Haven
— Da. Am șuierat pe un ton exasperat. Da... Jane. Asculta-ma! Ajung imediat.
— Mi-ai promis, Haven. Trebuie sa vi.
A raspuns prietena mea cea mai buna pe un ton alintat.
Mi-am dat ochii peste cap, oftând exasperata.
— Îți promit. Acum vin, dar mai întâi trebuie sa vorbesc cu parintii.
Mi-am plimbat privirea prin incapere, cautandu-i pe Ethan si Devon Morgan, minunatii mei parinti.
— Oh... ok, dar grabeste-te.
Am zambit discret si am aprobat din cap, desi stiam ca nu ma poate vedea.
— Bine. Ne vedem.
Am spus, inchizand apelul.
Cine naiba ma pus sa-i promit ca voi merge cu ea la deschiderea noului club?!
M-am indreptat spre părinți imediat ce i-am localizat și m-am dus in spatele mamei, infasurandu-mi bratele in jurul umerilor ei și sarutandu-i obrazul.
— Bună, mami. Am chitait pe un ton alintat.
— Haven. A spus mama pe un ton fals dojenitor. Ai 19 ani si inca mai faci asta?
— Ce sa fac daca te iubesc? Am spus razand.
— S-a intamplat ceva? A intrebat tata venind spre noi.
— Nu chiar. Doar ca...
M-am oprit, facand un pas in spate.
— Haven? A intrebat tata prinzand-o pe mama de talie intr-un gest posesiv.
— Jane. Am spus oftand puternic. Am uitat ca i-am promis ca o voi insotii la deschiderea noului club: Red Stars. Deci, ma intrebam daca as putea sa...
— Haven Morgan, este deschiderea galeriei de arta a mamei tale, iar tu incerci sa-ti iei talpasita? A intrebat tata ridicandu-si o spranceana.
— Ethan. A spus mama privindu-l urat, dupa care s-a intors spre mine, zambindu-mi dulce. Poti sa te duci scumpo, nu-i nici o problema.
— Mulțumesc mami. Am chitaind, sarutandu-i pe amandoi pe obraji. Atunci... eu plec.
Am murmurat, intorcandu-ma cu spatele la ei.
—Ai grija. A strigat mama după mine inainte sa ies din sala.
Am iesit din clădire, grabindu-ma sa caut un taxi.
— Normal ca nu-i nici unul.
Am oftat exasperata si am inceput sa merg repede, pentru a ajunge într-un timp cât mai scurt la Jane.
In linistea noptii se auzeau doar zgomotele facute de tocurile cu care eram incaltata și mașinile care treceau cu viteza pe lângă mine.
Mi-am incrucisat mainile la piept, privind plictisita peisajul.
Cand... am simti prezenta cuiva. Acel cineva se apropia rapid de mine si chiar cand sa-si infinga coltii in gatul meu.
— In locul tau nu as face asta. Am spus pe un ton superior.
Vampirul s-a oprit, probabil uimit.
M-am intors spre el si i-am ranjit sadic.
— Desigur... doar daca vrei sa mori. Caninii mi s-au lungit si mi-am ridicat o spranceana.
CITEȘTI
Sânge înșelător
VampirSeria "Gustul întunericului" Volumul 1- Sânge rar Volumul 2- Sânge înșelător Haven Morgan duce o viata cat se poate de normala, avand in vedere ca nu stie, cine sau... mai bine spus: ce este ea, dar hotaraste sa fuga de toate astea...