Прибрах се все още замислена и тогава се сетих,че Нат винаги е добре дошла и реших да я питам,дали иска да спи в нас,защото нашите и сестра ми ги няма.
*Разговорът*
-Ало,какво правиш Нат?
-Мисля за целият ден ти?
-И аз.Та обадих ти се за да те питам,дали искаш да спиш в нас,докато нашите и сестра ми се приберат!?
-О,да с удоволствие!Ей сега идвам!
-Добре чакам те.
*на вратата се звънна*
Прескочих дивана и се запътих,към входната врата
-Здрасти Ем,как си?-попита ме,докато влизаше.
-Ами,честно да ти кажа...не знам!-казах и се засмях.
-Добре,какво ще правим?-каза и седнахме на дивана.
-Ами ще отидем в банята,купих си от онези оцветяващи топчета.-😂.-Ами добре хайде!-каза докато се качвахме.
Влазохме във ваната беше,около 18:15ч.След ваната
-Колко ли е часът?-казах аз,докато си обувам чехлите.
-Чакай ще видя.-каза Нат и погледна часовникът.
-Еха ние трябва да сме направили рекорд за най-дълго стоене във ваната...22:43 е!-каза смеейки се.
-Ами по тази логика,трябва да заспиваме,защото утре ще ставаме рано!-казах ,излязох от банята и се озовах в коридора.
Тръгнах към моята стая
Влязох и се облякох с пижамата ми.След това и Нат влезе и си облече пижамата.
В 04:44ч се събудих,но не знам защо,събудих и Нат .
-Защо ме събуди?-попита тя и ме погледна заспало.
-Не знам събудих се в 04:44 и още не мога да заспя,а сега е 06:07 и трябва да ставаме след 20 Мин.!-казах и се тръшнах на леглото.
-Искаш ли да ставаме,тъкмо ще хванем по-рано момчетата!-каза и скочи от леглото.
-Да,добра идея!-казах съгласявайки се с идеята .
Станахме и се запътихме,към голямата баня.Измихме си зъбите,гримирахме се,оправихме си косите и се запътихме към гардероба.
Аз облякох обикновена тениска и прилепнали черни дънки,взех си синята чанта и маратонките на Adidas и изчаках Нат,тя си облече блуза на Nike,прилепнали накъсани дънки и маратонки на Nike.
Тръгнахме към кухнята и изядохме по една ябълка.
Излязохме,качихме се в колата и след,около 20 минути бяхме пред училището,естествено видяхме същата гледка с крещящи фенки,момчетата явно ни видяха и слязоха от буса,дойдоха при нас и ни прегърнаха.
Беше хубаво чувството да те прегръща известна личност,но по-хубаво е да си влюбен в него!
-Здравейте,как сте?-попита ни Рап Мон.
-Супер вие?-попитахме и се усмихнахме.
-Супер.-казаха с изключение на Джин.
-Джин,какво има?-попита Нат и го погледна разтревожена.
-А нищо,просто ми се спи.-каза и я погледна.
-Нека влизаме ,защото закъсненията се пишат на момента!-казах аз и тръгнахме.
Докато вървяхме,бях застанала до Куки,този парфюм ме караше да се онасям.
Влязохме в класната стая
-Здрасти Куки може ли афтограф?-изкрещяха няколко момичета.
Аз го погледнах,а той гледаше мен,беше странно,но и сладко,защото ми се засмя.
-По-късно става ли?-Куки попита момичетата.
-Разбира се!-изпискаха те.
-Ауу.-заядох се с Куки.
-Какво и ти ли искаш?!-каза и започна да се смее.
-Прегърна ме,а сега и афтограф да искам.-казах и се засмях .
-Аз мога да те прегръщам постоянно,стига да искаш!-каза,намигна ми и седна на чина пред мен.
-Хах.-засмях се.
Ох да знаеш,колко искам да ме прегръщаш постоянно!
Докато бях потънала в мисли за Куки,осетих как някой ме дръпна.....беше бившото ми гадже ,най-лошото момче в училището,това че ме дръпна,изобщо не ми хареса,предчувствах,че ще стане нещо лошо...и това стана,осъзнах се след поредния удар в стомаха ми.
-Сега по Куки или както му беше името ли си падаш бе??-попита ме гневно и ,пак ме удари.
-Не и теб не те интересува,защото си ми никакъв!-казах ядосано.
-Не ми дръж такъв тон!-изкрещя той и ми посегна за пореден път,но тогава юмрукът му беше спрян...Куки го спря,той се застъпи за мен!
-Пусни ми юмрука или тя ще пострада!-каза Бен(бившия ми).
-Добре пускам те,но още един път нараниш ли я,ще си имаш работа с мен!Разбра ли?!!-каза Куки ядосано.
-Ох извинявай принце *и пак ме удари* вече ще е без да искам!-каза Бен и се усмихна дяволито.
-Е,вече прекали-тези думи бяха последвани от силни юмруци в лицето на Бен...останалите от групата видяха какво се случва и веднага дойдоха,естествено се опитаха да окротят Куки,но безуспешно...опитваха се,включително и аз,когато Куки спря,Бен беше целия в синини и кръв,ужасих се от гледката,тогава Рапмон закри очите ми и тези на Нат.Куки беше ужасен от постъпката си и излезе от стаята.
Разбира се аз го последвах,но Джин и Нат ме спряха,казаха,че когато е ядосан да го оставим за малко.
Часът започна
-Извинете,че закъснях!-влезе Куки след,около 20 Мин.
-Извинен си,но да не се повтаря!-каза госпожата,посочвайки да седне.
Куки седна
***
Часът свърши
-Какво стана,защо си тръгна??-попитах Куки.
-Не исках да ме гледат,колко съм ядосан.-отговори ми и тогава забелязах,че при боя Бен го беше одрал до окото.
-Оле кога те е одрал до окото?-изписках аз.
-Не е нищо лошо,Спок!-каза той.
-Здравейте-настигна ни Нат.
-Хей-казахме с Куки.
-Боже Куки какво ти е на окото??-попита Нат изплашена .
-Ох нищо сериозно!-каза и замина на пред.
-Все още ли е ядосан от това,че Бен щеше да те пребие?-каза Нат загрижено и ме погледна.
-Ами така изглежда.-казах и сведох глава.
***
С Нат се прибрахме и тя каза,че влиза да се къпе.
Влязох в стаята легнах и сдържаните ми сълзи от побоя напираха да излязат,опитвах се да ги сдържам,но не успях избухнах в плач,крещях от болката,крещях,а сълзите се ронеха...Нат веднага дойде,защото ме е чула да крещя.
-Ем,Ем какво става-започна да крещи от коридора и връхлетя в стаята.
Аз продължавах да се превивам от болката,а сълзите продължаваха да се стичат по лицето ми и да размазват грима ми.
-Боже мой какво става Ем,кажи ми!-каза Нат и започна да ми крещи.
Но тя пак остана без отговор.
-Ем отговори ми!-разплака се Нат и се хвана за главата.
Не се успокоявах ,дори да знам,че Нат плаче заради мен.
Нат взе телефона и звънна на някой не знам кой...
-Ало бързо елате в Емили спешно е!-каза Нат докато плаче.
-Какво се случва кой крещи защо плачеш!??-изкрещя някой (Джин)
-На Ем и стана нещо плача,защото се притеснявам!-каза тя и продължаваше да плаче.
-Но Ем се дере да вика и плаче!-каза той неспокоен.
-Знам бързо елате!-каза докато крещи,защото от много плакане и крещене п*върнах.
-Какво стана защо изпищя????-каза той неспокоен.
-Тя,тя повърна!-започнах да плача по-силно.
-Идваме веднага!-каза той и докато си отворя остата да кажа нещо той беше затворил.
*ГТ на момчетата*
-Бързо обличайте нещо и тръгваме към колата!-каза Джин.
-Защо?-попитаха те.
-Емили ,на Емили и е станало нещо.-каза той и погледна Куки.
-МОЛЯ?!?-изкрещя Куки и стана от дивана.
-Да дереше се да вика,плачеше с всичка сила и Нат каза,че е повърнала превивала се от болка...-каза Джин,докато обличаше тениската си.
-Този Бен ще го довърша,п*дерас.-Куки започна да псува,докато си обличаше тениската.
-Хайде да тръгваме.-каза Рапмон.
***
Пристигнаха пред къщата,чак на вън се чуваше как се дера да викам.
Куки влезе с гръм и трясък и видя,че Нат тъкмо слизаше по стълбите и плачеше.
-Какво става?-попита Куки докато бягаше по стълбите.
-Не знам не иска да ми отговаря!-каза Нат и се опитваше да се сдържи да не плаче пред Джин.
-Добре ли си?-Джин попита Нат.
-Д-да.-отговори Нат и го погледна.
-Хайде-закачваха се всички по стълбите.
В стаята
-Какво ти става Емили-крещеше Куки и се опитваше да ме държи на едно място.
Тогава той без да иска ме докосна по корема ,а аз изпищях...почувствах огромна болка.
Куки тогава се отдръпна...надигна ми потника,за да разбере защо съм изпищяла...когато го надигна си хвана устата и се ококори,а аз продължавах да се превивам от болка.
-Боже мой..-каза Куки.
-Какво има?-каза Нат.
-Коремът ,целият и корем е син,от ударите на онзи тапанар.-каза Куки
-Моля какво-отговори Нат и отиде до Куки ,когато видя гледката не я интересуваше,дали Джин е тук или не,тя се разплака и падна на колене.
Джин притича до нея и я вдигна,остави я на мини диванчето и и даде чаша с вода.
-Емили стой на едно място,така няма да те боли!-каза Куки и се опита да ме укроти.
Реших да го послушах и спрях да се превивам,но сълзите не можеха да спрат.
-Точно така-каза Куки,докато се опитваше да ме надигне.
Защо защо се опитваше?!?!
-По-добре ли си слънце?-попита ме Куки и ме прегърна.
Той ме нарече "слънце" и ме прегърна!!!
Беше толкова хубаво.
Тогава започнах да се успокоявам.
-Спокойно всичко ще мине.-започна да ме успокоява Куки,докато ме прегръщаше.
-Благодаря-най-накрая продумах нещо.
-Боже ти проговори!-каза Нат и се успокои.
-За какво благодариш?-попита Куки.
-За всичко-отговорих му и го прегърнах още по-силно.
-Ооо-казах всички заедно.
-Няма нужда да ми благодариш!-каза Куки и ме целуна по челото.
-Ние ще отидем да питаме в аптека,дали има някакъв крем за синините и ще се върнем,не ни интересува ,дали искате или не искате,но ще пренощуваме няколко нощи тук,докато се пооправиш.-каза Джей Хоуп и всички се засмяха.
-Добре-казахме заедно с Нат.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Girls and Bad Boys (ЗАВЪРШЕНА)
RomansaОт Лондон до Корея,нови запознанства,нова любов,трудни избори и скрити чувства?!Как ще постъпят четирите момичета и седемте момчета?Момчетата са световно известни,а момичетата обикновени ученички,каква ще е съдбата им след изгорялото им училище и от...