başladım. ...
Minenin Ağzından;
Bugün benim için çok önemli bir gündü Alışveriş merkesimde önemli bir mağazanın açılışı vardı. Seline de haber verdikten sonra bütün okula davetiye verdim. Ve bu davet mertcana da gitti. Sokaklara afişler asmiştim odama geçtim. Malzeme kontrolu yapmaya başladım Makas, Kırmızı kurdale, ,tepsi ve gelenlere indirim kuponları. Bugün harika bir gün olacak ayyy.
Evettt ziyaretçiler gelmeye başlamıştı ben üstüme siyah bir şort üstüne siyah bluz bunlarin üstüne de koyu krem rengi ceket giymiştim ortasındaki bütün düğmeleri takmıştım. Ve saçımı hafif dalgalandırmıştım. Makyajimida hafif yaptım.
Eveett Kızlar da geldii. Derya tek omuzlu beyaz tüllü kısa elbisesini giymişti bu elbisenin tüllerinin uçlarında siyah çizgiler vardı gerçekten güzel olmuştu.
Seline baktıgimda siyah beyaz çizgili tişört onun altina krem renginde etek giymişti tişörtünü etegin içine koydu elbise gibi duruyordu. Kolyesi güzeldi ve saçlarını dalgalandırmıştı.
"Ayy kızlar geldiğinize çok sevindim" dedim koştum sarıldım onlara . Arkalarindan mertcan da gelmişti. Mertcan benim açılış partime gelmisss inanmiyorummmmm. Şimdi açılış zaman . mağazanın önünde durdum ve kısa bir konuşma yaptım.ve makası elime aldım. 3 ,2, 1 vee ben kurdaleyi kestim. Büyük bir alkış aldık ve partiye başladık.
Çok eğleniyorum selin ve deryayla oturuyorduk odamda sonra parti sesleri kesildi. Ve kavga sesleri başladı. Aşağı indik bir tane çocuk mertcanla kavga ediyordu... yanlarına gittim "mertcan bu kavganın nedeni nedir söylermisin?" Dedim mertcan "sana hesap vermek zorunda değilim. Karşındaki hesap verecek" dedi hemen diğer çocuğa döndüm" ne oluyor burada" dedim. Sustu annesi ona "yapma Batu başımıza iş çıkacak boşver desin" diye onu sakinleştirmeye çalışıyordu. En sonda ikisini kendi odama çıkarttım. Ve batu denen çocuğun annesine döndüm"Ben bu olayi anlamadim sayın Hatice abla" dedim Hatice abla ise bişey demedi Batu ya döndüm" burada senin kavga çıkarmaya hakkınız yok batu bey" dedim bana döndü" bakın mine hanım o mertcan dediğniz kişi benim anneme laf attı. Sizin annenizede laf atsalar kavga cikarmaz miydiniz?" dedi gözlerim dolmuştu. Hatice abla"iyimisin kızım niye gözün doldu senin" diye sordu telaşla ben "b-birşeyim yok hatice abla siz partinin keyfini çıkartın ben mertcanla bu konu hakkında konuşacağım iyi eğlenceler" dedim ve onlari yolladim.
Saat 9 a geliyordu ve parti bitmişti. Yeni açılan mağazadan cok alışveriş yapılmıştı Buda iyi bir gelirdi .kizlarla ayrildiktan sonra eve vardim babam yatıyordu yanağina hafif bir öpücük kondurdum ve odama gidp üstümü değiştim sonra üvey kardeşimin odasina gittim. Cenk yine birseyler yazıyordu günlüğüne kapıyı birkaç kez tıklattim " girebilirmiyim cenk" dedim oda günlüğünü kapatıp "girebilirsin abla" dedi geldim ve yanina oturdum. "Ödevlerini yaptinmi?"diye sordum cenk daha 7. Sınıfa gidiyordu "Evet yaptim abla. abla uykum geldi yaninda yatabilirmiyim"dedi. Bende onayladim ve cenkin yaninda kaldim kizlar bir süre sonra whatsapp dan yazdılar.
# #
Selin : kızlar yarın okullar tatil olmuş haberiniz var mi ?
Ben : omg yemin et neden ki ?
Derya : Ee kızar yarın bakıyoruz ?
Selin : Okuldaki öğretmenlerin olacağı bi yemek düzenlenmiş yemeklerini afiyetle mideye götürürken öğrencilerden falan konusucaklarmış. Derya haklı yarın napıyoruz.
Mine: AMAN ne mutlu bize . Yarın benim babamın arkadaşları ve çocukları gelicek oyuzden bensiz biseyler yapin.
Derya :hmm ozman biz ne yapalım Selin valla ben boşum .
Selin : Bowling 'e nedersin ? Ordanla kafeye falan gideriz biseyler yeriz .
Derya : Oo bowling ! Tam benlik anlaştık saat 11 de ..... buluşuyoruz . Iyi akşamlar cilvedoz selin ahsjxhks
Selin:Derya asabımı bozma benim. Tamam anlaştık.
Konuşma laru okudum ve kenara koydum cenkin odasinda yatacaktim cenk uyumuştu. Bende tam uyumak üzereyken babam kapıyı açtı ve yerimden zıpladım"Ayy babacığım ödümü kopardın"dedim babam geldi " bende sizin yaninizda uyuyayim mi nedersiniz "dedi hafif bir tebessümle ben "evet gel babacığım" dedim cenkin yatağı çift kişilikti. Oda yattı "baba yarın okullar yokmuş biliyormusun" dedim babamin omzuna kafami koyarak "neden ki " dedi "öğretmenlerin yemeği varmışta"dedim "nereden biliyorsun" dedi "arkadaşım söyledi"dedi babam kaşlarını çatti"hangi arkadaşın" diye sordu "selin ve derya babacığım tanıştırmayı çok istiyorum sizi" dedim ve gözlerim ağırlaştı ve yattim babamda "iyi geceler meleğim" dedi. Ve uyuduk.....
Selam cilvedozlar ! Inşallah bölümü begenmissinizdir. Ewt bu bolum erken geldi hatta baya erken geldi neyse ... oylarınızı ve yorumlarinizi bekliyoruz . Sizi seviyoruz . HOŞÇAKALIN. ...
|#Ebrar#Aleyna#|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çeşitli Aşklar Kurulu(Düzenleniyor)
Novela Juvenil---------¤---------¤--------- Biz ayrı çeşitlerde aşklar yaşıyorduk Ben-nefret dolu Derya-tutku dolu Mine-inişli çıkışli Biz bütün sorunlara karşı hep böyle dedik "Herzaman kendim olmalıyım, Aşkla mutlu olmalıyım, çeşidi her ne olursa onu yaşamaliyi...